bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Decat GSX-S1000(2016)
Zdarec ďáblové

rád bych se zeptal někoho znalejšího/zkušenějšího, rád bych na své GSX-S uřízl kat a nahradil ho decatem od Dominatoru. Prodávají at' už na ebay nebo tady náhradu catu jen se musí výfuk říznout pro ty co neví přikládám foto.

každopádně doted' sem myslel že jde víceméně o "plug&play" úpravu když tu náhle jsem znervózněl, když sem projížděl i zahraniční fóra a dočetl sem se že někteří dělali i Flash ecu. Proč ? Před zmiňovaným cutem jsou zachovány tuším klapky či co kvůli emisím tak by to nemělo házet ani žádnou chybu nebo se pletu ? Každopádně tuto úpravu bych rád kvůli zvuku. Na netu je i spoustu videií kde borci sundají origo koncovku a zvuk se skoro vůbec nezmění - všechno bere kat. Později bych chtěl koupit Yoshimuru R-11. Zatím bych jezdil s origo koncovkou. Dělal to tu někdo ? Jak je to s výkonem po decatu ? Díky

Naposledy editováno 12.05.2022 12:20:12

1 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:10 | Nahoru | #1
sam pripoustis, ze hluk tzn pruchod plynu v tomhle pripade nebrzdi koncovka, ale ten kat… takze pokud se jeho vyndanim zmeni zvuk (vykon) tak uz dava ten ECU flash trochu smysl ne?

Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:16 | Nahoru | #2
https://www.motorkari.cz/tema/?t=216716 Tady právě ve fóru píše člen @Yaluroo že to má bez přemapování nevím jestli myslí tedy i bez flashe a funguje mu to bez problémů. Proto říkám zneklidnil sem až po začtení se do zahraničních fór. Upřímně proto se ptám protože s tím nemám žádnou zkušenost.

Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:18 | Nahoru | #3
no yaluroo pise, ze se nic nemusi delat, na zahranicnich forech pisou, ze jo. sem prijde par lidi, pulka bude tvrdit, ze musis doladit, druha ze ne... nejsem si jistej jestli ti to pomuze…

jinak pise, ze tam pulku katu nechal...

Naposledy editováno 22.04.2021 19:19:29

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:19 | Nahoru | #4
assassin> Takhle o tom střílení co se tam zmiňuje tak se mi to docela líbí jezdil sem doted' na Z750 a tam to byl normál Takže pokud to nevadí mašině tak mě taky ne

1 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:22 | Nahoru | #5
osobne znam jen jednu K7 gsxr ktera po vyndani katu byla brutalne chuda.

me se libi motorky co nedelaj kraval, ja tady nebudu ten spravnej radce. Ale myslim, ze po vysekani katu by to chtelo naladit. Ja jsem si s ladenim hral ikdyz mam jen jine koncovky...

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:25 | Nahoru | #6
assassin> Jasně i tak díky za koment! Jó já taky jakoby nemusím úplnej kravál. Jezdím normálně ze silencerem ale tady mi to přijde až škoda. Každopádně nechci koupit Yoshimuru za 20k a zjistit že ten zvuk je vlastně stejnej jako byl..

1 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:37 | Nahoru | #7
Já bych se na to asi vyprdl :/

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 19:38 | Nahoru | #8
kokoška.> když já bych rád tu Yoshimuru ale vyhodit 20k jen za to jak vypadá

2 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 20:05 | Nahoru | #9
ahoj kluci
@sarky jestli bude hezky ,tak zajeď do Pribrami a můžeme prodiskutovat a můžeš se svézt a uvidíš. na fórech ale hodně často lidi pri této úpravě eliminují i tu škrtící klapku a celý katalizator. v tom možná to cukání. první jsem měl gsr 600 ta byla taky "ucukaná" on off plyn. tam jsem to vyřešil odstraněním vůle v lanku.
tady jsem to odstranil seřízením TPS čidla, snížil jsem kvůli na plynu a vyměnil jsem plynovou rukojet z nové katany, ta má jiný profil.

Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 20:10 | Nahoru | #10
Ja udelal decat na Z1000 a nechal origo koncovky. No co ti mam povidat. Zustala mi klapka ve vyfuku a i tak jsem byl hned bez spodku. Navic to strileni je fakt neprijemny. Trochu s tema svodama a ventilama trpim. Takze jsem vytahl pair, dal KN, rapidbike evo a je to uplne jina motorka. Kazdopadne dle lambdy ta smes byla po decatu chuda.

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

22.4.2021 v 21:56 | Nahoru | #11
Yaluroo> ještě jedno díky i tady. Určitě se stavím, domluvíme to v SZ.

StiefTomas> hmm tak to si mě nepotěšil zlatý starý motorky.. na Zedovi sem nahodil mivv koncovku zvuk to mělo krásnej a výkon furt stejnej

1 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

23.4.2021 v 09:11 | Nahoru | #12
No spíš než do netknutého katu řezat, radši bych se podíval po nějakém z bouračky, do kterého by nebyla škoda říznout. Vzhledem k blížícím se obstrukcím na STKčku bych se bál, že dříve nebo později přijde doba, kdy bude problém projít. Každý zásah do původní konstrukce je problém viz homologace koncovek, a pokud narazíš na blba, který tě vyhodí z STK že jsi technicky nezpůsobilý (nemáš katalizátor) k provozu na pozemních komunikacích a zapíše ti závadu do systému SKT, tak na každém dalším (opravném) STK ti na tuhle závadu budou čučet, jestli si jí odstranil.

Decat GSX-S1000(2016)

23.4.2021 v 17:05 | Nahoru | #13
Říkal to jednou v ČMN starej Igor.Zvuk dělají hlavně svody!!!

Jdi do toho a pak prostě uvidíš. Buď skočíš na brzdu nebo ne.

A nevím kolik stojí ten Dominátor,ale nedají se koupit přímo celé otevřené svody???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

23.4.2021 v 17:07 | Nahoru | #14

Charles píše: No spíš než do netknutého katu řezat, radši bych se podíval po nějakém z bouračky, do kterého by nebyla škoda říznout. Vzhledem k blížícím se obstrukcím na STKčku bych se bál, že dříve nebo později přijde doba, kdy bude problém projít. Každý zásah do původní konstrukce je problém viz homologace koncovek, a pokud narazíš na blba, který tě vyhodí z STK že jsi technicky nezpůsobilý (nemáš katalizátor) k provozu na pozemních komunikacích a zapíše ti závadu do systému SKT, tak na každém dalším (opravném) STK ti na tuhle závadu budou čučet, jestli si jí odstranil.



Nahlásíš storno, pojedeš domů,nasadíš origo svody a zopakuješ STK

Takže souhlasím s tím , že neřezat origo svody!!!

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

23.4.2021 v 20:55 | Nahoru | #15
Ivos> jo dají se samozřejmě taky koupit svody bez katu. Ale stojí taky 20k plus vlastně něco bude koštovat od healttechu nebo někoho eliminátor na ty klapky na výfuku aby to nehlásilo chybu. Je to drahá sranda no. Jedině to udělat asi takhle no..

Decat GSX-S1000(2016)

24.4.2021 v 08:54 | Nahoru | #16
-tady máš nejlevnější možnost full systému

https://www.blackwid...ull-system-844-c.asp



-další je koupit někde použité svody třeba z bouračky

Decat GSX-S1000(2016)

24.4.2021 v 13:48 | Nahoru | #17
včera sem to taky našel a mrkal sem na to tyjo. a co ty klapky či co je to veprostřed? nejspíš to řeší eliminatorem.

Decat GSX-S1000(2016)

25.4.2021 v 09:59 | Nahoru | #18
tyhle úpravy jsou velkou neznámou, každej ti řekne něco jinýho... Vše je jen objevování Ameriky Kryštofem Kolumbem. Jediná věc, kterou si můžeš bejt jistej, že v tom zahučíš za pěknej ranec peněz... Buď do toho jít sám, pořídit komplet systém i se svodama, pořešit si servo eliminaci a pak třeba i vstřik pomocí třeba EJK modulu nebo to svěřit nějakýmu ladičovi s brzdou, kterých je v ČR jako šafránu, takže jen aby si na tebe udělali čas bude běh na dlouhou trať a navíc nemáš záruku, že to vubec uměj... Vítej v ČR

1 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

Skvělá odpověď, děkuji! 25.4.2021 v 14:30 | Nahoru | #19
V kroužku je věc na eliminaci serva klapky. Klapka jde pryč a na servo pod sedlem se dá tenhle adaptér, aby si to myslelo, že tam ta klapka pořád je. Podle suzuki: kapka je tam pro posileni průběhu v nižších otáčkách, pokud tam nebude, tak asi fakt bude potřeba vyladit na brzdě. Jo a ještě poznámka k dominator úpravě, pocitově je tam okolo 5 až 6 k malá díra ale od 8 to chytlo větší saze .
A na tech svodech je ve prostred vicko pro landa sondu.

Naposledy editováno 25.04.2021 14:30:30

Decat GSX-S1000(2016)

25.4.2021 v 14:30 | Nahoru | #20




(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

25.4.2021 v 17:09 | Nahoru | #21
Yaluroo> Yaluroo díky kámo dost si mi pomohl! každopádně šel sem dotoho a včera už sem tu černou vdovu objednal takže uvidíme určitě sem dám postupně vědět nejlépe asi i s nějakou fotodokumentací. Každopádně sem zvědavej jak to pojede. Jo a díky za to info k té klapce! Neměl sem o tom šajn tak ted' aspoň vím na co to tam je. Máš mé velké díky!

2 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

14.5.2021 v 20:26 | Nahoru | #22
Tak menší update po nějaké době.

Nakonec sem koupil teda z Anglie komplet Black Widow. Bohužel sem teda nefotil postup ale myslím, že by ani nebyl potřeba. Každopádně sundat původní výfuk je hračka servo z něj také. Jak zde už napsal @Yaluroo tak k výfuku dodáván takový bazmek který má zamezit chybovému hlášení kódu FI při demontáži serva. Dbá se tam na to aby se původní osazení serva nehnulo nasadil se tento bazmek a servo si stále myslí že je klapka nainstalovaná. Já sem teda udělal vše proto abych servo nějak nepootočil ani při utahování této cipoviny a chybová hláška mi teda svítila. Koupil sem proto od Healtechu Exhaust servo eliminator(ESE) napojil na původní kabeláž a problém je vyřešen. Dočetl sem se že takto by měla být i klapka stále otevřená a tím i lepší průchod výkonu. S tím teda souvisíc to že sem si postupem času všiml že i při zavřeném plynu a deceleraci na palubním počítači v aktuální spotřebě je 2l/100km. Nikdy sem si toho předtím nevšiml a nejsem si teda jistý jestli s původním výfukem ( a klapkou ) to bylo na 0l/100km. Každopádně chyba nesvítí myslím si že zvuk to má fakt skvělej s vložkou je to úplně v pohodě a bez ní radši nemluvím Každopádně vynuloval sem dlouhodobou spotřebu a zatím já nevím po 1000km se nijak nezměnila. Nic jiného krom výfuku a ESE jsem nedělal a žádné extra střílení že bych musel řešit Pair Valve se neděje. Výkonově bych možná řekl že je to od spoda mírně slabší ikdyž nevím může to být jen vsugerovaný stejně jako vršek tam mi to přijde zas o kousek lepší Díky za všechny rady a porady a za mě asi top strop úprava protože motorka bez laďáku není motorka



Naposledy editováno 14.05.2021 20:28:50

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

14.5.2021 v 20:57 | Nahoru | #23
Sarky91> Perfiš práca

1 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

14.5.2021 v 21:24 | Nahoru | #24
super a jako další postup ti doporučil
hyperpro streetbox pružiny a zadní tlumič.

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

15.5.2021 v 14:07 | Nahoru | #25
Sarky91> pair musíš dát taky pryč, jinak odpálíš vatu v laufu

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

16.5.2021 v 11:45 | Nahoru | #26
Yaluroo> koukal sem dobrej ranec ty si je dával? jak pružiny nebo tlumič? nevědět co s penězma tak možná

Decat GSX-S1000(2016)

16.5.2021 v 21:35 | Nahoru | #27

Decat GSX-S1000(2016)

31.5.2021 v 17:46 | Nahoru | #28
Ahoj, uvažují o prodeji svodů Yoshimura z mé Katany. Po namontování svodů jede o poznání líp, ale je na mě moc hlučná.
Není potřeba úprava nebo výměna jednotky, zjišťoval jsou to ve fabrice a hlavně vyzkoušeno v praxi.

Naposledy editováno 16.06.2021 08:45:39

(reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

29.12.2021 v 23:08 | Nahoru | #29
Yaluroo> Ahoj, postup na seřízení TPS by nebyl? Zbytek chápu to pocukávání mě fakt sere

Decat GSX-S1000(2016)

30.12.2021 v 06:43 | Nahoru | #30
Hojda . Jasný tady máš.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ECU flash po decatu Suzuki GSX-S1000 vparchomenko 0 4.11.2023 v 19:19 vparchomenko
Řetězovka - přední kolečko menší po... Suzuki GSX-S1000 Rendal 13 17.8.2023 v 20:06 Koudy01
Servis - GlobalMoto Suzuki GSX-S1000 lukejk 1 11.6.2023 v 19:34 Ppepek
Cukání při nízkých otáčkách Suzuki GSX-S1000 Slzic 1 10.3.2023 v 19:45 Mozekk
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... mmks 84 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo


TOPlist