globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Decat GSX-S1000(2016)
Zdarec ďáblové

rád bych se zeptal někoho znalejšího/zkušenějšího, rád bych na své GSX-S uřízl kat a nahradil ho decatem od Dominatoru. Prodávají at' už na ebay nebo tady náhradu catu jen se musí výfuk říznout pro ty co neví přikládám foto.

každopádně doted' sem myslel že jde víceméně o "plug&play" úpravu když tu náhle jsem znervózněl, když sem projížděl i zahraniční fóra a dočetl sem se že někteří dělali i Flash ecu. Proč ? Před zmiňovaným cutem jsou zachovány tuším klapky či co kvůli emisím tak by to nemělo házet ani žádnou chybu nebo se pletu ? Každopádně tuto úpravu bych rád kvůli zvuku. Na netu je i spoustu videií kde borci sundají origo koncovku a zvuk se skoro vůbec nezmění - všechno bere kat. Později bych chtěl koupit Yoshimuru R-11. Zatím bych jezdil s origo koncovkou. Dělal to tu někdo ? Jak je to s výkonem po decatu ? Díky

Naposledy editováno 12.05.2022 12:20:12

1 reakcí na tento příspěvek Decat GSX-S1000(2016)

23.4.2021 v 09:11 | Nahoru | #1
No spíš než do netknutého katu řezat, radši bych se podíval po nějakém z bouračky, do kterého by nebyla škoda říznout. Vzhledem k blížícím se obstrukcím na STKčku bych se bál, že dříve nebo později přijde doba, kdy bude problém projít. Každý zásah do původní konstrukce je problém viz homologace koncovek, a pokud narazíš na blba, který tě vyhodí z STK že jsi technicky nezpůsobilý (nemáš katalizátor) k provozu na pozemních komunikacích a zapíše ti závadu do systému SKT, tak na každém dalším (opravném) STK ti na tuhle závadu budou čučet, jestli si jí odstranil.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Decat GSX-S1000(2016)

23.4.2021 v 17:07 | Nahoru | #2

Charles píše: No spíš než do netknutého katu řezat, radši bych se podíval po nějakém z bouračky, do kterého by nebyla škoda říznout. Vzhledem k blížícím se obstrukcím na STKčku bych se bál, že dříve nebo později přijde doba, kdy bude problém projít. Každý zásah do původní konstrukce je problém viz homologace koncovek, a pokud narazíš na blba, který tě vyhodí z STK že jsi technicky nezpůsobilý (nemáš katalizátor) k provozu na pozemních komunikacích a zapíše ti závadu do systému SKT, tak na každém dalším (opravném) STK ti na tuhle závadu budou čučet, jestli si jí odstranil.



Nahlásíš storno, pojedeš domů,nasadíš origo svody a zopakuješ STK

Takže souhlasím s tím , že neřezat origo svody!!!
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
ECU flash po decatu Suzuki GSX-S1000 vparchomenko 0 4.11.2023 v 19:19 vparchomenko
Řetězovka - přední kolečko menší po... Suzuki GSX-S1000 Rendal 13 17.8.2023 v 20:06 Koudy01
Servis - GlobalMoto Suzuki GSX-S1000 lukejk 1 11.6.2023 v 19:34 Ppepek
Cukání při nízkých otáčkách Suzuki GSX-S1000 Slzic 1 10.3.2023 v 19:45 Mozekk
Hledám špínu na vybrané motorky [1, 2, 3] Kawasaki Z 1000, BMW K 1300 R, KTM 1290 Super Duke R... mmks 84 12.5.2022 v 12:15 starej-Lupo


TOPlist