bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Netahá víc jak 5000 otáček
30.3.2022 v 16:27
Dobrý den, vlastním aprilii rs 125 rv2005. Po opravě par základních věcí a pridělání přívěry netahá víc jak 5000 otáček na kvalty 3 4 5 a 6. Motor je po go (nova klika, píst, nicasil, ložiska, gufera) a najeto od go 50km. Opravář mi řekl at to pořádně zahřeju a zkusím to parkrat za jízdu vytočit nad 8 tisíc aby se otevřela privera a aby se v budoucnu nezalepila. Při zaběhu motoru do 500km se má točit jen do 6 tisíc od 1000km nad 8 tisíc. Mám problem při vytočení motorky. Na kvaltu 1 a 2 se vytočí krásně nad 8 tisíc a privera se otevře a jede jako blázen. Problem nastává při vyšších kvaltech (od trojky po sestku) motor nelze vytočit nad 5 tisíc otáček při plném plynu (jak kdyby tam byl nějaký omezovac otáček nebo to měli výkon jen do 5 tisíc otáček a konec). Samozřejmě při zabehu motoru se tomu dávat nesmí a to vím. Jen jak jsem jel tak jsem to zkusil vytočit nad 6 tisíc a při uškrceném plynu to proste neslo (kromě na kvaltu 1 a 2). Prosím o radu, čím by to mohlo být, jestli jen tím ze to ze začátku po syrově novém motoru takhle je nebo tam je něco jinak.

1 reakcí na tento příspěvek Netahá víc jak 5000 otáček

1.4.2022 v 11:09 | Nahoru | #1
Jak jsem psal minuly majitel nechal karbec nastavit na tovární stav (neznamená to ze to je správně). Karburator se ještě musí určitě poladit. Ptal jsem se kluka co na aprilkach jezdí už 15 let a říkal ze muj problem bude na 90% v karburatoru. Dostane se tam smitko a uz to děla bordel. Karburator dam známému poštelovat, profouknou se a nastaví trysky jehla atd.

Naposledy editováno 01.04.2022 11:12:49

(reakce na) Netahá víc jak 5000 otáček

1.4.2022 v 20:28 | Nahoru | #2

Lukynek27 píše: Jak jsem psal minuly majitel nechal karbec nastavit na tovární stav (neznamená to ze to je správně). Karburator se ještě musí určitě poladit. Ptal jsem se kluka co na aprilkach jezdí už 15 let a říkal ze muj problem bude na 90% v karburatoru. Dostane se tam smitko a uz to děla bordel. Karburator dam známému poštelovat, profouknou se a nastaví trysky jehla atd.


no jako ono by sis to udělal v klidu sám tam je to jednoduchý.. a uměl bys to pak furt.. ale to záleží na povaze no.. hlavně se toho nebát... jako klučina jsem karburátory dával servisákum a dneska kroutim hlavou proč..prostě jsem se bál že tam něco rozbiju :D nevim.. přitom čízy jsem rozebíral furt.. je to všechno stejný a když se na něčem zasekneš a nebude to v manuálu někdo poradí.

Naposledy editováno 01.04.2022 20:29:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 95, 96] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2876 24.4.2024 v 00:02 tomasNJ
Aprilia Rs 125 Nestartuje Aprilia RS 125 Tesin 1 23.5.2023 v 20:19 kokoška.
3tydny stala a nedává jiskru Aprilia RS 125 Jawák81 19 6.5.2023 v 14:27 Jawák81
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... Trollface001 25 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA


TOPlist