k tratím, Hobby závodění....,Licence, Zranění, dění na MMČR a MXGP...
Pokud je tu někdo kdo pravidelně sleduje.....,má dotaz, či probrat danou situaci ...perte to sem
Naposledy editováno 28.10.2021 08:16:28
1 reakcí na tento příspěvek Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
1 reakcí na tento příspěvek Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
1 reakcí na tento příspěvek Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
MXGP - po zranění z kvalifikace mají další nulu na kontě Renaux (chodidlo) a Febvre (otřes mozku). Jediná tipovačka by, zdá se, mohla být, jestli Herlings užene Prada. Anebo ne?
Vypadalo to, že na těch denverských skocích málokdo dokázal chytit správný rytmus.
Naposledy editováno 07.05.2023 22:47:54
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Kohlstein píše: MX2 - Geerts jede na titul a jestli si to nezkomplikuje jako loni, tak je asi tentkrát jasný. Ostatní čtyři nevypadají, že by s ním dokázali dlouhodobě držet krok.
MXGP - po zranění z kvalifikace mají další nulu na kontě Renaux (chodidlo) a Febvre (otřes mozku). Jediná tipovačka by, zdá se, mohla být, jestli Herlings užene Prada. Anebo ne?
No, jestli se nezraní, tak je Nr. 1 už myslím jasný..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
sirr píše: DALAS aách jó....už tak extrémě náročná trať , jezdci nadávali na naorané odrazy a dopady s obrovskýma kolejema....po X sanytách a vrtulníků X jezdců 2hé jízdy v boji o přežití rači vzdali....
Připojím nějaké obrázky. Sám jsem viděl 1x sanitku (ale říkali, že kolegové už si někoho odvezli) a 1x vrtulník, oboje s malýma klukama. Přijel jsem později, takže jsem viděl už jenom ty sanitky. Nechápu, co vede pořadatele (a rodiče!) k tomu, aby ty děcka nahnali na tuhle trať, kde se ty skoky musí buď skočit v plné rychlosti, nebo projet pomalu. Skočit to jenom napůl do protisvahu nebo proti další hraně je hodně špatně a těm malým to takhle hodně často vyjde (tj. nevyjde). Ti starší na větších motorkách zase hrozí, že skočí na ty menší, kteří to jedou posraní až za ušima.
K tomu se přidá mírně rozrajtovaná trať, protože pořadatel a pan Gironi potřebují odjet co nejvíc tříd - tím myslím, že třeba veterány si mohli taky nechat na jindy, ať má to odpoledne trochu spád. Ve čtyři už to polovinu diváků tradičně přestalo bavit a poslední jízda končila kvůli těm úrazům o půl sedmé.
V samotných MX1 a MX2 se nechají startovat všichni, dokud není zaplněný žebřík 40 kusy. K čemu je kvalifikace, když limit 5 % (nebo 10 %, ať nežeru) času nejrychlejšího, tj. 6 vteřin na kolo (nebo 10 vteřin, ať nežeru) se ani v nejmenším nedodržuje a na start závodu jsou připutění borci, kteří běžně dostávají 20 vteřin na kolo? V pátém kole už vlají modré prapory. Pak je dobře, že takoví jezdci bez výkonnosti radši vzdají sami. Jasně, časy pomalejší o 6 vteřin proti nejrychlejšímu jezdí asi patnáct jezdců v MX1 a dalších patnáct v MX2, ale třeba by na sobě ti z druhé a z třetí desítky trošku zamakali a jenom by se nevozili dokola.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Tohle snad ani nemůžeš myslet vážně!?????? Jezdils někdy na motorce a někdy jako na trati????? Protože jinak si nedovedu vysvětlit říct o někom v MČR že se vozí....
Prvních 5 jsou profici, kteří se tím sportem živěj , oni nic jinýho nedělaj než trénujou a závoděj - zato je platí team!
Všichni ostatní si nato musí vydělat, chodí dennodenně do práce, ve volných chvílích jezdí hobbycupy (protože krajské přebory pod AČR krachly) a na tréninky si musí brát dovolenou....každý trénink stojí cca 400kč (jen poplatek, že se svezeš na trati)
Jak to jako myslíš aby ještě někdo víc nasobě zamakal a jen se nevozil???? Jako ono nestačí si pujčit prachy na obytný auto za milion, koupit si jednu motorku za čtvrt mega, pérování za kilo...pneu, údržba atd....trénovat a odměnou je 3000Kž za vyhraný závod????
Jako že by si ještě měli brát v práci dovolenou na běhání po práci a brát si půjčky na celou zimu do španělska??
Viděls tu trať....? Dalas je nejextrémější trať v ČR a provozovatel tratě to dělá nesjízdný , nebezpečný a kazí to 80% jezcům!!!
Třetí podnik Mistrovství světa sajdkár v Kramolíně u Nepomuku poznamenala tragická nehoda při nedělním doprovodném programu vloženého závodu veteránských sajdkár, po kterém mezinárodní jury rozhodla o zrušení zbývajících závodů, včetně GP.
K tragické události došlo ještě před polednem při první jízdě vloženého závodu veteránských sajdkár během startu, kdy měla těžkou havárii nizozemsko-belgická posádka Bijlmakers/Boon. Závod byl okamžitě zastaven. Záchranná služba byla na místě velmi rychle, ale přes rychlý a účinný zásah se bohužel spolujezdce René Boona nepodařilo zachránit. Pilot Hans Bijlmakers byl převezen do nemocnice, kde mu bylo diagnostikováno zranění ramene a několik zlomených žeber. „Na žádost místních úřadů byl zrušen zbývající program závodu. Jako vždy v těchto situacích jsou naše myšlenky s těmi, kterých se událost dotýká," uvedli organizátoři z FIM v prohlášení.
René Boonovi bylo 55 let. Svou kariéru jako sajdkárkrosový spolujezdec začal se svým bratrem Rudym Boonem na belgických mistrovstvích. V letech 2001 až 2004 nastupoval po boku Marcela Willemsena v MS. Jeho nejúspěšnější umístění bylo třinácté místo na MS v sezoně 2004 a šestnácté v konečném hodnocení MS v roce 2002. Posléze se přesunul do role mechanika do týmu desetinásobného mistra světa Daniela Willemsena, se kterým získal několik světových titulů. René se v posledních letech se svým bratrem účastnili volnočasových nebo veteránských závodů a občas zaskakoval jako náhradní spolujezdec, jako dnes ve vedlejším programu Grand Prix v Kramolíně v České republice. Osud rozhodl, že pro vždy přátelského a veselého Reného Boona to bude bohužel jeho poslední jízda. Je to těžká rána pro celou sajdkárkrosovou rodinu, ve které byl René Boon všude vítaným hostem.
.. na místě společná pieta s uctěním, jezdit i opatrněji - ale když už se vše zorganizovalo, všichni se sjeli a jsou připravení.. a už příště se určitě zas pojede a jezdit se bude i dál...?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Do MX2 jsou zařazení odrostlejší kluci na stopětadvacítkách, kteří měli v Dalečíně problém s rychlými úseky a skoky. V MX1 už jeli rychle a skákali skoro všichni, ale technika jízdy v zatáčkách byla u poloviny pole téměř tragická a v každé zatáčce dostávali odhadem 0,5 - 1 vteřinu.
Osobně bych viděl jako možnost vypsat jen jednu hlavní třídu 250 ccm, 2T i 4T dohromady, kde by se sešlo těch současných 30 - 40 nejlepších, kteří jsou teď rozdrobení v MX1 a MX2. Včetně veteránů. Pro ty, kdy by neprošli sítem kvalifikace, by se vypsal závod útěchy, třeba i jako nějaký přebor.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Celé se to změnilo a posunulo..... hlavně příprava tratě! Což je v Dalečímě kontra produktivní problém!
V minulosti se tratě neupravovali, max se zatáhl prach traverzou do děl....
Ve světě se tratě naorávají, ale opdrazy a dopady skoků se většinou válcují! Např. na ADAC je na každých 100m bagr, který daný nejkrityčtější ůsek urovná průjezdnost vrámci bezpečnosti!
V Dalečíně je to právě naopak...naoře se kompletně celá trať i s odrazama a dopadama a naleje se do toho voda....trať už v trénincích je nesjízdná a průjezdnost je pouze pár kolejema...které se jen prohlubují a prodlužují, celá trať jsou jen koleje od dopadu na nájezdu na další skok... navíc se do písčitého podkladu navozil jíl který je jak magnet....to se nikdo jen tak na hobbycupech jezdit nenaučí....proto je tak extrémě náročná sama osobě, ale s takto připravenou tratí se stavíc pro 70% jezdeckého pole NEBEZPEČNOU!
(reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
V Dalečíně je částečně písčitý podklad, který se rozbíjí víc než hlinitá trať....ta trať má rytmus a rychlost, když jezdec vše poskáče.
Tím že před závodama celou rychlou trať navořou a nachčijou to plné vody "aby to zpomalili"....je to katastrofa a boj o bezpečnost samotných jezdců! Nejde o motokros, ale o nebezpečné enduro mrdání z koleje do koleje, kór když se vytlučou v nájezdu na skok 2/3 odskokové boule....a na dopadu se v naoraném dopadu nahrne boule která kope tak že jezdci vylítnou přes tobogán ven z trati (viz pád 71, borce na 85 a dalších) ....
Obdoba je Opatov, tak nádherný areál......ale opět, trať pomplet naořou 40cm a nachčijou vodou, že se nedá projet ani po cílové rovince....navíc chčijou vodu na odrazy a dopady skoků během závodu, to už je fakt vrchol....
Zachycena příprava tratě, kdyby před závodama pršelo ...nedá se nic dělat.... natočené 1ní jízdy....v druhých už to bylo ještě mnohem rozbitější.....Veteráni ještě první 3, zbytek skoky neskákal a i tak to boj o přežití....
Natočená první desítka jezdců Mx1 a MX2, kteří se s tratí dokázali ještě slušně popasovat.....
Viděli jste GP Spain? tam je vidět ten rapidní rozdíl v nájezdech na skoky!
Naposledy editováno 11.05.2023 12:49:33
Jednou jsem si vzal do Třebíze místo krosky motárda, páč bylo sucho a zem vyschlá, tak jak to jde na hladkejch gumách - a dá se taky krásně
Nojo jenže o polední pauze nakropili vodou doskok, jen tý hlavní lavice - což jsem ale zjistil až ve vzduchu z vejšky, že zírám že to tmavý na doskoku je rybník no a na těch slickách to dopadlo jak muselo - odražená ledvina, půl roku bolestí...