Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 18:10 | Nahoru | #1
assassin> Si absolvent ČVUT, vyvodíš si to nepochybne sám. Zlyhávajúca spojka a postup preraďovania rýchlostí nepochybne sú 2 rôzne témy. Že ja ti znova vylíčim podrobnosti tebe nijaký reálny osoh neprinesie, len príležitosť si to nenaštudovať no zhodiť to... už ti ju nedám.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 18:15 | Nahoru | #2

marna píše: assassin> Si absolvent ČVUT, vyvodíš si to nepochybne sám. Zlyhávajúca spojka a postup preraďovania rýchlostí nepochybne sú 2 rôzne témy. Že ja ti znova vylíčim podrobnosti tebe nijaký reálny osoh neprinesie, len príležitosť si to nenaštudovať no zhodiť to... už ti ju nedám.



Takze ani neumis rict v kterym oripade je tam vetsi moment? Po tom jak jsi tu predvadel kdo je a kdo neni schopny sva tvrzeni podlozit argumenty?

Me vycitas, ze ja si nic nenastuduju a shodim to a co jsi ted predvedl ty sam?

Prenaseni momentu, funkce spojky, ruzne otacky komponent - tohle urcite neni ruzne tema od postupu razeni. Tyhle dve veci spolu uzce souvisi.

Naposledy editováno 14.01.2023 18:17:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist