Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají
Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
doucha píše: není nad mechanika v rodine
Tata je neskutecne sikovnej .... ale uz ho ty moje japonsky picoviny serou
A na jednu stranu je hezky mit mechanika v rodine, a na druhy strane je to opruz. Mas k dispozici skvelou, neskutecne vybavenou dilnu, kde neni nic problem. Ale pro me je problem tam najit kolikrat i zakladni naradi. hodinu hledam, 10 minut montuju, a tak furt.
Plus si pak vedle fachmana kterej to dela celej zivot a vi presne kdy to ma dat na cit, kdy na krev, kdy musi vzit momentak protoze na tom zalezi, kdy staci cit v pazoure atd. pripadam jako neskutecny nemehlo. Kdyz on ma vsechno klik klik hned hotovo, a ja tam okolo toho chodim jak okolo bolavyho, nic mi nesedi, nic mi nepasuje, nepamatuju si jak to bylo pri rozebirani, atd atd.
Jako jasny, napasovat laminaty, vymenit olej, brzdovku a desky si zvladnu. Ale jak se jde pod airbox, loupe motor a tak, to vzdavam, to at dela nekdo kdo vi co dela.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Tata je neskutecne sikovnej .... ale uz ho ty moje japonsky picoviny serou
A na jednu stranu je hezky mit mechanika v rodine, a na druhy strane je to opruz. Mas k dispozici skvelou, neskutecne vybavenou dilnu, kde neni nic problem. Ale pro me je problem tam najit kolikrat i zakladni naradi. hodinu hledam, 10 minut montuju, a tak furt.
Plus si pak vedle fachmana kterej to dela celej zivot a vi presne kdy to ma dat na cit, kdy na krev, kdy musi vzit momentak protoze na tom zalezi, kdy staci cit v pazoure atd. pripadam jako neskutecny nemehlo. Kdyz on ma vsechno klik klik hned hotovo, a ja tam okolo toho chodim jak okolo bolavyho, nic mi nesedi, nic mi nepasuje, nepamatuju si jak to bylo pri rozebirani, atd atd.
Jako jasny, napasovat laminaty, vymenit olej, brzdovku a desky si zvladnu. Ale jak se jde pod airbox, loupe motor a tak, to vzdavam, to at dela nekdo kdo vi co dela
.
Něco okoukáš a časem to budeš bouchat sám . A vybavená dílna kde nic není problém je sen!!!
Takže své výhody to má, ale i spoustu nevýhod no :D
Ozzy_ píše: Tata je neskutecne sikovnej .... ale uz ho ty moje japonsky picoviny serou
A na jednu stranu je hezky mit mechanika v rodine, a na druhy strane je to opruz. Mas k dispozici skvelou, neskutecne vybavenou dilnu, kde neni nic problem. Ale pro me je problem tam najit kolikrat i zakladni naradi. hodinu hledam, 10 minut montuju, a tak furt.
Plus si pak vedle fachmana kterej to dela celej zivot a vi presne kdy to ma dat na cit, kdy na krev, kdy musi vzit momentak protoze na tom zalezi, kdy staci cit v pazoure atd. pripadam jako neskutecny nemehlo. Kdyz on ma vsechno klik klik hned hotovo, a ja tam okolo toho chodim jak okolo bolavyho, nic mi nesedi, nic mi nepasuje, nepamatuju si jak to bylo pri rozebirani, atd atd.
Jako jasny, napasovat laminaty, vymenit olej, brzdovku a desky si zvladnu. Ale jak se jde pod airbox, loupe motor a tak, to vzdavam, to at dela nekdo kdo vi co dela.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | Dnes v 12:34 psenap |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1175, 1176] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35275 | Včera v 19:22 Kubik19 |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |
Třese se předek motorky při ostrém ... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 1000 | mara-fous-k3 | 62 | 19.10.2023 v 22:13 assassin |