Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 11:18 | Nahoru | #1
zatr> Dobrý postreh - správne má byť samozrejme na vjazde do zákruty. Bolo už neskoro keď som to písal, zaspával som nad klávesnicou. Ja so spojkou zaobchádzam s citom aj pri radení hore aj dole.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 11:22 | Nahoru | #2

marna píše: zatr> Dobrý postreh - správne má byť samozrejme na vjazde do zákruty. Bolo už neskoro keď som to písal, zaspával som nad klávesnicou. Ja so spojkou zaobchádzam s citom aj pri radení hore aj dole.



Myslim, ze jsi ten pravej co nam vysvetli jak neumíme radit :D on i ten highsider pri podrazovani pred zatáčkou bych si docela prohlidnul

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 11:40 | Nahoru | #3
marna> no proto .
Ale dle mě tohle není klasický highsider ale jen takový smyk který se sám stabilizuje asi budu prase ale raději tohle než necitlivost mé nohy a blokace kola .
Jinak ten klasickém highsider je promne když plynem necitlivě přidáš a jde to na zadek a začne ti tancovat zadní což většinou uberes a v tu chvíli se guma dostane rádoby opět do tahu a Motka se ztoho může posrat
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist