Jaký dle vás ten správný postup.
A) stisk spojky - drknout do plynu - šlápnutí nižšího kvaltu - uvolnění spojky
B) stisk spojky - šlápnutí nižšího kvaltu - drknuti do plynu - pusteni spojky.
Já osobně jsem zastával postup dle B) ovšem v poslední době jsem narazil na názor, ze správný postup je dle A). Na internetových tématech je to tak 50/50. Tak co myslíte?
Díky a čáu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Podřazování - Rev-matching
Ok točí sa a čo to dokazuje? To nedokazuje nič, pretože ten prenášaný moment je zanedbateľný a nemá reálny vplyv na nič. Pri správne nastavenej spojke a pri jej riadnom ovládaní na radenie vplyv nemá. Samozrejme v praxi wannabe pretekári sú leniví mačkať spojku ako treba - dokazuje popularita QS... to len popri inom.
Nemusíme ďalej polemizovať, raďte ako viete, ja som napísal ako to je a kto chce si z toho vezme čo je schopný. Som svedkom ako ľudia s mnohoročnou praxou nezvládajú radenie ako treba, ale to im škoda hovoriť, urazia sa
Jak je ten moment minimální při rozpojené spojce si zkus tak, že místo abys řadil u stojící motorky při volnoběhu, vytoč motor a pak tam loupni kvalt. Uvidíš, jak ti poděkuje.
Naposledy editováno 11.01.2023 10:33:34
marna píše: jandaxx> ok snažíte sa z toho teraz vybrusliť - moto na stojánku kolo sta točí bolo isto najprv myslené na zaradenom neutráli.
Ok točí sa a čo to dokazuje? To nedokazuje nič, pretože ten prenášaný moment je zanedbateľný a nemá reálny vplyv na nič. Pri správne nastavenej spojke a pri jej riadnom ovládaní na radenie vplyv nemá. Samozrejme v praxi wannabe pretekári sú leniví mačkať spojku ako treba - dokazuje popularita QS... to len popri inom.
Nemusíme ďalej polemizovať, raďte ako viete, ja som napísal ako to je a kto chce si z toho vezme čo je schopný. Som svedkom ako ľudia s mnohoročnou praxou nezvládajú radenie ako treba, ale to im škoda hovoriť, urazia sa
Nesnažíme se vybruslit z ničeho. To jen ty vcelku správně popíšes fungování dané techniky a pak z toho vyvodíš naprosto špatné závěry.
Stejně tak ten QS při závodech není tak o lenosti, ale spíš o tom, že oni potřebujou řadit fakt rychle. Druhá věc je to, že na okruhu se řadí podstatně čatěji než na silnici, tak si to vyzkoušej a pak nám přijď říct, co na ty desítky zmačknutí spojky za jedno kolo říká tvoje levá ruka.