globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Michelin Anake Wild
Chystám se na jaře na měsíc do Maroka, asfalt, kamení a pisek. Líbí se mi vzorek Michelin Anake Wild, ale nevím, jak je to s vydrží pro trasu 7000 km cestou necestou. Hodí se na to? Nebo nějaké doporučení?

Předtím jsemj ezdil Continental TKC80 a Mitas E10 Dakar a spokojenost.

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 17.12.2022 v 11:34 | Nahoru | #1
Anakee wild je jedna z najlepších gúm vôbec, aké som kedy mal. Jej jedinou nevýhodou je životnosť. Ja by som šiel tiež do radiáliek, Karoo 4
ja som Maroko otočil na 890 R s Mitas E09 Dakar 7.400 km bez problému, cez diaľničné presuny musíš strážiť tlak, oplatilo sa mi fúkať v rozmedzí 2.0-2.3 bar zadok & predok jeden tlak. Gumy po zhruba 5.000 km stále s výborným dezénom pričom keby som to po diaľnici nedrel 120-140 nonstop domov bez kontroly tlaku, boli by použiteľné ešte aj doma. Po ďalších 1.000 km som ich vyhodil, kordy ešte netrčali

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 08:09 | Nahoru | #2
Záleží na stylu jízdy a na tlacích... Teoreticky by to Wild mohly dát, ale na konci to bude slick. Když to porovnám s TKC80, tak mě Wild vydržel o chlup víc (4k na TKC80 a 5k na Anakee Wild - zadek měl při vyhození 2-3 mm uprostřed).

1 reakcí na tento příspěvek Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 11:43 | Nahoru | #3
Pro Maroko, kde většinou nepotkáš bláto, tak se mě osvědčil Mitas 07+. Trocha bláta můžeš najít při přejezdu Atlasu, ale to není bláto, ale jen umazaný kámen.........díky překrytí lamel se ta pneu nevytrhává a i slušně zvládá asfalt. Díky "šípovité" struktuře slušně zabírá i v písku a neucpává se. Než se ale dostaneš na pískoviště, tak stejně budeš mít sražené hrany a ojetější kostky na všem, co zkusíš obout.
Jel jsem to na těžším stroji, než pojedeš ty - kolega měl na KTM obuté MOTOZ Rallz a ta na tom byla co se týká opotřebení nejlépe.
Pozor jen na mokrý písek - třeba u moře na pláži. Tam se to dokázalo zalepit všem.

Jinak Anakee Wild mám na předku..........trochu se v měkkém hrne ven - daň za větší plochu kostek, ale zase drží slušně na asfaltu.

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 19:11 | Nahoru | #4
Mám Motoz Rallz, odjel jsem na nich loni Rumunsko, letos Bosnu a Srbsko a něco mezi tím a vzorku je na nich pořád bohatě. Drží dobře na všem. Hustím vpředu na 2.3 a vzadu na 2.6 a do terénu neubírám.
Akorát ten vzorek je tak hrubej, že kromě hučení od 70 km vejš na silnici, což je normální, je u předního kola na asfaltu cítit v nízké rychlosti (dojíždění na křižovatku) až spíš kvrdlání než vibrace. Ale v terénu to samozřejmě problém není.

Michelin Anake Wild

Skvělá odpověď, děkuji! 18.12.2022 v 23:42 | Nahoru | #5
Ahoj,
nemám osobnú skúsenosť s Anake wild, ale môj názor na výdrž z počutia je že TI to nevydrží.
Tu to máš od priamo od Jindru čas 18:15:


Tiež nemám osobnú skúsenosť, ale kámoši okolo čo mali Mitas E-10, TKC -80, Batlax AX41 je živostnosť použiteľná do terénu cca 4-5tkm, na mašinách typu Tenere 700, GS-800, čiže ľahšie stroje. Píšeš, že si mal TKC-80 a E-10 tak vieš sám či sa veľmi mýlim.

Osobnú skúsenosť mám s Motoz Tracionator Adventure dáš na nej trip 10tkm a normálne tempo (100-110km/h, dialnice 120km). Ja som dal Rumunsko TET cca 4tkm, Balkán trip 4,5 km z toho cca 1,5 t off, guma má cca 10tkm dáky vzor ešte je, na off za sucha ešte dojazdím na jar cca 1tkm. Má veľkú hrúbku dezénu od výroby, porovnanie Motoz Adv. s cca 8tkm a Batlax s cca 1 tkm boli porovnateľné výšky dezénu (podľa hrúbky palca, nie presne na mm) a na vlhkej lúke v kopci sme asi rovnako hrabali. Batlax aj TKC je pocitovo mäkšia zmes. Napr. predná Motoz v rovnakom rozmere v porovnaní s E-10 je poriadne hrubšia, skôr zasekne blatník, a predná E-10 mi voči motozu prišla ako žiletka keď sme menili rovnaké stroje.

Za normálnu cenu ich majú napr tu:
https://www.motopneu...amp;product_id=18362
Viac off je Motoz Rall, Z ale má aj menšiu životnosť cca 6-8tkm.

Nie je to naj super guma na svete, ale okrúhla, celá čierna a na veľké expedičné tripy, kde nechceš prezúvať je super
Je celkom hlučná, ale štuple do uší to vyriešili parádne.

Tu máš dáke porovnanie:


Pozri link, ale polistuj dole na stránke je celkom slušné tabuľkové porovnanie jednotlivých pneu v rôznom teréne, tak Ti to možno pomôže:
https://www.chapmoto...dv-motorcycle-tires/

Tak nech Ti to pomôže pri rozhodovaní.

Naposledy editováno 18.12.2022 23:44:05
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Odtah sardinie [1, 2] KTM 890 Adventure Token 34 6.4.2024 v 21:43 Flaxa
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 30 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER
Tlumiče Andreani KTM 890 Adventure Token 17 14.1.2024 v 12:59 assassin
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 0 28.12.2023 v 11:47 JAVR
Kalkulátor sekundárního převodu KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure Vamir 29 3.12.2023 v 00:50 zdenysrx6


TOPlist