Téma: Podřazování - Rev-matching
10.1.2023 v 18:51
Ahoj! Tak mistři, jsem zvědav na názory a postřehy. Před nějakou dobou jsem měl rozhovor o stylu jízdy s par přáteli a narazili jsme na téma podřazování.

Jaký dle vás ten správný postup.

A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky

B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.

Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?

Díky a čáu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 09:29 | Nahoru | #1
marna> máš pravdu se zapnutou a rozepnutou spojkou. Ale i při zmáčknuté spojce a uvolněném zadním kole na stojánku se koko může lehce otáčet. Nějaký přenos síly tam vždycky je.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching

11.1.2023 v 09:40 | Nahoru | #2
jandaxx> ok snažíte sa z toho teraz vybrusliť - moto na stojánku kolo sta točí bolo isto najprv myslené na zaradenom neutráli.

Ok točí sa a čo to dokazuje? To nedokazuje nič, pretože ten prenášaný moment je zanedbateľný a nemá reálny vplyv na nič. Pri správne nastavenej spojke a pri jej riadnom ovládaní na radenie vplyv nemá. Samozrejme v praxi wannabe pretekári sú leniví mačkať spojku ako treba - dokazuje popularita QS... to len popri inom.

Nemusíme ďalej polemizovať, raďte ako viete, ja som napísal ako to je a kto chce si z toho vezme čo je schopný. Som svedkom ako ľudia s mnohoročnou praxou nezvládajú radenie ako treba, ale to im škoda hovoriť, urazia sa
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist