Kdo neví, tak současná Husqvarna 701 je totožná s KTM 690, /potvrdilo mi to několik mechaniků/
Docela mě zajímá:
1. otáčkoměr, protože ta parodie s osmičkama co tam je, se mi nelíbí
2. ukazatel průměrné spotřeby dojezdu na nádrž apod.
3. existuje nějaký tempomat ?
4. přídavné nádrže, již to řešíme v druhém tématu, pak to tady můžeme shrnout
5, nějaký obd, nebo jak se to jmenuje na cesty - diagnostika chyb, mazání závad
6. zkoušel jste někdo přichytnout nějakou podlouhlou brašnu na plasty kryjící chladič, třeba stan, nebo kombinéza po cca 2,5 kilech
7. ploché víčko nádrže, tak aby nepřesahovalo plasty, aby bylo zapuštěné co nejvíc
8. přídavné sdružené světlo dálka, potkávací nebo samostatně, něco ověřeného kvalitního led, menšího, tak aby se do vlezlo vedle originál reflektoru na nějakej držák
9. stupačky s vyndavací gumou, pro přesuny, docela to snižuje vibrace do nohou, v terénu se guma vyloupne
10. nějaký odpružení mezi vidli a řidítka, také pro snížení vibrací
Naposledy editováno 16.07.2021 00:45:49
701/2016 má rám vycházející z 690 - tedy v podstatě bílá 690
701/2017 s inovovaným motorem má rám jiný - upravený - nová hlava je větší a do původního rámu se nevejde
co je asi největší problém je ta změna spojky na brzdovou kapalinu místo minerálního oleje - nejen, že to odchází fakt hodně tak je tam navíc riziko vniknutí brzdové kapaliny do motorového oleje s rizikem fatální poruchy - tohle bych před cestou vyměnil hned a při ježdění u nás si to hlídal
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
ale to tvrdili i na falešné neutrály a ty tam jsou pořád, nesmí se řadit jen tak halabala, ale řadit pořádně
fatální porucha, tím myslíš co ?
asi 4x se rozsvítila kontrolka rezervy, ačkoliv byla skoro plná nádrž, po vypnutí zapalování zhasla
pak jednou nešel nastartovat motor, několikrát jsem to zkoušel a nic, po vypnutí zapalování to naskočilo, bylo 36 ve stínu, žeby se přehřála ecu ?
a vrchol všeho je, že ventilátor nestíhá chladit při pomalý jízdě a spojkování na jedničku do kopce při teplotách přes 30°C, teplota lezla až na 123, pak jsem chcípnul motor a čekal až to vychladne a pokračoval
no a pak se upekl kompresor klaksonu vpravo od vejfuku, asi ho přemístím jinam
u tigra to jen občas nešlo nastartovat, chladil všude, kontrolky fungovaly správně
Takže by to chtělo přidat druhej větrák, ale vpravo u zaústění hadice není místo. I kdybych ji posunul tak tam dám maximálně průměr 7,5cm ale takový malý jsem nenašel.
Naposledy editováno 24.08.2021 09:42:33
(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
fatální porucha je zadřená klika - viz video od PirateRacing
zkus mrknout na větrák z LR ten by měl být větší - teď nedávno to někdo postoval v jedné diskuzi
1 reakcí na tento příspěvek Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
(reakce na) Husqvarna 701 + KTM 690 2019- doplňky a příslušenství, ces...
pořád by to bylo lepší případ než chyba v mazání
no je to normální ?
škoda že se nevyrábí jiný motorky v daným segmentu jak tomu bylo dřív, člověk by pak nemusel ze zoufalosti kupovat šitový ktm
Naposledy editováno 24.08.2021 10:41:42
s motokrosem a ostrým endurem to snad nejde srovnávat, tohle není motorka do lesa nebo na trať, má malý zdvihy a je těžká
kdyby to byla jen spojka, ale chlazení, čerpadlo, u mě ještě blbne občas rezerva v nádrží, pak nechtěla nastartovat, ačkoliv se vše tvářilo ok a bude toho mnohem víc, ale u mě se to zatím neprojevilo
ale jinak to není špatná motorka, výkon je pěknej, cestovat se s tím dá taky dobře, tlumiče docela fungujou, světlá vejška není k zahození, jen nechápu proč nedoladí těch pár drobností, aby to bylo OK když se všude tak chlubí svejma superstrojema a vydávají to za etalon spolehlivosti
Naposledy editováno 24.08.2021 12:27:27
Ja jezdím na mx motorce supermoto a taky netvrdím jak je ta kroska na hovno podvozkem, chlazením atd… proste je potreba to novému účelu přizpůsobit.
Vzit sériovou 701, chtit po ni expediční special pro dva a pak psat, ze ktm je shit? Se koukni jaky to ma v serii treba pneu…. Chtit po tehle motorce plazeni na jedničku v písku, se spojkovanim…. Je proste mimo.
Ja jsem o vydávání za etalon spolehlivosti teda slysel poprve. Naopak, vychazi to ze závodních motorek a tam je spolehlivost vykoupena nadstandardním servisem.
Naposledy editováno 24.08.2021 12:42:35
ale nezlob se na mě, je to oficiálně motorka pro dva, uveze 200 kilo nákladu, má 75koní, což není málo, tak by tomu snad mělo odpovídat i chlazení, protože když v lybii zasvítilo sluníčko tak bylo 45 ve stínu jako nic a představa že tam budu s tímhle strojem a budu se hrabat někde v písku na jedničku mě docela děsí tam by to vařilo během chvíle
to samý spojka, jaktože se podělává u tolika strojí už tak dlouhou dobu, to je takovej problém vyřešit ?
a nikde u prodejce ani výrobce není ani zmínka o nedostatečným chlazení a že se nesmí hrabat na místě,nebo jezdit přes spojku pomalu a že není vhodná do afriky, nebo na albánský rozmlácený cesty když je zrovna léto
taky jsem nepsal o seriovce na cestování, samozřejmě jsem upravoval, ale tady řešíme docela vážný nědodělky a poruchy, který stále přetrvávají a fabrika s tím evidentně nic pořádnýho nechce udělat, a teď mě napadly falešný neutrály, ty jsou tam taky pořád...
bohužel není nic jinýho na výběr, tak co se dá dělat
Naposledy editováno 24.08.2021 12:55:05
Btw u te krosky taky neni napsane, ze s ni nesmiš jezdit enduro …
Tu motorku jsi přestavěl na účel ba ktery nebyla konstruována, ale přestavěl jsi jen neco, zbytek ktery jsi nechal v sérii nefunguje a davas to za vinu vyrobci. Podle me jsi tu přestavbu neudelal dobre.
Naposledy editováno 24.08.2021 13:00:50
proč teda například chybí u civilní verze chladič oleje oproti rally motorkám, když to z nich vychází ?
hele zdůvodnit si to můžeme jak chceme, ale ta motorka má docela vážná chyby a nedodělky a okecat se to dneska, ve 21 století po takový dlouhý výrobní historii nedá, navíc když nová stojí 300 tisíc korun
kdyby to bylo swm za 180, nebo indiánskej entfield za jiný peníze, tak možná, ale takhle teda ne
a přestavbu jsem neudělal dobře, ok, tak jak mám udělat přestavbu, když se na chladič nevejde druhej větrák, přitom tam stačilo trochu posunout držák, trošku vyhnout plast, posunout abs a bylo to úplně bez problémů
mám přestavovat teda i novou poruchovou spojku z výroby ? předělávat palivový čerpadlo ? kuchat nádrž a zjišťovat proč se zasekává snímač hladiny u nový motorky ?
to není o přestavbě, to je o nedořešeným novým stroji, ročník 2021
to nemá cenu pitvat, prostě nic jinýho na trhu nebylo, tak jsem musel jít do ktm, o kterým bych jinak ani neuvažoval a všichni víme proč
Naposledy editováno 24.08.2021 13:14:43
já jsem s s tím smířil, dal 49z rozetu pro pomalejší jedničku a víc s tím nesvedu (mám teda ještě druhý 690 motor a druhou převodovku když jsem koketoval s tím, že bych si nechal vyrobil 5 a 6 kolečko - ale ot jsme nerealizoval a ani už nebudu)
to samé je chladič a celkové postavení motorky - je sice typovaná pro dva, ale podsedlovka nádrž není dimezovaná na 2 lidi a bagáž a dlouhodobé skákání po roletě - ake to už se tady řešilo
pořád je to jedna z mála motorek dané kategorie - třeba u mid-size je výběr mnohem větší - ale i tam ač považuji 790/890 za nejlepší motorku tak na cestu kolem světa bych si vzal T700
To ze ty si pod dualem predstavujes neco uplne odlišného nez výrobce a vetsina uživatelů je fakt. Seriova motorka se na mista kde ty resis spojkovani ani nedostanou - ty se tam dostaneš protoze jsi změnil pneumatiky atd…
Nejsem si jistej jestli tu nekdy byla motorka ktera splnuje tvoje požadavky v sérii…
Naposledy editováno 24.08.2021 14:42:22
já teda moc neumím, ale nespěchám vůbec, tak se tam dostanu taky
právě že nesplňuje a proto se snažím upravovat, ale to chlazení mě dostalo, protože i v místech kde vzducháč jel bez nějakýho extra přehřívání tak vodní ktm už skoro vaří a to mě fakt překvapilo
když se nastartuje tak cca 1-3 sekundy trvá než tlak oleje stoupne, než se vůbec pohne ručička manometru a přitom vydává motor ty plechově drnčivý zvuky
studenej motor, volnoběh 1600 ot 3 bary
studenej motor, otáčky 4000 ot 3,5 bary
postupně jak, se olej zahřívá na 80 stupňů a výš, tak tlak na volnoběh spadne až na 0,5 baru
kolem 4 tisíc otáček a teplotě 80 stupňů se drží na 2 barech
když se roztáčí teplej motor z volnoběhu (0,5bar) tak tlak vzrůstá až na 2,5baru a pak se otevře přetlakovej ventil a tlak klesne na 2 bary i když se zvyšujou otáčky
při výšších otáčkách to trochu povyleze nad 2,5 bary
Naposledy editováno 31.08.2021 23:18:54
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro | Ezy96 | 3 | 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce |
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... | La_micka | 25 | 18.4.2024 v 13:49 strive |
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... | enduro_da | 17 | 27.2.2024 v 07:26 Sally06 |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 39 | 1.10.2023 v 22:23 Firecracker |
Černá hora + Bosna 29-9 až 8-10 Honda XL 650V Transalp, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 4 | 28.9.2023 v 11:07 ZdendaZB |