Jedna, dva, tři krásně táhne a jede do kila, kopnu čtyři a začne vynechávat a nejede nad sto něco, kopnu dolů a trojka zase krásně bzučí.
Směsí to asi nebude, když trojka dává vysoké otáčky v pohodě.
Zřejmě ta spojka, ale co, to netuším.
Mám teda asi už cca 1000 km od GO motoru (repase klikovky, výbrus, písty, řetázek atd.) Vape, nový svíčky a podruhé jsem už měnil olej. Mazal jsem do 500km 1:30, teď mažu 1:40. A jediné co zlobí je ta čtverka. Snažil jsem se zajíždět správně jak se má a teď začínám zkoušet, jak jede.
(jak prase nejezdím, jen to zkouším, jak jede)
Díky
Naposledy editováno 26.06.2021 21:25:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Johny_R píše: assassin> Tvé zkušenosti, mé zkušenosti, energie, výkon, kroutící moment..no.. . Více nebudu komentovat, věnuji se technice.
Rozumím. Já v tom tak nějak nevidím rozdíl, nejsem odborník.
Vzduchač je zpátky, gumička v kohoutu je jako nová, zasranej byl ten mezikus filtr na hadicce, dal jsem tam jen hadičku a filtr v nádrži je OK.
A s tou jehlou máš pravdu. Na ni jsem zapomněl. Myslím, že na to zajíždění jsem ji posouval, ale kecal bych kam. Něco mi říká, že na první od spodu. Už nejsem v garáži. Pak mrknu, ale jestli je v prvním dole, tak už bych asi mohl o jeden zářez nahoru. Je tak?
Naposledy editováno 27.06.2021 15:53:02
Nedotékající benzín vyzkoušíš jednoduše. Najdi nějaký fakt velký a táhlý kopec (nebo rovinku). Roztoč tam dvojku nebo trojku a jak to začne chcípat, tak vypni benzín na kohoutku a vymáčkni spojku a vypni motor. Zastav a zkus motor nastartovat a projet se zavřeným kohoutkem. Jestli to pojede tak 100metrů, tak v benzínu problém není. Jestli to ani nenastartuješ nebo se to ani nerozjede, tak máš jackpot.
Co mě potrápilo nejvíce, byla podobná závada. Mám tuning karbec a při max otáčkách a výkonu to začalo chcípat a cukat. Myslel jsem taky benzín, ale v tom to nebylo. Tak jsem dal větší hlavní trysku a závada se projevila ještě více. Prostě se to začalo po čase na plný plyn uchcávat. Nakonec jsem dal velmi malou trysku a už to jede tak, jak to má. Na svíčkách to poznat nešlo, vypadaly pěkně cihlově a trápilo mě to fakt dlouho.
Zkus mrknout na ten karbec, jestli nemáš ucpaný filtr nebo molitan v sacím hrdle (pod sedlem, ten krk)
K tomu slovíčkaření, energie k udržení rychlosti 100km/h je vždy stejná, ať už jedu na trojku nebo čtyřku. Jen se bude měnit energie dodaná (záleží na otáčkách motoru a jeho efektivitě, 350 je nejefektivnější kolem 3000-4000 otáček). Tak či onak, nedostatek benzínu by se měl teoreticky projevit i na vytočenou trojku i čtyřku.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Trysku 120? Máš origo nebo tuning karbec? U jikova má být 92-110 (bez clonky - s clonkou). Tuning karbec ti neporadím.
Taky ti nemusí těsnit jehlový ventil, to se pak uchcává furt a je to taky zákeřná závada.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
assassin píše: Johny_R> Jj ja delam v pradelne
Když to převedu na kolo, tak na trojku slapu rychle jak blázen ale nebolí svaly, ale funím a přehodim na těžší převod - čtverku, slapu pomaleji, ale bolí mě nohy.
Proč na čtverku teče při nižších otáčkách víc benzínu, jak při vyšších otáčkách na trojku?
Takže když slapu pomaleji, ale silněji, potřebuji víc benzínu? A co vzduch?
Ale to už je vyšší dívčí.
Jsem rád, že jsem se někam pohl a Vaše rady mi pomohly!
Díky
Naposledy editováno 27.06.2021 20:08:17
(reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Hostage píše: Rozumím. Já v tom tak nějak nevidím rozdíl, nejsem odborník.
Vzduchač je zpátky, gumička v kohoutu je jako nová, zasranej byl ten mezikus filtr na hadicce, dal jsem tam jen hadičku a filtr v nádrži je OK.
A s tou jehlou máš pravdu. Na ni jsem zapomněl. Myslím, že na to zajíždění jsem ji posouval, ale kecal bych kam. Něco mi říká, že na první od spodu. Už nejsem v garáži. Pak mrknu, ale jestli je v prvním dole, tak už bych asi mohl o jeden zářez nahoru. Je tak?
První zářez jo, ale podle návodu spíš shora, jehlu úplně nejníž!
(reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Jinak jel jsem do kopce na těžší převod - nahoře nohy říkaly že toho mají akorát, já funěl. Dal jsem si lehčí, jel jsem pomalu, bez vynaložení větších sil, nahoře to bylo OK. Pak potkáš elektrocyklistu a tomu to je tak nějak jedno. :)
Dle mého na to poloha jehly nebude mít vliv, ano směs bude bohatší, chudší, ale zatím jsem neměl problém, který by měl následky jak to popisuješ. Jen v nižších otáčkách, pokud byla směs bohatší, tak to vynechávalo - zanášely se svíčky, při větších otáčkách se stačily čistit, ale byly do černa.
Jsem na to zvědav, rozhodně napiš výsledek.
Přemýšlel jsem také nad špatně zapojeným malým VAPE, pokud ho máš, ale to by se mělo projevovat nezávisle na zařazené rychlosti. Takže to ne. Ještě to víčko v nádrži a hladina... to spíše. Netěsnící ventil by se také asi projevil více při nižších otáčkách...takhle jsem zůstal stát v dešti s J650 - netěsnil ventil, na vyšší otáčky to jelo, ale na křižovatce to zdechlo a nešlo natočit - na to byla směs moc bohatá. Po opravě to jelo už bez problémů.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Problémů může být více, ale já osobně tipuju karbec.
Johny_R> Já teda na jikovu polohu jehly moc nepoznal. Jelo to furt stejně, spotřeba stejná. Ale na jiných karburátorech to jde poznat hodně.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
SkotyCZ píše: Hostage> Mě 350 jezdí po městě, kdy to sem tam vytočím kolem 6l/100 km. Jestli ale jedu pohodu, tak kolem 4l/100km, možná i méně. Takže jestli to žere těch 8l/100, tak to není v pohodě a máš tam někde problém. Nejjednodušší je seřídit hladinku (11mm pod nálitek?) a dát tam origo trysky. Jestli máš jikov samozřejmě. S tuzing karbcem si musíš vyhrát sám.
Problémů může být více, ale já osobně tipuju karbec.
Johny_R> Já teda na jikovu polohu jehly moc nepoznal. Jelo to furt stejně, spotřeba stejná. Ale na jiných karburátorech to jde poznat hodně.
Nerozumím té hladince 11mm pod nálitek. To jsem ještě neslyšel. Jak na to a kde? Díky
Naposledy editováno 28.06.2021 05:56:29
(reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
(reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Naposledy editováno 29.06.2021 16:24:46
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
(reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Rozumím tomu, že prokluz spojky by se měl projevit na nejvyšší kvalt, umím si to snad i správně vysvětlit, ale jak jsem psal, na 350, když jsem měl problémy se spojkou, klouzala jen na první dva kvalty.
To je prostě fakt a následné opravy tento problém vyřešily. Jestli to neumíš vysvětlit, zkus to v té prádelně.
Já si to vysvětlit neumím, snad že moto nemá setrvačnost, váha se dává do pohybu, rychlý nárůst momentu... Fakt nevím. Ale tak to bylo a dumej jak chceš, realita se nezmění.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Může to být tím?
Díky
(reakce na) Jawa 350/639, čtverka vynechává a nejede nad kilo, ale trojk...
Hostage píše: Zjistil jsem, že mám roztrhlé těsnění šoupátkové komory . Už mám objednanou opravnou sadu karburátoru.
Může to být tím?
Díky
Myslíš to těsnění pod víčkem, kudy chodí lanko k šoupátku? To bych nepodeziral, že by melo takovej vliv.
Jestli myslíš spodní těsnění pod víčkem plovákový komory, pak teoreticky, kdyby se při pohybu vylíval benzín ven, tak by to mohlo mít vliv (ale hladina je normálně pod touhle dělící rovinou).
Ten přítok do karbu je dost silnej?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |