Nosič bude posunutej trochu dozadu, aby se případně dalo jezdit ve dvou. Jasně, že se dá nosič odsunout od vejfuku, ale už takhle hrozně trčí do strany. Huska i Ktm mají úplně blbě umístěnej tlustej tlumič nahoru a do boku.
Tak si říkám, co na něj něco izolačního přidělat. Dám tam plech s mezírkou mezi vejfukem a plechem a na plech mezi brašny dát nějakou silikonovou desku ? Nebo zadní část koncovky omotat páskou na svody, nebo tohle všechno nakombinovat ?
Koncovku měnit nebudu, protože nechci zvýšit hlučnost a akprapa za 28 tisíc teda nechci. Prej teda není hlučnější a nehřeje se tolik, jestli je to teda pravda. Ale ta cena je teda ohavná, tudíž neakceptovatelná. A ostatní rádoby laďáky jsou uřvaný roury.
Naposledy editováno 04.07.2021 19:01:26
Proto bych to obalil několika vrstvama toho obinadla na vejfuky, jestli to nečemu nebude vadit a pak bych ještě něco nalepil na ochrannej plech za vzduchovou mezírkou. Akorát mě nenapadá co.
Liší se ty obinadla mezi sebou, nebo je fuk co tam namotat.
Naposledy editováno 05.07.2021 14:12:03
Jinak vážně bacha na to. Taky jsme si s kámošem dělali samodomo držáky na brašny, on to měl dost těsně nad výfukem a jeden den to v Itálii špatně přidělal. Najednou jsem cejtil jak se něco pálí a během pár zatáček už to hulilo jak blázen, ještě pár zatáček mi trvalo než jsem ho dokázal zastavit. V brašně propálená díra skrz a na vejfuku připečenej flek, kterej už se mu nikdy nepovedlo vyčistit. Ani nechci domejšlet co by bylo, kdyby to tenkrát chytlo plamenem...
Naposledy editováno 05.07.2021 23:03:34
páč sme se byli projet ve dvou a osobě vzadu se začalo zanedlouho opejkat pozadí od konce vejfuku, pak jsem si málem šáhl na rozžhavenej tlumič a když jsem zapadl,tak nebylo za co motorku pořádně chytit
je to fakt nedodělek za nehorázný peníze
Naposledy editováno 05.07.2021 23:55:31
"je to fakt nedodělek za nehorázný peníze" - to si dovolim nesouhlasit, jen konstrukterum rekli "funbike" a zapomneli dodat ze z toho nekdo bude chtit udelat expedicni special (ostatne cestovat na tom je jen latentni masochismus).
Naposledy editováno 06.07.2021 14:22:23
1 reakcí na tento příspěvek Žhavá koncovka vejfuku a brašny H701 K690
prostě to nedořešili, kvůli blbýmu dizajnu
u toho enduristanu je to přivařený na vejfuk, to je blbý, lepší to je chytit za nosič, aby to bylo úplně oddělený
Naposledy editováno 06.07.2021 14:49:57
Jo, homologovany pro dva to je. Akorat ze drtiva vetsina tam namisto stupacek vozi cerny krytky protoze je ani nenapadlo ze by se na tom mohl se mnou vozit nekdo dalsi (a nevim ani o nikom kdo by chtel, krom takovejch dvou magoru v monte negru co jeli v zabkach a kratasech vracecky nad kotorem, podle jekotu mel spolujezdec nejakej zachvat tak asi spechali do spitalu ).
Naposledy editováno 06.07.2021 15:16:33
Vypadá to jako sranda, ale aby ten plech k něčemu vypadal, a zároveň prošel při TK, to už není práce pro střechoklempíře.
1 reakcí na tento příspěvek Žhavá koncovka vejfuku a brašny H701 K690
ještě se ukáže
....
Vegetarián, ovšem chce pocítit chuť steaku.
.,
..Jsem starej pán a tahle zemé,už ani tady, opravdu není pro starý.
2 reakcí na tento příspěvek Žhavá koncovka vejfuku a brašny H701 K690
a pochopové se zaradovali, potěšeni jeho přízní a chytrostí.
Naposledy editováno 08.07.2021 10:28:07
1 reakcí na tento příspěvek Žhavá koncovka vejfuku a brašny H701 K690
zato teplota chladící vody leze ke 107 stupňům, když se motor zatěžuje, ale větrák stíhá
a pochopové se zaradovali, potěšeni jeho přízní a chytrostí.[/quote
A ted nevim jestli to nebylo na mě.
Já teď vidél chopráka, měl pod brašničkami skrytou chromovanou podpěrku.
podpěrka na vejfuku nejde, protože ten vejfuk je tak žhavej, že i ta podpěrka se docela rozpálí a toho bych se bál
vyřešil jsem to distací a ochranou klíckou z tenkejch drátů mezi vejfukem a brašnama, který jsou na nosiči
Naposledy editováno 27.07.2021 13:53:23
půl hodiny jsem to tam tůroval v kuse v hlubokým písku a nechutnejch výjezdech v mých očích, voda lezla ke 110deseti, kolena pekelně rudý a ten ochranej plech se zahřál tak, že se na něm začal roztejkat igelitovej pytel
možná tak na silnici, nebo lehčím terénu ale když je 30 vestínu skoro a motor se fakt zatěžuje a jezdí se pořád pomalu, tak plech moc nefunguje
pak jsem nahodil opět nosič a bylo to na něm teda horký, ale nic se nemělo tendenci ani měknout, na trubkách jsem jakš takš udržel ruku
mezi brašny a nosič fakt stačí kartonovej papír a je to v pohodě, jen to trochu griluje pozadí navigátora , když teda nastoupí, což se na tý pískovně moc nedalo
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro | Ezy96 | 3 | 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 39 | 1.10.2023 v 22:23 Firecracker |
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 4 | 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB |