Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 10:41 | Nahoru | #1
marna>
A prečo je B správne? Pretože nejde o radenie v prevodovke, ale o vyrovnanie rozdielu otáčok lamiel spojky, o predídenie high-sideru na výjazde zo zákruty.

Dotaz..ty jako podřazuješ v náklonu před výjezdem ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 11:18 | Nahoru | #2
zatr> Dobrý postreh - správne má byť samozrejme na vjazde do zákruty. Bolo už neskoro keď som to písal, zaspával som nad klávesnicou. Ja so spojkou zaobchádzam s citom aj pri radení hore aj dole.

(reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 18:38 | Nahoru | #3
zatr> to už řadím na horu!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist