A co stírače a gufera, oriinál z fabriky, nebo nějaká náhražka za poloviční cenu ?
Budu na to dávat určitě neoprény, protože kdo bahní, tak je většinou chválí. Já teda nebahním, ale občas používám bahno ve spreji pro zvýšení dizajnu a to tam taky může zalést.
mrkl jsem na joutůbe a tam kartridž lehce vyklepli, byla to wp, ale když sem to rozdělal tak střeva vypadají jinak a proto se ptám, trochu mě to zaskočilo a v rozkresu dílů to nejde pořádně poznat
servis si volám jen na výměnu žárovky, teda mám ledky a na natankování benzínu, to jsem se ještě nanaučil
určitě je montuju, protože 10 tisíc kiláků na cestovním stroji a vobě vidle tečou, das ist nich gůůůd
a co je na tom složitýho vyrazit gufero a stírač a dát novej ?
du zkusit vyndat kártridž a uvidíme, kdyžtak si koupím novou motorku a ta na sezónu zase vydrží, huskoktm stejně nejsou dělaný na delší provoz
Naposledy editováno 28.07.2022 21:10:51
Stiraky a gufera nici hlavne prach z desticek a bordel, kdyz se da udrzbe trochu casu tak vydrzi dyl. Kazdopadne to neni draha polozka a slozita vymena…
- prvni den jsem vyjel autem z garáže, to mě zmohlo
- druhej den jsem musel přinýst žebříky a zbytky fošen, ze kterejch jsem vyrobil dílenskej zvedák a držák, pak jsem motorku zvednul za zadek a posadil na prkna, to bych u tigra asi nedal
-odpojil sem vejfuk, hadici vod turbodmychadla, nebo co to je, moc tý technice nerozumím a vyndal pojistky, aby to neshořelo
- sundal chladič, abych se k vidlici lépe dostal a šel spát
- třetí den byl ježek v peci, nejhorší bylo sundat přední kolo, osa je dutá, vůbec se nevyšroubovává jako u normální motorky, ale drží jí 4 stahovací šrouby, pod plechovou zátkou je plastová zátka, a pak dutina ve který nic není takže jsem ji vysunul ven kusem klacíku
-povšimněte si asi 120 klíčů vlevo dole na obrázku, který jsem na to potřeboval
- čtvrtej den, jsem se snažil, to je dneska, rozdělat zátky nahoře a dole
1. klíč jsem neměl
2. zkusil jsem kladivo a dláto, nezabralo
3. vzal jsem malý kango a akorát sem tu zátku zdeformoval
4. nahřál jsem to letlampou do červena a zkusil urazit kladivem, zase to nešlo
5. vzal jsem flexu a vršek vidle odříznul
Naposledy editováno 28.07.2022 21:04:29
(pod tím červeným kroužkem je něco, co to nechce pustit) eště mám dva dny, jinak to vzdám a koupím nový vidle a tyhle hodím do rybníka
a navíc mi na zem vyteklo asi litr a půl voleje a mám v dílně kluziště
Naposledy editováno 28.07.2022 21:00:44
hasák na horní matku, 17ka imbus spodní víčko, klepnout lehce a pružina s kartridží vyjede sama, pak šroubovákem stírací, šroubovákem ségrovku, lehce rozevřít váleček a rukama roztáhnout obě trubky od sebe, trošku cuknout, né moc a na potřetí se to rozpadne
je to fakt o ničem, aspoň u mě, rok 2020
to se dá udělat i v lese, když máš 17ku imbus a něco na povolení horní matky, jako fakt, jsem překvapen a ta noha je hrozně lehká
Naposledy editováno 28.07.2022 23:22:22
Hele a jakej použít lumičovej olej, stačí něco levnýho, protože sem volal do servisu jen tak pro zajímavost a výměna gufer 3000 tak sem málem umřel a volej prej stojí 500,- do vidlí, přitom je ho tam tak litr a něco.
Kdežto na eshopu jsou i nějaký oleje za 80 korun, kdybych šetřil tak tam naleju nazpátek ten vylitej, ale z jedný vidle ho vyteklo míň a ten rozlitej setřenej ze země, co jsem vyždímal z hadru už není moc čistej teda. Leda ho přefiltrovat přes gázu a znova rafinovat v kotlíku.
Naposledy editováno 29.07.2022 10:10:47
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer a stíračů u přední vidle wp, ktm690, hq701
a off topiky jen mažu
už na mě čeká pravej sovětskej benzín a tajga s tundrou, mám eště 4 dny abych ta gufera zamontoval a tu vidli složil dokupy, je to časově tak tak, nakonec to bude trvat 11 dní, místo plánovaných pěti a budu z toho ještě mesíc vyšťavenej
Naposledy editováno 29.07.2022 15:55:15
Na LC4 640 jsem neoprevny neměl, během 10tkm gufera KO
Na 950 SE-R jsem neopreny měl pouze 10cm dlouhý, takže bordel padal ven a při tom čistily kluzák. Za 60tkm gufera OK
Stana.k. palec nahoru za elektrikářský a pořádkumilovný postřehy. To se fakt hned tak nevidí
Vše myšleno v dobrým!
Naposledy editováno 30.07.2022 22:27:26
1 reakcí na tento příspěvek Výměna gufer a stíračů u přední vidle wp, ktm690, hq701
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro | Ezy96 | 3 | 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 39 | 1.10.2023 v 22:23 Firecracker |
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 4 | 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB |