globalmoto_kveten





Téma: Bude lepší TA750 nebo Strom800
 
8.11.2022 v 19:45


Naposledy editováno 08.11.2022 20:35:52

Bude lepší TA750 nebo Strom800

9.11.2022 v 21:29 | Nahoru | #31
Největší neznáma bude stejně ten motor. A potom také nárůst hmotnosti, až se začne zjišťovat, co to vlastně v sérii vůbec nemá. :(

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

10.11.2022 v 08:58 | Nahoru | #32
Brůča.> Tak VoStrom přiznává pohotovostních 230 kilo....což už mi přijde jako docela dost..
Ale libi se mi taky víc než Alp...
Smutné je, že z těch 8-mi stovek asi nejlíp vypadá a má nejlepší papírové parametry číňan Kove 800x

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

10.11.2022 v 09:12 | Nahoru | #33
Wenca24> Ale to jsou cinsky papirovy parametry. Jako treba 10Ah powerbanka s jednou 1,2Ah baterku uvnitr. Nebo 1TB prenosny SSD s 32gb USB flash v krabicce atd.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

10.11.2022 v 19:29 | Nahoru | #34

Wenca24 píše: vilemx>
jinak tím rádlem na motoru jsem myslel toho pindíka, co mu trčí zespod...kterýho se snaží umě zamaskovat svodama..



A ví někdo, proč u u Hondy z toho motoru dole trčí?
To tam jen stíká olej a nebo je tam v tom motoru nějaká součástka?

Bude lepší TA750 nebo Strom800

10.11.2022 v 19:32 | Nahoru | #35
Víc se mi líbí TA750, ale nějaké ty nedorazy tam jsou, to jo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

10.11.2022 v 19:53 | Nahoru | #36
Wenca24> this bike has a power 84hp,with a weight of about 200kg................tak jsem tak nějak předpokládal z této informace, že to bude cca 200kg v základu - bez padáků, kufrů a pod. - asi chybný předpoklad
Tak to bych si moc nepomohl - z mého dvacetiletého hrocha jsem odstranil posilovač brzd s ABS, kat. s výfukem.............a jsem na tom podobně.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

17.11.2022 v 18:24 | Nahoru | #37
Brůča.> Tak to je známá věc, že modernější motorky musí splňovat x nařízení z EU a musí být prostě těžší (např. ten výfuk s katalyzátorem, nejen vyšší váha, ale zabírá to i místo, např. dole pod motorem, takže to může zvednout těžiště, takže z jedné součástky mohou být i 3 nevýhody....). Takže kdo chce lehkou motorku postavenou "po staru", tak aby si vybral nějakou např. z let 2000-2010.

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

18.11.2022 v 21:31 | Nahoru | #38
Roman2bk> To jo, starej Alpík měl výfuk podstatně líp řešený. Pokrok nezastavíme

2 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

19.11.2022 v 13:25 | Nahoru | #39

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

19.11.2022 v 15:59 | Nahoru | #40
Che> Z toho pohledu, jak jsi postnul video, je vidět, jak zase katovali kosty a převzali co nejvíc dílů z Horneta Co si ale budeme nalhávat, 90 % TA se mimo horší cesty nepodívá.

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

20.11.2022 v 22:34 | Nahoru | #41
Che> Koukal jsem na to a marně přemýšlím, proč je V-Strom o tolik těžší, než další 3 stroje ze srovnání.

Bude lepší TA750 nebo Strom800

21.11.2022 v 06:00 | Nahoru | #42
Dokaże nekdo poznat, co to jsou za gumy na tom transalpu?

Bude lepší TA750 nebo Strom800

6.12.2022 v 20:10 | Nahoru | #43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

10.12.2022 v 17:42 | Nahoru | #44

Roman2bk píše: A ví někdo, proč u u Hondy z toho motoru dole trčí?
To tam jen stíká olej a nebo je tam v tom motoru nějaká součástka?



Víš vůbec jak funguje čtyřtaktní spalovací motor?

Bude lepší TA750 nebo Strom800

10.12.2022 v 18:27 | Nahoru | #45
Hondu nebrat

Bude lepší TA750 nebo Strom800

25.12.2022 v 13:21 | Nahoru | #46
Tak už se to dá prohnat srovnávačem a ten říká, že Strom 800 má proti jedničkovýmu 650 jen 10 kilo navíc, což je vzhledem v většímu motoru únosný v cizině už maj někde i ceny a v přepočtu je to někde kolem 280ti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

27.12.2022 v 20:41 | Nahoru | #47
SuperSic58> Jasně že jo, ale tak moc trčící "hrot" nebo jak to nazvat, trčící ze spodku motoru jsem zatím neviděl.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

27.12.2022 v 23:14 | Nahoru | #48
Roman2bk> To bude tím, že čtyřválce tu jímku na olej schovávají mezi výfuky.


(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 08:28 | Nahoru | #49
Brůča.>omyl

Naposledy editováno 28.12.2022 08:32:40

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 10:59 | Nahoru | #50
Ariete> díky za info. No a je nějaký důvod, že je to tak "vysoké"?
To aby tam padaly případně špony, nebo prostě kovové částečky, pak se přitáhly ke šroubu (pokud má magnet, nebo je magnetický) a nevířily se s olejem a neobíhaly po motoru?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 11:28 | Nahoru | #51
Roman2bk> Ze stejného důvodu, proč některé dvanáctiválce Tatra mají třístupňové olejové čerpadlo a dva sací koše, jeden v přední a druhý v zadní části motoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 12:21 | Nahoru | #52
Ariete> Tak to se mohu zeptat kamaráda, co má veterána T603

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 18:10 | Nahoru | #53
Roman2bk> T603 umí jezdit 100% stoupání a 100% klesání?

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 18:58 | Nahoru | #54
Ony ty 2 sací koše jsou tam z důvodu suché skříně a ne z důvodu jízdy v terénu.
A olejové čerpadlo je tandemové proto, že jedna sekce saje olej z vany do nádrže a ta druhá je tlaková část, která olej tlačí z nádrže do motoru.
Stejný systém se suchou vanou měla už i P-V3S, nebo Zetor 35 Super.
Motory, které nemají suchou vanu a počítá se s nimi v těžkém terénu, musí mít speciální olejovou vanu se zásobníkem oleje, tím pádem i jiný sací koš.
Typicky příklad vana na Crystalu 8011/45 a rozdílná na LKT 80 který má stejný motor.
T-603 má normální olejovou vanu...

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 19:10 | Nahoru | #55
SniperFM> Většina motorů T 3-930, T 3-929, T 3-928 má jeden sací koš v zadní části olejové vany. A dvoustupňové čerpadlo s jednou odsávací sekcí a jednou mazací sekcí připojenou na nádrž.
Psal jsem o verzi s třístupňovým čerpadlem a dvěma sacími koši.

Bude lepší TA750 nebo Strom800

28.12.2022 v 19:16 | Nahoru | #56
Ano, to mají motory V12.
Poprvé použitý už u T-813 kde 2 stupně sají, třetí je vytlačný.
Asi oba víme o čem písem, i když jsme mimo téma

1 reakcí na tento příspěvek Bude lepší TA750 nebo Strom800

3.1.2023 v 14:51 | Nahoru | #57
Chtěl jsem napsat, že mi nový Transalp připomíná čím dál víc NC-čko, ale s výbavou spíš NT-čko (už to nevypadá moc jako cenduro):

No ale jsem zvědavý na recenze...

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

22.2.2023 v 21:11 | Nahoru | #58
Pedl> Ten plech pod motorem vidím jako nutnost. A vypadá dobře, líp než bez plechu.

Dnes Italové vyzkoušeli na Sardinii první předseriový V-Strom 800DE a jejich závěr zní - perfektní pro silniční turistiku - těžká klikovka, žádný divočák..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

22.2.2023 v 21:34 | Nahoru | #59

Wenca24 píše: vilemx>
jinak tím rádlem na motoru jsem myslel toho pindíka, co mu trčí zespod...kterýho se snaží umě zamaskovat svodama..



Nebýt toho nesmyslu vespod, stačilo by si udělat svody bokem a hned by bylo +10cm světlé výšky.
Nic jiného, než sací koš, v tom být nemůže.
Zatím ale ani nikdo neví, jaké to bude mít odpružení a jaká je hmotnost. Tedy zda to bude vůbec nějak vhodné do terénu, nebo zase jenom další cenduro.

(reakce na) Bude lepší TA750 nebo Strom800

23.2.2023 v 07:27 | Nahoru | #60
Deadman> Proč by si Alpem za čtvrt mega odlákali zákazníky, kteří ve velkém kupují Afriku za skoro půl mega?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist