Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 12:31 | Nahoru | #1
marna> samozrejme, ze dokážu celou prevodovku spocitat a nadimenzovat - asi jako kazdej strojar z CVUT, je to tam jako předmět “projekt” na ukončení základní etapy.

Tys najednou teorii přeskočil a jdes k praxi :D Okej, tak si treba projdi vsechny návody na netu s radama jak kupovat starší motorku a auto a jak poznat klouzajici spojku - az to nastudujes, tak se vrat a muzes ze sebe udelat jeste většího debila a nebo nasypat popel na hlavu.

Nic dokazovat ti nebudu, jasne jsi ukazal, ze nemas dostatecne teoretické znalosti na technickou diskuzi se mnou

Aaa došly argumenty tak zkousime osobni útoky? Ale zklamu te, jedna továrna uz si me všimla a delam v ni konstruktéra

Naposledy editováno 14.01.2023 12:35:09

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

14.1.2023 v 14:41 | Nahoru | #2
assassin> nebuď naňho taký tvrdý, kĺzajúcu spojku predsa spoznáš aj na 2. kvalte, v prípade že 3. sa správa ako neutrál
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist