k tratím, Hobby závodění....,Licence, Zranění, dění na MMČR a MXGP...
Pokud je tu někdo kdo pravidelně sleduje.....,má dotaz, či probrat danou situaci ...perte to sem
Naposledy editováno 28.10.2021 08:16:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Do MX2 jsou zařazení odrostlejší kluci na stopětadvacítkách, kteří měli v Dalečíně problém s rychlými úseky a skoky. V MX1 už jeli rychle a skákali skoro všichni, ale technika jízdy v zatáčkách byla u poloviny pole téměř tragická a v každé zatáčce dostávali odhadem 0,5 - 1 vteřinu.
Osobně bych viděl jako možnost vypsat jen jednu hlavní třídu 250 ccm, 2T i 4T dohromady, kde by se sešlo těch současných 30 - 40 nejlepších, kteří jsou teď rozdrobení v MX1 a MX2. Včetně veteránů. Pro ty, kdy by neprošli sítem kvalifikace, by se vypsal závod útěchy, třeba i jako nějaký přebor.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motokros, české Hobby, Classic, mmčr až MXGP , AMA MX/SX až...
Celé se to změnilo a posunulo..... hlavně příprava tratě! Což je v Dalečímě kontra produktivní problém!
V minulosti se tratě neupravovali, max se zatáhl prach traverzou do děl....
Ve světě se tratě naorávají, ale opdrazy a dopady skoků se většinou válcují! Např. na ADAC je na každých 100m bagr, který daný nejkrityčtější ůsek urovná průjezdnost vrámci bezpečnosti!
V Dalečíně je to právě naopak...naoře se kompletně celá trať i s odrazama a dopadama a naleje se do toho voda....trať už v trénincích je nesjízdná a průjezdnost je pouze pár kolejema...které se jen prohlubují a prodlužují, celá trať jsou jen koleje od dopadu na nájezdu na další skok... navíc se do písčitého podkladu navozil jíl který je jak magnet....to se nikdo jen tak na hobbycupech jezdit nenaučí....proto je tak extrémě náročná sama osobě, ale s takto připravenou tratí se stavíc pro 70% jezdeckého pole NEBEZPEČNOU!