Chtěl bych to nyní vyměnit za něco agilnějšího, lehčího do města a okolí a taky aby to zvládlo občasné výlety po Čechách, jen si nedokážu vybrat......co ale vím že skutr nechci!
Mám pár favoritů: kawasaki Z650 Yamaha MT07, láka mě i KTM DUKE 390 bojím se jen toho nižšího výkonu..... Husquarna swrartipilen 401 taky pěkná....ale zas ten menší výkon a je malinká....
Abych to shrnul jsem vysoký 193 CM proto ten stromek.... tak se bojím aby mi tyhle stroje nebyly malé.........nebo sedlo kity?
PORAĎTE PROSÍM S VÝBĚREM
1 reakcí na tento příspěvek s endura na naháče nebo street
Som vyšší. Mám cenduro na dovolenky a potrebujem aj druhú motorku do práce a na okruh. Favorita mám Fazera8, ale ešte predtým chcem skúsiť VFR800 /alternatíva CBF1000/. Budem nadávať na vyššiu váhu, ale proste srdce nepustí.
Máš frajerku ktorá dobré varí, vyzera a aj fajčiť vie na jednotku, no chcel by si niečo trošku iné. Tak ju vymeniš za niečo mladšie, blonďavejšie, ale po čase prídeš na to, že tá prvá bola ako sa u nás vo vychodnej gubernii hovorí i do voza, i do koča.
Tým chcem len povedať, že Stromček je neskutočne všestranná motorka ( až na ten teren) a aj keď ju vymeníš za niečo menšie, mestskejšie, obratnejšie, tak za DL 650 sa ti bude po čase cnieť.
1 reakcí na tento příspěvek s endura na naháče nebo street
nevo7 píše: Pozeráš po novších modeloch, ale možno pomôže.
Som vyšší. Mám cenduro na dovolenky a potrebujem aj druhú motorku do práce a na okruh. Favorita mám Fazera8, ale ešte predtým chcem skúsiť VFR800 /alternatíva CBF1000/. Budem nadávať na vyššiu váhu, ale proste srdce nepustí.
Jestli jsi nad 186 cm tak mezi vfr/cbf jasný vítěz cbf…vyzkoušeno obě a ten posez na cbf je pro dlouhany pohodlnější
Stromek je, jak už napsali přede mnou, jedna z nejvíc univerzálních moto na trhu. Postoj ke skútru můžeš mít jaký chceš, sám jsem měl podobný, než jsem poznal, že je to do města to nejlepší řešení.
Hodně štěstí!
Jinak za mě je 390 jeden z nejzábavnějších motorů na trhu a žádnou z motorek s tím motorem chybu neuděláš. Já bych šel do vitpilena ale chápu že ty úzký nízký řídítka do města moc nejsou.
K ergonomii Svartpilenu pro 193cm:
Tak to vypadá že tu nefunguje odkaz na konkrétní čas takže 5:50.
Naposledy editováno 20.02.2022 14:59:07
Předpokládám ale, že Ti nakonec sedne nějaký "street", naháče nejsou moc pro dlouhány.
Pro předběžnou představu můžeš použít i https://cycle-ergo.com , tam uvidíš, jaký bys měl na stroji posez, jaké by bylo úhlení kloubů při posezu, ale je to opravdu jen předběžná představa.
Tak hodně štěstí i zábavy při výběru. Novou motorku asi nekupuješ na jednu sezónu, tak ať to stojí za to!
Konkrétně V strom mi byl malej, i když jsem sotvaže došlápl. A přitom Bandit je daleko prostornější, přestože je výrazně nižší.
Takže se chce svézt a já bych vsadil na Suzuki GSX-S , buď 750 nebo litr. Ale za mě 750, je výborná.
Duke je fajn, ale asi radši dvouválec na silnici, za mě 790. Ale KTM jsou sportovně postavené motorky a tím pádem servis potřebují častěji.
Edit: koukám že máš ve výběru směsici levných i dražších motorek. Pak bych si projel i toho bandita 650 vodník, tedy od 2008 cca. Koupil jsem si to jako levnou sekundární motorku a nakonec jsem ho nechal a mám ho ještě na letos, protože na to co chceš je luxusní. Loni jsem na tom nalital 18 tisic od května
Naposledy editováno 24.02.2022 15:59:25
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |
Kompresní poměr vs prémiový benzín [1, 2, 3] Suzuki DL 650 V-Strom | zahadnytajemny | 72 | 23.1.2024 v 09:43 Krautkopf |