Jaký dle vás ten správný postup.
A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky
B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.
Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?
Díky a čáu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Ja to mám overené dostatočne empiricky. Na vyšších rýchlostiach som buď šmykanie nebol schopný docieliť, alebo podľa zvuku motora rozoznať. Na tej dvojke bezpečne.
Ľudia môžu mať rôzne názory a skúsenosti, nevidím dôvod ich preto pri každej príležitosti zhadzovať. Ty áno.
assassin - ok mier, si najmúdrejší znalec motosveta, priamo ho ovládaš a o nás všetkých rozhoduješ, a samozrejme si aj najlepší jazdec na motocykli len žiadna továreň zatiaľ nebola hodná toho aby si s ňou podpísal zmluvu. Skláňame sa pred tebou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
Tys najednou teorii přeskočil a jdes k praxi :D Okej, tak si treba projdi vsechny návody na netu s radama jak kupovat starší motorku a auto a jak poznat klouzajici spojku - az to nastudujes, tak se vrat a muzes ze sebe udelat jeste většího debila a nebo nasypat popel na hlavu.
Nic dokazovat ti nebudu, jasne jsi ukazal, ze nemas dostatecne teoretické znalosti na technickou diskuzi se mnou
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
Aaa došly argumenty tak zkousime osobni útoky? Ale zklamu te, jedna továrna uz si me všimla a delam v ni konstruktéra
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Naposledy editováno 14.01.2023 12:35:09