Předtím jsemj ezdil Continental TKC80 a Mitas E10 Dakar a spokojenost.
ja som Maroko otočil na 890 R s Mitas E09 Dakar 7.400 km bez problému, cez diaľničné presuny musíš strážiť tlak, oplatilo sa mi fúkať v rozmedzí 2.0-2.3 bar zadok & predok jeden tlak. Gumy po zhruba 5.000 km stále s výborným dezénom pričom keby som to po diaľnici nedrel 120-140 nonstop domov bez kontroly tlaku, boli by použiteľné ešte aj doma. Po ďalších 1.000 km som ich vyhodil, kordy ešte netrčali
1 reakcí na tento příspěvek Michelin Anake Wild
Jel jsem to na těžším stroji, než pojedeš ty - kolega měl na KTM obuté MOTOZ Rallz a ta na tom byla co se týká opotřebení nejlépe.
Pozor jen na mokrý písek - třeba u moře na pláži. Tam se to dokázalo zalepit všem.
Jinak Anakee Wild mám na předku..........trochu se v měkkém hrne ven - daň za větší plochu kostek, ale zase drží slušně na asfaltu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild
Mě se zatím osvědčila kombinace předek TKC80 a zadek MItas E10 Dakar při huštění u naložené motorky 2,2 / 2,4 s mojí maličkostí 100 kg. Jednalo se jen o 14 denní tripy Rumunsko, Rakousko, Slovinsko.
Předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild
Jen jsem porovnával na stejném tripu různé obutí. Bohužel to není zcela objektivní, protože jsme měli rozdílné stroje. Spíše mě překvapila zkušenost s výdrží na sice nejlehčí motorce, ale zase na nejvýkonnější.
Mitas E09.........občas vytržená celá figura a v podstatě návrat na kochačku, aby to pneu dala až domů. Ojetí - 100%
Mitas E07+.......neutržená ani jedna figura, občas pouze vyřízlý kousek z hrany. Ojetí - 80%
Motoz RallZ..... ojeté hrany, figury všechny. Ojetí - 50% a asi by to dala ještě jednou..........bylo to ale na nejlehčím stroji. Kdyby tam nebyla taková cena při pořízení, asi bych je vyzkoušel i na tom mém traktoru.......jenže oproti kolegům jezdím pomaleji, protože to nedává podvozek. KTM vs BMW

Akorát ten vzorek je tak hrubej, že kromě hučení od 70 km vejš na silnici, což je normální, je u předního kola na asfaltu cítit v nízké rychlosti (dojíždění na křižovatku) až spíš kvrdlání než vibrace. Ale v terénu to samozřejmě problém není.
2 reakcí na tento příspěvek Michelin Anake Wild

Naposledy editováno 18.12.2022 20:34:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild
Destroyer píše: Mr.Dreamer> kuuuuuuuuuRva to je nápad!! kúpim na zimu do snehu!
Zkoušel jsem to u ve sněhu, ale bez vrutů v přední gumě je stále sníh strašně o hubu. Resp, je to pohoda, než najedeš na led pod sněhem...

nemám osobnú skúsenosť s Anake wild, ale môj názor na výdrž z počutia je že TI to nevydrží.
Tu to máš od priamo od Jindru čas 18:15:
Tiež nemám osobnú skúsenosť, ale kámoši okolo čo mali Mitas E-10, TKC -80, Batlax AX41 je živostnosť použiteľná do terénu cca 4-5tkm, na mašinách typu Tenere 700, GS-800, čiže ľahšie stroje. Píšeš, že si mal TKC-80 a E-10 tak vieš sám či sa veľmi mýlim.
Osobnú skúsenosť mám s Motoz Tracionator Adventure dáš na nej trip 10tkm a normálne tempo (100-110km/h, dialnice 120km). Ja som dal Rumunsko TET cca 4tkm, Balkán trip 4,5 km z toho cca 1,5 t off, guma má cca 10tkm dáky vzor ešte je, na off za sucha ešte dojazdím na jar cca 1tkm. Má veľkú hrúbku dezénu od výroby, porovnanie Motoz Adv. s cca 8tkm a Batlax s cca 1 tkm boli porovnateľné výšky dezénu (podľa hrúbky palca, nie presne na mm) a na vlhkej lúke v kopci sme asi rovnako hrabali. Batlax aj TKC je pocitovo mäkšia zmes. Napr. predná Motoz v rovnakom rozmere v porovnaní s E-10 je poriadne hrubšia, skôr zasekne blatník, a predná E-10 mi voči motozu prišla ako žiletka keď sme menili rovnaké stroje.
Za normálnu cenu ich majú napr tu:
https://www.motopneu...amp;product_id=18362
Viac off je Motoz Rall, Z ale má aj menšiu životnosť cca 6-8tkm.
Nie je to naj super guma na svete, ale okrúhla, celá čierna a na veľké expedičné tripy, kde nechceš prezúvať je super

Je celkom hlučná, ale štuple do uší to vyriešili parádne.
Tu máš dáke porovnanie:
Pozri link, ale polistuj dole na stránke je celkom slušné tabuľkové porovnanie jednotlivých pneu v rôznom teréne, tak Ti to možno pomôže:
https://www.chapmoto...dv-motorcycle-tires/
Tak nech Ti to pomôže pri rozhodovaní.
Naposledy editováno 18.12.2022 23:44:05
Mr.Dreamer píše: Zkoušel jsem to u ve sněhu, ale bez vrutů v přední gumě je stále sníh strašně o hubu. Resp, je to pohoda, než najedeš na led pod sněhem...
Souhlas. Po najetí na skrytou ledovou plotnu to skončilo proraženým karterem, zlomeným ramenním kloubem, utrženou manžetou a půlroční rehabilitací

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Michelin Anake Wild
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
šponovák rozvodovej reťaze DirtTric... KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | Destroyer | 1 | 2.6.2023 v 13:15 Dr.fík |
Výměna oleje a výběr oleje [1, 2] KTM 890 Adventure | Vamir | 44 | 26.4.2023 v 14:54 Duke1 |
Máte Zkušenosti s Motoz Tractionato... KTM 890 Adventure | CloudJumper | 20 | 8.1.2023 v 21:17 Palomoto |
KTM 1290 SA vs 890 [1, 2] KTM 1290 Super Adventure, KTM 1290 Super Adventure R... | Kalanis | 34 | 15.11.2022 v 07:25 Destroyer |
Mitas E-10 zadní kolo KTM 890 Adventure | Vamir | 9 | 12.6.2022 v 18:35 Destroyer |