bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Opotřebení zadní pneumatiky
4.5.2023 v 18:01
Ahoj všem, chtěl jsem se zeptat, zda se někdo setkal s divnym opotřebením zadní pneumatiky u ST1300? Připadá mi, že boky pneumatiky mají jako by zuby. Prostě když pneumatiku přejedete rukou směrem dozadu, tak cítíte zuby Vím, že jsem o tom někde četl, ale už to nemůžu dohledat. Neměl jste někdo stejný problém anebo nemáte nějakou radu. Třeba je to gumou nebo nějaký jiný technický problém. Motorka sedí na silnici dobře a i v zatáčkách se chová normálně, tak nevím? Děkuju za radu
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Opotřebení zadní pneumatiky

23.9.2023 v 19:34 | Nahoru | #31

dettektorr píše: Člověče, já nemám tušení, jak lépe nastavit nenastavitelný tlumič, který je ve 100% stavu. Bavím se o nemožnosti nastavení utlumove charakteristiky, ne předpětí pružiny. Poraď. Třeba mě naučíš něco nového, co rád vyzkouším.


V tom případě se musiš smířit s tím, že budeš mít občas doskákané pneu....pokud tam nechceš koupit jiný-lepší tlumič

(reakce na) Opotřebení zadní pneumatiky

23.9.2023 v 19:37 | Nahoru | #32

dettektorr píše: Člověče, já nemám tušení, jak lépe nastavit nenastavitelný tlumič, který je ve 100% stavu. Bavím se o nemožnosti nastavení utlumove charakteristiky, ne předpětí pružiny. Poraď. Třeba mě naučíš něco nového, co rád vyzkouším.


Hele tak se s tím musíš smířit, nebo investovat do jiného tlumiče, bohužel.

1 reakcí na tento příspěvek Opotřebení zadní pneumatiky

23.9.2023 v 19:37 | Nahoru | #33
No já s tím jsem smirenej proto jsem napsal, že jde, alespoň podle mych zkušeností, o vlastnost jako takovou. Já zatím našel na STčko Wilbers zadní tlumič, ale přiznám barvu, takovou raketu za něj nedám.

Naposledy editováno 23.09.2023 19:38:18

(reakce na) Opotřebení zadní pneumatiky

23.9.2023 v 19:41 | Nahoru | #34
dettektorr> tomu rozumím, na pneuservise to vidím často....některé moto na to trpí, jezdíš trochu rychleji nebo ve dvou a tlumení to nedává.

(reakce na) Opotřebení zadní pneumatiky

23.9.2023 v 20:12 | Nahoru | #35

FJRPEPA píše: assassin> Ano letět se nechá všude, ale proč na dovolené a ještě s manželkou za zády ?



Tak to je jasny, ja jezdím rychle jen sam a jeste jen na německé dalnici…

1 reakcí na tento příspěvek Opotřebení zadní pneumatiky

24.9.2023 v 10:40 | Nahoru | #36
No tak při dálkovém přesunu je 160 úplně normální rychlost. Na té motorce se nehne ani pírko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Opotřebení zadní pneumatiky

24.9.2023 v 12:45 | Nahoru | #37

Eddie83 píše: No tak při dálkovém přesunu je 160 úplně normální rychlost. Na té motorce se nehne ani pírko.


Ale o to vůbec nejde, na dovolené jedu pohodově a mimo dálnic, po dálnicích je to o ničem.

(reakce na) Opotřebení zadní pneumatiky

24.9.2023 v 18:28 | Nahoru | #38
FJRPEPA> Ale vždyť ano. Však nejedem jenom po dálnicích. Však píšu při rychlejším přesunu. Ok.

Opotřebení zadní pneumatiky

24.9.2023 v 21:42 | Nahoru | #39
Michelin pilot road 4 a stejny problem. Pilka po bocich. Tlumice a tlak vse vporadku. VFR 1200F. Najeto cca 12 tisic. Pujdou dolu a dam tam Dunlop roadsmart.

Opotřebení zadní pneumatiky

15.11.2023 v 20:36 | Nahoru | #40
Po zkušenostech s BT16 a BT19, Dunlop roadsmart I, II a III, Pirelli Angel jsem skončil zpěn na BT (Bandit). V nynější době na panovi obouvám jen BT023 GT. Jednu sezónu jsem GTečka nesehnal a použil ST. ST byly víc nervózní v zatáčkách. GT sedí suprově. Kámoš na MG Brevia taky jezdí BT023 a je super spokojen. Letos jsem BT023 GT protáhl až na maximum, najeto 11500km - kombinace silnice, dálnice, teplo (Sicílie) i chlad (2°C minulý týden).
Taky nemám krásně rovnoměrně sjetou, ale moc neřeším. Mám krajní drážky vytahané. Článek zmíněný v začátcích diskuse je vcelku pravdivý.
Kdysi jsem četl podobný od nějakého českého testovacího jezdce (bohužel jsem si neuložil a už nikdy znovu nenašel).
špatné nastavení podvozku je spíše výjimkou, hodně záleží na stylu jízdy a motorce.
Dost záleží na stylu průjezdu zatáčkou. Záleží na tom jestli vjíždíš do zatáčky rychle pod brzdama nebo naopak jestli vyjíždíš rychle, že to taháš, či jsi "nervózní" na plyn a cukáš. Čím větší krouťák, tím víc to škube gumu + kardan, který přenáší krouťák mnohem tvrději než řetěz.
Pneu v 9000 km v Itálii. Na vodě už nedrží, ale na suchu ještě v poho.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda ST1300 Pan European Honda ST 1300 Pan European dumas74 14 20.4.2024 v 16:08 Fueltank
Zvýšeni řiditek Honda ST 1300 Pan European Tonikc 10 25.2.2024 v 09:22 Fous1
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... Apo-Rider 32 23.9.2023 v 16:43 dettektorr
Honda ST 1300 uprava sedla pro vyss... Honda ST 1300 Pan European dettektorr 8 24.8.2023 v 10:18 dettektorr
ST1300 Pan European a co po něm Honda ST 1300 Pan European dettektorr 26 12.3.2023 v 17:25 Eddie83


TOPlist