Každopádně bych rád nasál rady těch, kdo už to na okruh přestrojovali, co na tom kdo měnil, předělával, a případně s jakým výsledkem. Je jasný že hodit na to lamináty a přepákování a jezdit je ta nejsnažší varianta, a a vzhledem k tomu jak to fungovalo už se zrcátkama asi i preferovaná.
Jako pro šestkaře je pro mě naprosto nová celá elektronika. Vyhazuje se z toho na okruhy ABS, nebo se to tam nechává? Osobně jsem neměl pocit že by mě omezovalo, a dokonce se to nechalo na brzdách v Mostě dostat kousek do luftu zadní kolo, takže to funguje jak to je, ale stejně by mě zajímalo zda to někdo předělává/vyhazuje.
Má cenu kratší plyn? Nezdálo se mi že bych měl problém s tím otočit do plnejch. Sání a vejfuk chci zatím kromě koncovky nechat v sérii, abych mohl na Sachsenring kterej miluju, a kde nic jinýho než tichošlápek neprojde. Ale ... řešili jste? Měnili jste ? Máte změřeno před a po?
Rychlořazení nahoru i dolů mi funguje dobře, tady není co řešit.
Co všechno vyžaduje když na to člověk koupí závodní ECU a kabelovej svazek "bez píčovin a světel", funguje na tom všechno "jako v sérii' ? Nebo je už ten origo svazek udělanej tak rozumně že se odcvakaj světla, blinkry, a lítá se?
Bude fajn když kdokoli napíšete jakoukoli zkušenost, na nový motorky se informace shání špatně. Jinak pokud jsem správně pochopil některá videa na Youtube, i v sérii jde jednotka ladit, jak palivové mapy, tak třeba úrovně spínání QuickShifteru.
Co jsem sledoval ve Španělsku jak trénují pomalíci jako Miller, Redding nebo Folger, tak ti tam maj klidně nechanej i klakson, a trouběj na sebe na pitlajně, takže bych řekl že tam závodní svazek nemají

Mno a poslední věc .... podvozek? Zatím jsem neměl pocit, že by mě seriová tuctová Showa BPF nějak limitovala.
Mám samozřejmě zásadní výhodu že vážím v plné polní cca 80 kilo, takže jsem zhruba tak těžký na co je to nastavované. Schválně jsem nekupoval Rko s BFF, jednak proto že mi BPF přijde jednodužší na servis, a pak taky proto, že když by to člověka limitovalo, stejně by asi řešil komplet Ohlinse .... které používá i SERT. Tak proč připlácet za podvozek stejně potenciálně na výměnu. Ale myslím že tak daleko se v přestavbě nedostanu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Tak, nakoupeno nasledujici.
Laminaty komplet vcetne krytu nadrze, blatniku a sani, plexi.
Drzak budiku aka leseni.
Prepacko pp.
Packy pp.
Vyfuk od rp.
Ted dotaz a spoleham specialne na douchu, riditka. Chtel bych na to pasujici prepinace i s konektorama jako mas na ducne plus plyn. Kde si kupoval?
Já bych dal Jetprime.
Edit. Tak pozdě...


Naposledy editováno 16.02.2022 16:01:49
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
BlackSabbath píše: Já bych dal Jetprime.
Edit. Tak pozdě... Já je mám už asi tři nebo čtyři roky. Ale ještě jsem je nezkoušel za jízdy...
Jako ze je mas porad v krabici, nebo ze si tak dlouho nejel na bajku

Ozzy_ píše: Jako ze je mas porad v krabici, nebo ze si tak dlouho nejel na bajku
Tak nějak se to teď akorát kompletuje. Jinak já nemám pravou stranu s rychloplynem to jsem nechtěl. Ten mám zvlášť. Ani jako protikus na pumpu, ale prostě sólo vypínač.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Mno a s tim ABS, nasel jsem tuhle krabicku, ktera pokud to spravne chapu tak se namontuje misto ABS pumpy, pripoji se k tomu kabelaz od ECU co normalne do ABS kostky jde, a je klid. Alarm se nekona, ABS kostka tam neni, a hadice se natahnou naprimo.
Ozzy ještě koukni na tohle ABS remover
Myslím že zastoupení v ČR má TYREX
doucha píše: Ozzy ještě koukni na tohle ABS remover
Myslím že zastoupení v ČR má TYREX
Cool, to vypada dobre, brnknu tam

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh



Oproti tomu spodek, boky a zadek bylo neskutecny crcmani. Na boku a brisku jsem odhalil chybu v tom, ze zavadzel na prave strane mensi GBRacing kryt. Coz vsechno nafukovalo. V zasade jsem se musel rozhodnout zda vyriznout kapotu a nechat tam GBR, a nebo GBR vyndat. Vzhledem k tomu ze je hned vedle a daleko vic do boku velky GBR kryt, tak jsem ten maly proste sundal. Snad nebudu jednou litovat.

Prdylka je zase uzka tak natesno, ze to tam musi clovek vylozene narvat. Mno nasili, to je moje. Jeste si pohraju se smirkem a frezkou aby to lip klouzalo.
Kryt nadrze naopak sedi na poprve uplne presne, sunda se ten predni plastovy kryt, necha se tam most mezi nadrzi a ramem, a klik klik je to tam. Blatnicek taky linka hranka.
Kazdopadne to jeste nekolikrat sundam a nandam, nez to bude vsechno chodit hladonce a snadno. Po cele sobote kdy mi nikam nic nepasovalo jsem byl slusne trudomyslny


Vyfuk byl absolutne klik klik, to je naprosto nejsnazsi. Dekuji timto panum z RP, spickova prace, jako vzdy !
Mno a PPtuning me trosku zklamal. Vubec nechapu, proc na pravem prepakovani je misto na prisroubovani brzdove pumpy na uplne jinem miste nez na origu, takze nezbyva nez demontovat expanzku z ramu, a povesit ji nad to, a jeste pomerne dost napruzit hadici co jde od pumpy k abs pod sedlem. Pritom kdyby ten dil byl podobnejsi origu, slo by tam s tim hybat v plnem rozsahu nastaveni prepakovani bez jakychkoli problemu


A packy me taky "dojali", treba u brzdove se musi vymenit i trn na pumpe. Celkem opruz ze nejde jednoduse prehodit seriova/pp packa. A uprimne jsou i kdyz mam ty delsi o kousek kratsi nez serie coz me taky malicko stve.
Mno riditka / prepinace a todle vsechno na cumaku zase priste.
Naposledy editováno 13.03.2022 19:44:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Kubik19 píše: Ozzy_> bomba! už se to rýsuje.. BTW s přepáčkem od PP jsem měl úplně stejný problém na Hondě. . Dost jsem bojoval s tím, jak to usadit (navíc honda ma cbs taky, takže porod).
Zajimalo by me proc tomu tak je. Aby stejny dil pouzili na co nejvice masinach ?

Eliminace bocniho stojanku byla krapicek porod. Myslel jsem si ze spinac je jen tlacitko on/off, a preklemuju to dratkem, ale ukazalo se ze je to slozitejsi takze mi tata udelal z antikorovyho plechu tvarovku ktera to drzi zamackly. Mno a posledni vec byla prehozeni riditek, spinacu, pacek atd.
Riditka PP, packy PP, Prepinace a rychloplyn Jetprime.
Zacnu Jetprime ... dal jsem na doporuceni tady na foru a jsem taky spokojeny. Domecek i s plynem a tlacitky cajk, konektory presne sedi s origem, jen prepojit. Mno a to je to, u Suzuki vedou kabely od riditek az pod airbox, a i po sundani nadrze, eliminaci arboxu, atd je to porod na 2 hodiny to vsechno odpaskovat, odcvakat, a prehodit. Mno povedlo se.


Prendany riditka, pretazena brzda a spojka. Na brzdu zmizi bod na drzak expanzky, takze tatka vyrabi duralovou prechodku aby to slo na svornej sroub brzdy. Nastrojeno vraceny horni brejle, dorazeno na moment, riditka dorazeny az k brejlim, a zacina hrani si s jezkem v kleci.
Nevim jestli to ma hodne motorek, ale Zuzana ma rejd "jako krava". V levym rejdu jde packa brzdy az do kapotaze vepredu, a pribrzduje. V pravym rejdu jdou trubicky s lankama od rychloplynu az na kapotaz dole pod riditkem, a kdykoli to ohnu k sobe, tak zas packa brzdy zastavuje o domecek rychloplynu. Mno POROD na entou.

Po asi dvou hodinach sproste mluvy a zkouseni se vsim pohybovat o milimetry sem, a milimetry tam jsem se dostal do stavu ze asi dobry, ale moznost cokoli nastavit jedna velka nula. Premyslim jestli je reseni: zvysena riditka, tzn moc je dostat vys (nebude to drit dole), pootocit plyn vic dolu, a tim moct volneji hybat s brzdou, nebo original packy ktere nejsou tak "tluste" a nepujdou dopredu do kapotaze, a pripadne ani kloubem do domecku plynu.
Mno kazdopadne ted to nejak funguje, vyzkousime na okruhu, ono preci jen clovek nejde za normalnich okolnosti "z rejdu do rejdu", a uvidime co dal. Prendat tam kdyztak zvysena riditka, packy nebo oboji zas nebude takovej problem, kdyz uz nemusi dolu horni brejle ale jen se "to sunda".
Naposledy editováno 27.03.2022 20:20:52
Ozzy_ píše: Mno a pánům z RP tunning vdecim za novy fesacky kominek
Jako bych to dneska už někde viděl ....


Na to řízení by mohly fungovat dodatečné kostičky Jen je potřeba si zvyknout, že se s malým rejdem všude nevytočíš a stane se, že se budeš odšprtávat nohou, abys i s motorkou nepřepadl a nesložil se na výjezdu z boxu



1 reakcí na tento příspěvek Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh

Naposledy editováno 27.03.2022 20:50:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
Ozzy_ píše: Ariete: Jooo, omezit rejd me taky napadlo. Uz jsem to na paru zavodakach taky videl
Já mám taky dorazy řízení od Yoshimury a docela dost to omezilo pohyb řidítek do stran...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba GSXR 1000 L7+ na okruh
BlackSabbath píše: Já mám taky dorazy řízení od Yoshimury a docela dost to omezilo pohyb řidítek do stran...
Me by prislo lepsi nic neomezovat, a moc s tim volne od dorazu k dorazu, ale zda se to neresitelny

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2023 :-) [1 ... 1012, 1013] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 30378 | Dnes v 22:45 oxygen |
Ghostrider je zpět Suzuki GSX-R 1000 | Pemik89 | 23 | 13.3.2023 v 22:29 vikki |
EWC 2022 - 24h Le Mans, Spa [1 ... 6, 7] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ni... | Ariete | 194 | 26.9.2022 v 19:49 Ariete |
Vůle hydraulické spojky gsx-r 1000 k8 Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 3 | 23.9.2022 v 20:19 Pedl |
GSX-R 750/1000 Suzuki GSX-R 1000, Suzuki GSX-R 750 | rollig | 1 | 1.9.2022 v 09:57 Ozzy_ |