Po tisíci km se asi taky porozhlédnu po vyšším plexi, Givi snad už dělá, máte někdo zkušenost?
Naposledy editováno 08.07.2022 09:02:19
Naposledy editováno 11.07.2022 21:58:12
littlewonder píše: Michal-S> Nevadí, v klidu. Předpětí zatím ne, přijde mi to celkem slušně nastaveno ale nejel jsem ještě ve dvou. Zajíždím. Ve středu mám první výměnu oleje. Ty už jsi si s tím hrál? Jestli jo, tak jak to vypadá? Zásadní změna?
ještě jsem si s předpětím nehrál, teprve zítra si jdu motorku vyzvednout
Naposledy editováno 12.07.2022 22:39:14
littlewonder píše: Michal-S> Tak to jsi byl ty kdo mi ho vyfoukl ???. Nevím, dělám si srandu, fakt jsem ho měl už v košíku a bum, bylo fuč. Takže dobrý? Mám do něj jít? Mám dva metry, to origo by chtělo o kousek výš. Nemohl bys poslat třeba foto jak to vypadá?
zítra jí vyzvedávám a vyfotím Ti to plexi, já mam 186cm a díky prohnutí na konci plexi to bude super
Naposledy editováno 13.07.2022 08:46:05
littlewonder píše: Michal-S> A co že po F750 manuál? Já teď byl v Nokamoto dát moto na prohlídku a chlapi říkali, že jsem s manuálem výjimka. Že by sami šli do DCT. Já na to ale nedám dopustit, ta převodovka je sametová a hlavně motorka dělá přesně to, co chci já. V autě mám automat, tam jsem za to rád ale na to ho mít na moto jsem ještě asi nedospěl . I když po 750 Forze jsem taky jeden čas pokukoval ale ta cena . Ta mě odradila.
už se nechci vozit, ale řídit proto manuál, je to sice trochu honička po 40 000km jezdit zase s manuálem, ale je to paráda )))
Naposledy editováno 14.07.2022 12:28:02
Naposledy editováno 14.07.2022 19:51:21
zatím nejsem vlastníkem této motorky, ale v květnu jsem si ji po 30 minutové zkušební jízdě objednal u Hondy ve Val. meziříčí - Krhové, šedou DCT - termín dodání zatím nezmámý .....
Protože kluci naplánovali nějakou víkendovou vyjížďku na slovensko a původní motorku jsem prodal,
rozhodl jsem se, že si ji půjčím u moto Hlaváček v Olomouci ať ji ještě řádně vyzkouším. Tak Vám chci jen napsat pár postřehů ..
Protože jsme si vybrali tento víkend, který byl asi nejdeštivější v tomto roce a trasa byla naplánována včetně nějakého ubytka tak nebylo cesty zpět, stále jsme doufali, že to nebude tak hrozné .....
Sečteno, podtrženo - najetých 1000 km a z toho cca 500 za opravdu hustého dešťe.
NT DCT je opravdu velmi povedená motorka. Velmi kladně hodnotím podvozek, odpružení, motor i DCT, které funguje perfektně když se s tím člověk naučí SUPER. Ochrana před větrem výborná i při dálničních rychlostech. Originál gumy na mokru také výborné. Celkový dojem - no byl jsem mile překvapen.
A teď pár věcí, které by chtělo za mě dořešit (nikomu své názory nevnucuji) možná máte jiný názor ..
1. Zpětná zrcátka - nejsem žádný chvístek tak možná někomu to nevadí, ale nedostal jsem zrcátka do polohy, kdy bych přes ně dobře viděl bez toho abych se musel mírně poodklonit do strany. Za mě je třeba o 3 - 5 cm delší .... problém zejména na dálnici - ale to je snadno řešitelné.
2. Sdružený levý přepínač (blinkry). Dle mě je spínač blinkrů celkem nešťastně umístěný a malý ... když jsem se snažil v rukavicích ovládat, celkem často jsem troubil, možná je to otázka zvyku.
3. A asi největší problém - stříkající špinavá voda z cesty tunelem nad nádrží, kde jsou schované vidlice.
Voda mi stříkala přímo na plexi přílby. Možná jste ještě v pořádném slejváku nejeli, ale myslím že to bude řešit více lidí. Přední blatník je asi krátký, možná by pomohlo nějaké prodloužení nebo clona, pípadně nějaká gumová manžeta kolem vidlic v tom velkém "tunelu".
A poslední věc, která mě jen trochu mrzí, že přední plexi nejde ovládat za jízdy - třeba při nájezdu na dálnici, nebo když začne pršet.
Jinak teda velká spokojenost, rozhodnutí neměním a musím si teda na ni počkat..... mějte se
1. vymenit za zrcatka Touratech
2. je to na picu, ale uz jsem si zvykl a ted mam problem zatroubit, kdyz potrebuju
3. presne - stejna zkusenost a urcite pomuze prodlouzeni predniho blatniku, jsou uz k mani a to jak decentni, tak fakt dlouhy
jen pro info z fabriky to zatim chodi na Dunlopech SportMaxx GPR300 a nebo Metzeler Roadtec 01, mam Dunlopy jezdim hodne svizne a dobry, zatim na nich najeto 6,5k a tak 2k asi jeste daji
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 30 | 16.2.2024 v 10:28 NUTELIER |
Aerodynamika- cestovní moto KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 0 | 28.12.2023 v 11:47 JAVR |
Montáž padáků Honda NT1100 | mrazíček | 20 | 17.10.2023 v 07:04 Gahan37 |
CF MOTO 800 MT Touring vs Honda NT 1100 [1, 2, 3] CF Moto 800MT, Honda NT1100 | Hugo006 | 83 | 11.8.2023 v 16:01 oldyno |
Dukla - Mazurský jezera - Gdaňsk - ... Honda NT1100 | Michal-S | 8 | 4.7.2023 v 17:11 pk52 |