Jaký dle vás ten správný postup.
A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky
B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.
Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?
Díky a čáu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
marna píše: zatr> Dobrý postreh - správne má byť samozrejme na vjazde do zákruty. Bolo už neskoro keď som to písal, zaspával som nad klávesnicou. Ja so spojkou zaobchádzam s citom aj pri radení hore aj dole.
Myslim, ze jsi ten pravej co nam vysvetli jak neumíme radit :D on i ten highsider pri podrazovani pred zatáčkou bych si docela prohlidnul
Ale dle mě tohle není klasický highsider ale jen takový smyk který se sám stabilizuje asi budu prase ale raději tohle než necitlivost mé nohy a blokace kola .
Jinak ten klasickém highsider je promne když plynem necitlivě přidáš a jde to na zadek a začne ti tancovat zadní což většinou uberes a v tu chvíli se guma dostane rádoby opět do tahu a Motka se ztoho může posrat