bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co po jedenáctce Virago
Čauvec kucí..
Mám dilema.. Moje srdce bije zásadně do V a tak sem si vloni, snad po 15ti letech zase jedno "véčko" koupil. Od 5ti let sem po ni toužil, začal sem na Fechtlech ČZetách, MZetách, scootrech a po 125 V-Twin to nemohlo to bejt nic jinýho než Virago, jedenáctka.. skoro 30let sem čekal a průser
První start, obrovskej respekt a po 5000km mi nestačí Jenže..

Je to babička žejo, sedumadevadesátej s kořenama v osumdesátkách, mám ji maličko upravenou(sání, vejfuk, karbec) a krom toho, že se na ni nevejdu ani s přepáčkem, mi chybí výkon.. V osumdesátkách OK ale dneska už to nestačí
Vodí se krásně, motor je zajimavej, tahá od 2000ot do 8000, na 5° z města až na 200km/h, leta sou sice vidět na vzhledu i technice ale..

Problem je, že mě nějak během těch 15ti let co sem nejezdil nějak uniklo xv1900.. Midnightstar samo znám, ale Yamaha mě zradila a Raidera mi v Evropě zapřela.. a tak sem z neznalosti vzal poslední Chopper co se vyráběl, Virago. Protože já Cruiser nerad a Fury 1300 se mi nezdála. Jenže Raidera sem teď objevil a nemužu v noci spat. Ikdyž je to jen Cruiser s ouzkym kolem vpředu.. A teď to přide..

Přecházel jste někdo z Viraga na nějakej takovej sériovej "powercruiser"? Nenabiju si hubu? Nemám rači jít do cesťáku?
Protože když porovnám hodnoty jako váha, výkon atd tak si tak nějak nepomužu Jako kluk co má VTX mě ujede, ale rozhodně ne o parník, nerad bych byl za rok zase tam kde sem a hlavně v serpentýnách ho udělám jak malýho kluka žejo.. Klidně bych šel do něčeho modernějšího jako třeba Triumph Rocket GT, byť je to "tříhrb" ale není to zas moc?

A hlavně co s mou jedenáctkou? Nechat si ji nebo střelit.. Taková srdcovka

Naposledy editováno 05.11.2022 18:36:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po jedenáctce Virago

6.11.2022 v 17:17 | Nahoru | #1
Prouza88: Virago je napůl cestovní enduro, s tou foukanou vidlicí z krosky s předkopnutou osou předního kola a válci a hlavami původem z TT500

Jinak s Warriorem se dá jet o něco svižněji než s Raiderem - má lepší podvozek a je lehčí. Raider je na to, že se tváří jako chopper, hrozný dlabaný ingot a přes 300 kilo pohotovostní hmotnosti je prostě znát. Samotný motor není vše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co po jedenáctce Virago

6.11.2022 v 17:42 | Nahoru | #2

1100Virago píše: Prouza88: Virago je napůl cestovní enduro, s tou foukanou vidlicí z krosky s předkopnutou osou předního kola a válci a hlavami původem z TT500



Tak teď když se do toho vložili kovaní, tak už vlasntě ani nevim co mám a co chcu

Ten Warrior by asi i šel no, Raider se mi líbí víc, je novější.. To už by asi bylo kus od kusu..

Každopádně chce to něco pořádnýho

Silniční cesťáky asi ne, to sou supersporty s kuframa Jinak to NTčko má pěknou cenovku nový..

Naposledy editováno 06.11.2022 17:45:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
studený start na bočáku Yamaha XV 1100 Virago LenkaLucka 27 Včera v 11:20 Weisner
Vlastní budíky na Yamaha XV 1900 Ra... Yamaha XV 1900 Raider Prostě_Jakub 2 13.4.2024 v 22:21 Prostě_Jakub
Yamaha Raider vs HD Yamaha XV 1900 Raider, Harley Davidson FXDX Dyna Sup... Konqui 29 16.3.2024 v 16:02 Konqui
XIV Velká Virago Vyjížďka 2024 se ... [1 ... 346, 347] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10401 24.2.2024 v 11:46 rancher
Jaký olej do Yamaha XV 1100 [1, 2, 3] Yamaha XV 1100 Virago HonzaXV1100 85 14.1.2024 v 10:27 intra


TOPlist