globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati 1198 - zkušenosti po x letech
Zdravim vás,
Chci se zeptat, jestli má někdo nějaké větší zkušenosti, znalosti Ducati 1198, na co si dat pozor při koupi, jak je na tom finančně servis v Ducati a jestli děla servis i někdo neautorizovaně na úrovni, případně co bych měl o takové motorce vědět?

Supersport jsem ještě neměl, ale docela bych prikoupil prave tuto motorku….

Když by někdo prodával v dobrém stavu, tak sem s nabídkou?

Jelikož vybírám jako blondýna, tak chci červenou….

Dekuju za postřehy a nabidky…

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

13.10.2021 v 07:03 | Nahoru | #31
Co se týká těch kabelu tak to byl tuším jenom rok 2007 kdy tam měli hliníkové kabely. Od 2008 montovali od výroby normálně měděné. Tu výměnu relé ale asi vyzkouším.

ps.: když jsem to párkrát musel roztláčet tak to bylo docela náročné rozběh na maximu co mi síly stačili s dvojkou a musels doufat že na x-tý pokus se zase neblokne zadní kolo.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

13.10.2021 v 07:22 | Nahoru | #32
ta kyvka na 1098 vs 1198 vypadá uplně stejně.... pochybuju že by tam byl nějaký výrazný rozdil co se týká geometrie.

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

13.10.2021 v 07:35 | Nahoru | #33
Stana.k.> co se tyka vodicu. Plati to i pro 1198 , seriovky maji mensi prurez bez ohledu na material z ceho jsou ….. rozdil pred a po v rychlosti toceni motorem pri startu je velmi znat

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

13.10.2021 v 10:00 | Nahoru | #34

Stana.k. píše: ta kyvka na 1098 vs 1198 vypadá uplně stejně.... pochybuju že by tam byl nějaký výrazný rozdil co se týká geometrie.



1198 není 1098 s větším motorem a jinými koly. Drobných změn tam pár bylo. SF1098 má kyvku o něco delší než 1098.

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

13.10.2021 v 15:18 | Nahoru | #35
Co říkáte na tohle…?
m.mobile.de/motorrad-inserat/ducati-1198-supersortler-goch/332706410.html

Už s nim trosku komunikuji….

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

14.10.2021 v 01:25 | Nahoru | #36

Slídil píše: Co říkáte na tohle…?
m.mobile.de/motorrad-inserat/ducati-1198-supersortler-goch/332706410.html

Už s nim trosku komunikuji….


Není to ani Sko...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

14.10.2021 v 05:46 | Nahoru | #37

BlackSabbath píše: Není to ani Sko...


To mas pravdu,
Ale ty eSka proste nikde nejsou……
Jsem rad, ze se dá najít normální 1198 a to ještě v dobrém stavu stěží….

A v čem je jiné to eSko oproti normální 1198?

Na mobile.de je jedno SP, ale za to už chce cca 18tis euro což je pro mě dost na to, ze na to budu jen koukat…..zatím mám rozpočet do 300tis plus minus???

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

14.10.2021 v 06:02 | Nahoru | #38
Zdarec, od roku 2013 vlastním klasickou 1198 ... bohužel v době nebyla žádná pěkná 1098Sko a když se něco ukázalo, tak omlácené z okruhu svoji 1198čku v sociální verzi sem bral díky tomu že byl nájezd 900 km a musel sem ještě zajíždět. Od té doby žádné technické problémy! Jen výměna kapalin a servis dle nájezdu. Nyní jelikož mám druhou motorku (cestovní enduro) tak tuto krásku vytáhnu jen občas, když je nádherné počasí. A nebo se na ni jen v garáži dívu Minulý rok se najelo cca 200 km, nynější tak 50 km dříve než byla pouze ducati tak se za rok najelo cca 3000-5000 km.



Se startováním problém nemám, servis vozím k novému jičínu za jedním mechanikem. Jednou jsem jel v hrozném slejváku a od té doby se lehce rosí levé přední světlo ale nic hroznému ... chvíli po koupi sem tam výfuky Termixi s racing řídící jednotkou a jinak vše v originálu, jelikož tak je dle mého nejpěknější



Nyní má najeto cca 20.500 km a chci nechat přehodit řemeny v motoru (díky stáří) a dát nové papuče Pirelli. Je to už spíše leštěnka a nebo nástroj na jízdu za dobrou kávou v okolí, kde je pěkný asfalt. V garáži se na ni dovedu i půl hodiny dívat Více ti k tomu neřeknu, protože za mě bezproblémová motorka až hledím co tady kluci píšou za závady. Musím zaklepat na dřevo, protože u mě fakt nic.

Měj super ruku při výběru!

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

14.10.2021 v 08:42 | Nahoru | #39

Slídil píše: To mas pravdu,
Ale ty eSka proste nikde nejsou……
Jsem rad, ze se dá najít normální 1198 a to ještě v dobrém stavu stěží….

A v čem je jiné to eSko oproti normální 1198?

Na mobile.de je jedno SP, ale za to už chce cca 18tis euro což je pro mě dost na to, ze na to budu jen koukat…..zatím mám rozpočet do 300tis plus minus???


Vycházím z toho, co jsi psal - najet 100 km za rok a jinak oprašovat a dívat se. Tak aspoň tu hezčí verzi...

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

14.10.2021 v 11:01 | Nahoru | #40
Hillman> pěkná problém s tím nemáš, protože s tím nemáš "nic" najeto.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 13:51 | Nahoru | #41

Slídil píše: To mas pravdu,
Ale ty eSka proste nikde nejsou……
Jsem rad, ze se dá najít normální 1198 a to ještě v dobrém stavu stěží….

A v čem je jiné to eSko oproti normální 1198?

Na mobile.de je jedno SP, ale za to už chce cca 18tis euro což je pro mě dost na to, ze na to budu jen koukat…..zatím mám rozpočet do 300tis plus minus???



Sko má navíc Ohlins podvozek, kovaná kola, nějaký karbon a již zmíněnou kontrolu trakce. Díky lehkým kolům je o něco lehčí ale především díky nich lépe zatáčí.
SPček je malinko proto ta cena. Oproti Sku má navíc větší hliníkovou nádrž, antihop spojku a quickshifter přímo z fabriky. Je zase asi o 1kg lehčí.

Víc pak už je jen 1098R a 1198R - oboje mají motor 1198ccm.

Za 300k pěkné 1198S asi neseženeš - nejsou. Leda import z USA tam občas bývají s cenovou i kolem 10k USD ale cena naskočí kvůli dovozu a přihlášení tady u nás.

Jestli se fakt chceš především koukat a najet prd tak zkus sehnat 916/998 popřípadě malou 748 ale v R. Ta by do 300k mohla vyjít.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 15:27 | Nahoru | #42
djanus> Mu nabídni tu tvoju

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 15:56 | Nahoru | #43
Ivos> ale to bych pak byl v jeho pozici Navíc jsem se přetlačoval s autem tak jsem zvědav jestli nebudu shánět levou kapotu

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 15:58 | Nahoru | #44
Kdybys chtel žlutý devitky ale popravdě nevim co bych ted delal s utrženými penězi, takze ni nevim jestli jeste chci prodat…

Naposledy editováno 15.10.2021 15:58:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 17:51 | Nahoru | #45

djanus píše: Ivos> ale to bych pak byl v jeho pozici Navíc jsem se přetlačoval s autem tak jsem zvědav jestli nebudu shánět levou kapotu


Tak hod nějaké fotky, info z historie a nabídku…..
Ať muzu o čem přemýšlet….

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 17:55 | Nahoru | #46

assassin píše: Kdybys chtel žlutý devitky ale popravdě nevim co bych ted delal s utrženými penězi, takze ni nevim jestli jeste chci prodat…


Děkuji za nabídku, zatím uvažují o te 1198 a pak se uvidí…
Když mě to chytne, prikoupim další (kolik Baworu, tolik jaw, tak i tolik Ducati )

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 18:07 | Nahoru | #47

djanus píše: Sko má navíc Ohlins podvozek, kovaná kola, nějaký karbon a již zmíněnou kontrolu trakce. Díky lehkým kolům je o něco lehčí ale především díky nich lépe zatáčí.
SPček je malinko proto ta cena. Oproti Sku má navíc větší hliníkovou nádrž, antihop spojku a quickshifter přímo z fabriky. Je zase asi o 1kg lehčí.

Víc pak už je jen 1098R a 1198R - oboje mají motor 1198ccm.

Za 300k pěkné 1198S asi neseženeš - nejsou. Leda import z USA tam občas bývají s cenovou i kolem 10k USD ale cena naskočí kvůli dovozu a přihlášení tady u nás.

Jestli se fakt chceš především koukat a najet prd tak zkus sehnat 916/998 popřípadě malou 748 ale v R. Ta by do 300k mohla vyjít.


Takže kovana kola nemá obyčejná 1198?

Těch SP se měli vyrobit asi jen 400kusu a kazdej kus má svoje číslo, jsou drahy jak krysa….

Ale jooo, do 300tis se dá sehnat v Německu i přímo v Ducati s vyplněnou serviskou po servisu olejů, desmo, řemen, nové pneu což takovej servis u nás v Dukati je taky 20-30tis jen to dílně a oni to dávají do 10990,- euro hodně teda ty borci v Lipsku co mám nakoukany, ale často si to od nich vezme jak mi říkal štamgást……takže smula, teď tam jednu mají v cajku zase za 10990eur, ale nelibi se mi ta hvězda…..

No, větřím, větřím….tak uvidíme

U nás se nabízejí kolem 230-220tis, ale vetsinou udělala hají a dukati servis viděla v TV

Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

15.10.2021 v 18:13 | Nahoru | #48
Takže těch kusů bylo 450
A takhle to vypadá co má každá motorka…

1 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

16.10.2021 v 10:31 | Nahoru | #49
Jen muj nazor…. Neb jsem vlastnil 996 tku i 748 R co jezdila a i vyhrala mistra jedny zeme. Obe jsou hezky ale bohuzel nejedou. Ani jedna nema ten Dukati kopanec , vlnu kroutaku a respekt nejde ani z jedny …996 nejak jede ma v realu 120 koni coz proti 170-180 je vyrazny handikep. A brzdy kdyz se nevymeni za monobloky nejsou zadna slava. 1198S je jizdne uplne jinej sport uz tam vidis carky ze si pres 300 a jde i z toho trochu husina… jasne musis jet hodne svizne cim vic tim pak zacina lip a lip fungovat 749R z Mistrovstvi supersportu bylo pro mne velky zklamani. Nic nic v 9ooo zatahla” nejak “ nijak vyrazne a v 11 konec. Slaby dvojtakt. Takovy jsem z ni mel pocit - sla hned pryc 749R a koukat se tak jen mozna ale svezeni slabota takova cbr600, to 996 ci 998 uz ma naznak toho zatahu odspoda. 1198 je jinde ve vsem. . Urcite bych pokukoval po S , vyse byly rozdily popsany , socku ne….. a kdyz uz za ranec 1198 SP tak to uz radsi 1098R. To je maso… je to R cili cenu si bude drzet porad. 1098R 2008 v cervenym provedeni a bilym nosem je dle meho soudu nejkrasnejsi ( ma bohuzel trakci co vypina zapalovani ) nasledujici rok Baylisska Rko to uz asi ale “ nezaplatis”. Trakce vypina privod paliva jak u 1198S a design je otazkou vkusu. Kdyz chces nejen koukat ale i se svezt a mit sviravy pocit v zaludku a mit z ni jizdne respekt , jdi do 1200 ky. Za me 1198S v topu a kdyz ne tak 1098R coz je taky 1200…… netvrdim , ze ten nazor je jedinny spravny. ?kazdy to vidime jinak. Ale zacal si dobre !

Naposledy editováno 16.10.2021 10:54:41

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

16.10.2021 v 17:16 | Nahoru | #50
Wing> jo proto jsem psal, že především na koukání

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

16.10.2021 v 17:57 | Nahoru | #51

Slídil píše: Tak hod nějaké fotky, info z historie a nabídku…..
Ať muzu o čem přemýšlet….



1098S rok 2007 do provozu 2009. Jsem celkově třetí majitel. Co se týče dokumentů o servisní historii mám jich více než zjistíš ze servisky ale je to spíše na osobní jednání s vážným zájemcem u motorky. Motorka min. za mě nejezdila do oficiálního servisu ale k místnímu šikovnému servisákovi. Věřím mu mnohem více než někomu v anonymním servisu byť ofiko Ducati.

Najeto má cca 28k km ale cca 2500 km po GO motoru - v obou válcích jsou nové kompletní písty, nové šály, nový nikasil (Oulehla), vyměněna těsnění a gufera na motoru. Koncovky Termignoni, lithiová baterie (lepší starty, hmotnost 0,8kg), nový mosfet regler, otevřená spojka, docela dost karbonu navíc oproti sérii, osram led v předních světlech. Věci k motorce: sériové laufy, orig. kryt spojky, orig. plasty z kokpitu, tmavé plexi, stojany dopředu a dozadu, původní brožura k motorce, servisní knížka, dva klíče + kódovací karta.

Za mě motorka nelehla a jelikož jsem ji měl prakticky celou rozebranou když se dělal motor troufám si tvrdit, že ani přede mnou. Všechny plasty jsou originální a nesvařované, totéž platí pro hořčíkové lešení na předku. Ale je to motorka na které se jezdí takže se najdou kosmetické nedostatky - mnoho z nich pochází od vibrací kde se třou kapoty apod.

Cenu vzhledem k tomu kolik jich je na prodej a co je na ni udělané vidím na 250k.

Kdyby byl vážný zájem detailnější fotku udělám a pošlu.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

18.10.2021 v 08:54 | Nahoru | #52
k těm kolům... já mám teda soc. verzi 1098 a mám tam lehké kola. Nevím jestli tehdy, když to lidi kupovali tak měli nějak na výběr, každopádně s těmi co mám na R6 je to neuvěritelný rozdíl. Já teda nevím.... vizuálně ty "S" se zlatými předními tlumiči vypadají pěkně, ale za ty prachy navíc si myslím že je to nesmysl. Co se týká jízdy tak si myslím že to už vůbec normální člověk nepozná. i klasické Showy jsou dostatečně kvalitní.

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

18.10.2021 v 09:03 | Nahoru | #53
Stana.k.> S tím, že to normální jezdec nepozná NAPROSTO SOUHLASÍM!!!

ALE-TY ZLATÝ VOHLINSE VYPADAJÍ NEJVÍC NEJLÍP A ŘÍKAT SI MŮŽEŠ CO CHCEŠ

Mě se velice moc líbí Strýc!!!A pokud bych ho nemohl mít v eSku,tak bych ho neměl-nechtěl vůbec!!!!Jen se mi prostě tak moc líbí s Vohlinsem

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

18.10.2021 v 11:03 | Nahoru | #54

Stana.k. píše: k těm kolům... já mám teda soc. verzi 1098 a mám tam lehké kola. Nevím jestli tehdy, když to lidi kupovali tak měli nějak na výběr, každopádně s těmi co mám na R6 je to neuvěritelný rozdíl. Já teda nevím.... vizuálně ty "S" se zlatými předními tlumiči vypadají pěkně, ale za ty prachy navíc si myslím že je to nesmysl. Co se týká jízdy tak si myslím že to už vůbec normální člověk nepozná. i klasické Showy jsou dostatečně kvalitní.



Nebo je vyměnil majitel před tebou. U 1098 to prý dělalo velký rozdíl ale osobní srovnání nemám.

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

19.10.2021 v 19:14 | Nahoru | #55
Čest,
Co říkáte na tuhle?
m.mobile.de/motorrad-inserat/ducati-1198-superbike-leipzig/330408631.html

Mám ji v merku, přemýšlím o ni…..

2 reakcí na tento příspěvek Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

19.10.2021 v 19:50 | Nahoru | #56
Mam lehky kola na TL a zadnej zasadni rozdil jsem nezaznamenal…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

19.10.2021 v 19:55 | Nahoru | #57

assassin píše: Mam lehky kola na TL a zadnej zasadni rozdil jsem nezaznamenal…


Já bych ani nevěděl, jak mám poznat rozdíl v těch kole h a jízdních vlastnostech…..???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

19.10.2021 v 20:00 | Nahoru | #58
Slídil> Kovany kola obvykle poznas, protoze maji vetsinu povrchu obrabeneho, odlitek obvykle ne. Take tomu odpovida tvar, lita kola mivaji i dute paprsky.
Nekdo tvrdi, ze citi, ze motorka lip zataci a akceleruje/brzdi diky mensimu momentu setrvacnosti, ja si myslim, ze ten rozdil neni tak velky aby to clovek poznal. Mozna pokud by mohl presednout z jinak totozne motorky…

Naposledy editováno 19.10.2021 20:00:40

(reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

19.10.2021 v 20:11 | Nahoru | #59
assassin> jo to by rozhodně chtělo. Na Speedovi jsem měl obyč. kola a zatáčel líp jak Ducati s kovanýma

Naposledy editováno 19.10.2021 20:11:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati 1198 - zkušenosti po x letech

19.10.2021 v 20:12 | Nahoru | #60
Slídil> hele obyčejná verze v sérii. Z pár fotek ti nikdo nic víc neřekne. Jestli se ti líbí zajeď se na ni podívat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Termostat Ducati 1198 laprimavera 3 28.5.2022 v 07:14 Anti
Interval výměny gufer v přední vidl... Ducati 1198, Ducati 1198 S MOTORIK 26 14.4.2019 v 06:43 MOTORIK
Ducati 1198 vs 1199 Panigale Ducati 1198 jomoto 4 31.3.2018 v 21:24 jomoto
Paměť palubky Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... charli.1 2 26.8.2017 v 11:27 charli.1
Výfuk DUcati Ducati 1098, Ducati 1098 R, Ducati 1098 S, Ducati 11... Hauzi11 2 22.11.2016 v 18:37 Hauzi11


TOPlist