globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dodělání držáku sidecaru na rám a přihlášení
Ahoj, tak jsem tu zase pro radu. Dneska mě napadlo, že bych si mohl ke kejvě sehnat sidecar velorex a naroubovat ho na ní. Nojo, jenomže jsem si koupil motorku s rámem, kterej na to není dělanej. Viděl jsem ale na bazoši jednoho kutila, kterej mi k rámu vyrobí výstuhu, do který se potom může vyvrtat díra (pod krkem). Normálně by to snad neměl být problém, ale já mám motorku bez papírů, tak mě napadlo jestli mi to na veteránský testaci uznají, a jak to bude se samotnou sidecarou? Zároveň se chci i zeptat, jestli bych tam mohl mít problém s tím, že mám motor o několik let starší než zbytek motorky? Rám je z roku 60 a ladí se štítkem, ale motor je starší. Ještě otevřený sání, ale už jednopáka. Za každou radu budu strašně rád.

Naposledy editováno 26.09.2021 15:26:19

2 reakcí na tento příspěvek Dodělání držáku sidecaru na rám a přihlášení

Skvělá odpověď, děkuji! 1.8.2021 v 07:27 | Nahoru | #1
Tak se nám tady ten slovák pěkně vyblil a neporadil. Máš Jawu, chceš Jawu tak ať si pindá jinde . Pořád se jedná o jednoduchý motor 353 a vizuálně se dá přizpůsobit a na v.č. zase tak nezáleží. Otevřený a uzavřený sání je hlavně o patřičné plechařině. Sám mám Čz 250/475 Sport na které je vyměněný motor a taky za starší provedení a vše je přiznáno i v testačním protokolu ke stroji a jinak vše ostatní naprosto přesně souhlasí s příslušným rokem výroby. Syn když byl ve tvém věku tak si jako student taky zrenovoval 354 z úplnýho šrotu až na VRZ, stálo ho to spoustu peněz a nervů, ale dal to a výsledek mu v klubu pochválili. Konzultuj to s místním VCC.
Na nějaký vaření výztuhy na sajdu zapomeň, je to nesmysl.

Naposledy editováno 01.08.2021 07:58:56

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání držáku sidecaru na rám a přihlášení

1.8.2021 v 08:09 | Nahoru | #2
cmiral> To jsem chtěl slyšet Právě kvůli motoru tam budu dávat plechy na otevřený sání, takže toho jsem se hlavně bál, a taky toho výrobního čísla. Každopádně se tam poptám jak to je a na sidecaru se teda prozatím vybodnu. Díky moc

Naposledy editováno 01.08.2021 08:11:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělání držáku sidecaru na rám a přihlášení

1.8.2021 v 08:58 | Nahoru | #3
cmiral> čau, áááále, s tým blitím si to trošku prehnal. Otázka bola o sajde Napísal som mu že sajda je blbosť a aj celé to s tou motorkou je scestné. Teda podľa mňa. Moje riešenie je ako som aj napísal, mať motorku na jazdenie a ďalšiu na hranie sa. Sám som si dokúpil ako štvrtú motorku Jawu 350-638 a som si ju poskladal a opravil. Jazdil som s ňou akurát na STK , ale mal som Jawu ktorú som stále chcel, teda dávno. No, aj tá 638 bola delo oproti tej 250-tke. Teraz už mám len dve ( motorky, nie Jawy, musel som si rypnúť hahaha) , lebo nemám na nich miesto. No, samozrejme , nech si každý robí čo chce a jazdí na čom chce, joj a stále , keď počujem zvuk dvojtaktu tak sa pozerám odkiaľ to ide, najradšej mám samozrejme zvuk 350-tky. Moje terajšie motorky hučia, jedna ako vysávač Zelmer a druhá ako rozpadávajúca sa kosačka s akrapom. Žiadna výfuková kultúra.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116086 Dnes v 18:46 Frantacz
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist