ano možná je to klišé, ale s indojawou se potáhne už roky a jenom to ukazuje na nymandstvi Týnce, že si nepohlidaji ani takto základní marketingový tah
Podobně je to třeba s Renaultem a jeho lagunou II. Co naplat že trojková je naopak nadprůměrné spolehlivé auto. Pro podstatnou část trhu už to bude navždy jenom francouzská mrdka. Stejně jako pro mě budou navždy největší mrdky mezi motorkama jakékoliv Aprilie, v širším pojetí pak všechno Italské a to stačilo mít pech jen na jediné vylitane Pegaso
Naposledy editováno 02.07.2021 22:04:48
Auta s přirozením mě nikdy nebrala
Tie poznamky na ten francúzsko rumunský parovoz od "bývalých" kamaratov by vyšiel na jednu vulgárnu a nemravnu knihu. Teraz ich mame v rodine sedem. Neter vahala medzi Daciou a renomovanejšou znackou. Nakoniec vyhrala Toyota a asi mala smolu na daný kus. Kto by to povedal. Toyota viac v servise ako na ceste.
A teraz k tomu Peraku.
Mal som možnost si ten skvost od Mahindri ohmatať.Nemal som z nej pocit, že by bola poskladana v dakej bude dakym neandrtalcom. Mne sa páči. Keby som od manželky dostal drvizový prísľub idem po ňu.
Jedine čo mi bolo ľuto je, že nie je vymyslená a vyrobená v Českej republike.
Johny_Servis píše: cmiral> víš o tom, že 1. dojem lze udělat jen jednou?
ano možná je to klišé, ale s indojawou se potáhne už roky a jenom to ukazuje na nymandstvi Týnce, že si nepohlidaji ani takto základní marketingový tah
Podobně je to třeba s Renaultem a jeho lagunou II. Co naplat že trojková je naopak nadprůměrné spolehlivé auto. Pro podstatnou část trhu už to bude navždy jenom francouzská mrdka. Stejně jako pro mě budou navždy největší mrdky mezi motorkama jakékoliv Aprilie, v širším pojetí pak všechno Italské a to stačilo mít pech jen na jediné vylitane Pegaso
Jo. Za tenhle koment se postavím.
Naposledy editováno 30.10.2021 09:08:41
cmiral píše: Dyť jsem to psal, že to klišé bude věčné, stejný přístup pisálků a opisovačů článků třeba o jednom modelu ŠA, který tím prakticky odepsali a ejhle dnes už píšou cosi jiného .
Auta s přirozením mě nikdy nebrala
Stryc ji tem ma, novou… svary jsem moc neprolejzal, ale ma to dost dalsich vychytavek ktery bych u novy motorky v roce 2021 necekal…
Popravdě mám 18400km na starém Českoslovesnkém Péráku a problém tohoto nového vidím,......
- úplně stejná pozice k sezení (tedy nic moc luxus!) jako na tom z roku 1946, místo na stupačky více v předu pod motorem nového Péráka je,...
- řídítka padnou skvěle a lépe se drží jako ty staré
- čitelnost tacho byla naprd už u 300CL, tu je ještě horší, mám 181cm a na tacháku sem neviděl od 40 po 120km nic,.....
Bral bych to? JO!
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |
Uložto skončilo, co s tím [1, 2] Jawa 250 Pérák | Borntobewild | 45 | 22.12.2023 v 00:57 strecmen |