Předtím jsemj ezdil Continental TKC80 a Mitas E10 Dakar a spokojenost.
ja som Maroko otočil na 890 R s Mitas E09 Dakar 7.400 km bez problému, cez diaľničné presuny musíš strážiť tlak, oplatilo sa mi fúkať v rozmedzí 2.0-2.3 bar zadok & predok jeden tlak. Gumy po zhruba 5.000 km stále s výborným dezénom pričom keby som to po diaľnici nedrel 120-140 nonstop domov bez kontroly tlaku, boli by použiteľné ešte aj doma. Po ďalších 1.000 km som ich vyhodil, kordy ešte netrčali
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Anake Wild
Jel jsem to na těžším stroji, než pojedeš ty - kolega měl na KTM obuté MOTOZ Rallz a ta na tom byla co se týká opotřebení nejlépe.
Pozor jen na mokrý písek - třeba u moře na pláži. Tam se to dokázalo zalepit všem.
Jinak Anakee Wild mám na předku..........trochu se v měkkém hrne ven - daň za větší plochu kostek, ale zase drží slušně na asfaltu.
Akorát ten vzorek je tak hrubej, že kromě hučení od 70 km vejš na silnici, což je normální, je u předního kola na asfaltu cítit v nízké rychlosti (dojíždění na křižovatku) až spíš kvrdlání než vibrace. Ale v terénu to samozřejmě problém není.
nemám osobnú skúsenosť s Anake wild, ale môj názor na výdrž z počutia je že TI to nevydrží.
Tu to máš od priamo od Jindru čas 18:15:
Tiež nemám osobnú skúsenosť, ale kámoši okolo čo mali Mitas E-10, TKC -80, Batlax AX41 je živostnosť použiteľná do terénu cca 4-5tkm, na mašinách typu Tenere 700, GS-800, čiže ľahšie stroje. Píšeš, že si mal TKC-80 a E-10 tak vieš sám či sa veľmi mýlim.
Osobnú skúsenosť mám s Motoz Tracionator Adventure dáš na nej trip 10tkm a normálne tempo (100-110km/h, dialnice 120km). Ja som dal Rumunsko TET cca 4tkm, Balkán trip 4,5 km z toho cca 1,5 t off, guma má cca 10tkm dáky vzor ešte je, na off za sucha ešte dojazdím na jar cca 1tkm. Má veľkú hrúbku dezénu od výroby, porovnanie Motoz Adv. s cca 8tkm a Batlax s cca 1 tkm boli porovnateľné výšky dezénu (podľa hrúbky palca, nie presne na mm) a na vlhkej lúke v kopci sme asi rovnako hrabali. Batlax aj TKC je pocitovo mäkšia zmes. Napr. predná Motoz v rovnakom rozmere v porovnaní s E-10 je poriadne hrubšia, skôr zasekne blatník, a predná E-10 mi voči motozu prišla ako žiletka keď sme menili rovnaké stroje.
Za normálnu cenu ich majú napr tu:
https://www.motopneu...amp;product_id=18362
Viac off je Motoz Rall, Z ale má aj menšiu životnosť cca 6-8tkm.
Nie je to naj super guma na svete, ale okrúhla, celá čierna a na veľké expedičné tripy, kde nechceš prezúvať je super
Je celkom hlučná, ale štuple do uší to vyriešili parádne.
Tu máš dáke porovnanie:
Pozri link, ale polistuj dole na stránke je celkom slušné tabuľkové porovnanie jednotlivých pneu v rôznom teréne, tak Ti to možno pomôže:
https://www.chapmoto...dv-motorcycle-tires/
Tak nech Ti to pomôže pri rozhodovaní.
Naposledy editováno 18.12.2022 23:44:05
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Odtah sardinie [1, 2] KTM 890 Adventure | Token | 34 | 6.4.2024 v 21:43 Flaxa |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 30 | 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER |
Tlumiče Andreani KTM 890 Adventure | Token | 17 | 14.1.2024 v 12:59 assassin |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 0 | 28.12.2023 v 11:47 JAVR |
Kalkulátor sekundárního převodu KTM 890 Adventure R, KTM 890 Adventure | Vamir | 29 | 3.12.2023 v 00:50 zdenysrx6 |