Naposledy editováno 02.07.2023 20:27:19
Zabít se o sloup patřilo do zpráv někdy v roce 1970. Fakt se z toho nedá poučit?
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
Naposledy editováno 03.07.2023 21:42:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Z loňska:
Naposledy editováno 03.07.2023 20:47:58
LAJWEC píše: fomax> fomaxi Ty jsi fakt pacient. Sorry ale myslím,že jsi už vše,ale opravdu VŠE napsal. Už je zbytečný to dál tady živit. To,že hořický činóglaře nenávidíš,tak to už víme,že už do Hořic nepojedeš taky,tak co dál?
Lajwec - Máš pravdu v tom, že už jsem o neschopnosti Hořických pořadatelů napsal vše, špatné je, že se stoprocentně asi nic nezmění, budou stačit dva nebo tři pády a vše se zase časově "poveze" jako tomu bylo letos a loni. Asi před třemi roky jsme se spolu v Hořicích na závodech viděli a docela fajn pokecali. Já byl na závodech v Hořicích včetně závodů veteránů víc než 50x a tak si myslím, že mohu posoudit o co jde. Určitě nelze říct, že bych Hořické pořadatele nějak nenáviděl, to určitě ne, jen jsem kritizoval jejich často zbytečné přerušování závodů a následné více než hodinové nebo dokonce dvouhodinové pauzy při restartech závodů. Klidně bych se zase na závody v Hořicích podíval, aje to by se tam muselo něco změnit a toho bohužel současné funkcionářské "konzervy" zřejmě nejsou schopné.
Naposledy editováno 04.07.2023 15:54:16
Naposledy editováno 05.07.2023 23:09:54
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
Vstupenky mi příjdou dcla blbě nakombinovaný, celkem nás překvapilo, že už v pátek by se mělo platit do depa, takže jsme museli čekat na kámoše než přijede a pak jsme museli s ním dodávkou, jinak by musel jít ještě vyzvednout nejdřív vstupenky pro doprovod.. Navíc si myslím, že by spousta lidí uvítalo třeba aspoň na sobotu nějaký půl denní vstupenky (odpolední). Vím o lidech co nejsou zarytí motorkáři, přišli by se rádi podívat co znamená RR ale prostě na celý den nechtějí.
Co opravdu nefunguje je celková informovanost a mě osobně nebaví komentář Kubíčka, což je kolem trati slyšet od hodně lidí. Jako lidi kolem trati by měli vědět co se kde děje, ale když ani komentátor nemá žádný informace od pořadatele a co snad ještě horší, tak ani závodníci. Jako když se davá po depu nějaký info závodníkům, tak by se ten komentář komentátora v depu měl ztlumit, protože fakt nebylo většinou slyšet vůbec nic. A ten restart šestek byl teda taky tragédie, kluky naženete před bránu a pak tam stojíme bez jaký koliv informace co kde jak, člověk letí pro stojan a nahříváky, protože si snad nikdo nedovolí závodníka pustit na vychladlých gumách a to by neměl dovolit ani pořadatel.
Moc jsem ani nepochopil situaci v pit lane, už tak tam je hrozně málo místa, ale v zadu museli být předvádečky a ještě se mezi nás musí cpát safety car, vážně to nejde nastavět někam jinám.. přeci jen ty větší týmy už nemají jen bágl s nářadím jako já a je dost problém se tam naskládat, nemluvě o tom, když si borec v půlce tréningu řekne, že už mu to stačilo a prostě tam postaví motorku na stojany a čus.
Průtahy z pohledu bezpečnosti chápu, ale chtělo by to trochu zrychlit rozhodování, pro tenhle případ by nebylo špatný vymyslet nějaký doprovodný program a myslím si, že otevírání trati, třeba jen jednotlivých sektorů, kde neni problém, by taky spousta účastníků uvítalo.
Naposledy editováno 11.07.2023 00:08:59
2 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Jezdím do Hořic víc jak polovinu mého života a to dřív jako nosič vody a poslední roky jako čumil a každý rok si říkám,že se z minulých průserů poučí a doufám,že to bude jiný a zase je to stejný a nic se nemění a zase nesmyslný prostoje,neinformovanost a bohužel i traťáci většinou taky nic neví.
No,ale zas do Hořic pojedu i když vím,že tam budu zase stát jak kokot 1-2 hodiny zbytečně. Jo když to jde dobře. No,uvidíme v srpnu jak se pochlapí,zda to nebude zase jen posunutí pásek a zakázaných úseků. A kolikrát dost nesmyslně.
LAJWEC píše: Rolda89> Roldo je super,že jsi to napsal tak jak to je a ještě z pohledu mechoša. Bohužel si myslím,že to tady ty bafuňáři z Hořic vůbec nečtou ani nesledují a dál si to budou šušnit furt stejně,takže se nic nezmění. To by se musel stát zázrak.
Jezdím do Hořic víc jak polovinu mého života a to dřív jako nosič vody a poslední roky jako čumil a každý rok si říkám,že se z minulých průserů poučí a doufám,že to bude jiný a zase je to stejný a nic se nemění a zase nesmyslný prostoje,neinformovanost a bohužel i traťáci většinou taky nic neví.
No,ale zas do Hořic pojedu i když vím,že tam budu zase stát jak kokot 1-2 hodiny zbytečně. Jo když to jde dobře. No,uvidíme v srpnu jak se pochlapí,zda to nebude zase jen posunutí pásek a zakázaných úseků. A kolikrát dost nesmyslně.
LAJWEC - Zdravím! Neboj se, oni to Hořičtí bafuňáři čtou a podle ohlasu se jim ta kritika vůbec nelíbí, ale oni jsou bytostně přesvědčeni, že to dělají všechno nejlépe a jak asi správně píšeš, budou to "šušnit" pořád stejně, protože si myslí, že tomu nikdo jiný než oni nerozumí! Ona se kritika v Hořicích NIKDY nebrala, naopak, vždy na ni funkcionáři Hořických závodů reagovali podrážděně a uraženě, že si vůbec někdo dovolil něco kritizovat. Při jejich způsobu myšlení, budou dál zastavovat závody i při lehkých pádech, dělat minimálně hodinové nebo i dvouhodinové přestávky a opětně při třech a více pádech to nabere takové zdržení, že se závody ZASE nedojedou. Komentátoři jako obvykle nebudou skoro nic vědět, co se vlastně stalo a kdy se pojede, to už vůbec ne. Možná jim někdo včas řekne na kolik kol se ty restarty pojedou, aby se jako při 300ZGH nemuseli ptát startéra. V tom srpnu by byla šance to nějak s tříhodinovým zpožděním dojet, pokud by byly maximálně dva pády za celý den. Já jsem byl v Hořicích na závodech včetně veteránů víc než 50x, ale díky neschopnosti pořadatelů, se kterým se dá počítat jako s faktem, tam už nepojedu, jedině, že by se bafuňáři PŘECE JEN chytli za nos a něco s tou bídou, co tam předvádějí za poslední roky něco udělali, ale to se očekávat asi nedá!
Naposledy editováno 11.07.2023 15:51:35
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
myslím, že dobře shrnuto a napsáno.
LAJWEC,
reaguji na poslední odstavec, vlastně i větu. Jasný, že v první řadě je nejdůležitější bezpečnost jezdců, diváků, i traťáků. Dost mě ale překvapilo to množství batriéry na vnitřní straně před zatáčkou U borku. Vždy obdivuji lidi, kteří to tam navozí a pak zas odvozí a uskladní. Po celé trati je to obrovské množství. Bývalo tam hodně diváků (předtou zatáčkou) a byl i krásný výhled až nahoru ke garážím. Dnes tam nikdo není, pže by nic neviděl a myslím, že to místo bylo relativně bezpečné.
fomax - LAJWEC,
ano, kdysi jsme se setkali v Hořicích u Lukaveckého vracáku. Fomax tě poznal dle řeči, podobně jsi tam mluvil jak jsi psal sem na M.cz. Byl tam s námi i čtvrtý, snad DavaCh, ale nejsu si jistý. Foto nemůžu najít, asi jsem ho omylem smázl.
Naposledy editováno 13.07.2023 05:59:48
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
Naposledy editováno 13.07.2023 14:36:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
taky mě ještě dopoledne napadlo, že to nebyl DawaCh, ale Blackblues. Teď jsem se dostal k pc a dívám se, jsi rychlejší. Mám s ním a jeho ženou foto z roku 2016. Ta společná s tebou a Lajwecem je už asi bohužel nenávratně fuč.
1 reakcí na tento příspěvek 300 ZGH
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Tak jak ve Staráku,tak tam to taky pěkně dojebali. Od začátku jsme chodili za most do vinglu aletos mě málem jeblo už tam nebyla jen páska,ale i kovový plotový zábrany a tak nesmyslně o dobrých 20metrů uzavřený. Nikdy se tam nic vážnýho nestalo jen lehký pády a to zřídka. No,ale do toho plotku bych to napálit nectěl,to by bylo likvidační. Tak uvidíme co to přinese za výhody. Ale bez nás už do Staráku nejedem,protože jinam nevím kam bychom šli. Škoda byl to dobrej flek scházela se tam pořád stejná parta nadšenců,takže příští sezónu mám o jednu neděli víc volna.
fomaxi, tak s těma ustrašenejma bafuňářema máš pravdu a bohužel jak to tak vypadá bude to horší a velký špatný.
Naposledy editováno 14.07.2023 02:34:14
Kohlstein píše: Southern 100 znáte? Že letos na IOMTT nebyl smrťák (pouze jeden nezkušený cizinec, to se u nich snad ani nepočítá), beru jako zázrak. Tak teď Southern 100 zrušili ještě před prvním závodem, když se v tréninku zabil jeden jezdec a vzal sebou i jednoho maršála. Nechci to přivolávat, ale pravděpodobnost, že se to stane i v Hořicích, se s každým závodem jen zvyšuje.
Ani se nedivím, je to nebezpečný okruh s mizerným zabezpečením jak tam v tom kraji bývá zvykem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) 300 ZGH
Věř že se průběhy závodů každej rok pečlivě zabýváme, ale prostor pro zkrácení vzniklých zpoždění prostě není.
Vstupenky jdou úplně mimo mě, ale co se tak pohybuju po světě, půldenní vstupenky na dromu, natož na neuhlídatelnym přírodním okruhu, fakt nikde nepamatuju.
Můžu to zkusit předložit, ale nevidim to příliš nadějně, tohle funguje víceméně všude stejně.
Joska je fenomén motorkářský komunity, fakt nevidim žádnýho případnýho nástupce, nakonec "mladý pušky" na Nova Sportu jsou zatím jen reklamou na to, jak se to dělat nemá, velmi rádi jsme letos viděli zpátky i Karla.
Zlepšení předávání aktuálních informací ke komentátorům je určitě námět na zlepšení, už o tom psal Miki83, na druhou stranu vtažení dalších účastníků do děje, v tomhle případě startmaršálů, je prostě způsob komentování speakrů.
Restart šestek probíhal po zásahu záchranářů, dlouhém úklidu a opravě rozházených ochranných bariér. Když už bylo vše připraveno, zkolaboval na úseku divák, což bylo okamžitě vyhlášeno rozhlasem a procedura se musela opakovat.
Pitlane je krátká a delší opravdu nebude, ale před časem se alespoň rozšiřovala.
Otevírání trati po přerušení je problém. V úseku postiženém pádem není žádoucí trať otevírat, za úsek s pádem se zase mnohdy přes vozy záchranářů otevírací vůz nebo motorka nemusí dostat.
Funguju v Hořicích, ale v minulosti i jinde v republice i zahraničí už asi 35 let, takže myslim můžu porovnávat a zodpovědně můžu říct, že se fakt nemáme za co stydět.
O umístěni a velikosti zákázaných prostor i ochranných bariér rozhoduje Safety komise z řad jezdců a delegovaní činovníci AČR a IRRC a rozhodně to není nesmyslně, ale naopak se znalostí a vyhodnocením rizik pro jezdce i pro diváky. Určitě to není práce nějakého "bafuňáře z Hořic".
Naposledy editováno 18.07.2023 18:31:38
Naposledy editováno 18.07.2023 14:54:51