globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka na dojíždění do práce i výlety
Ahoj, rád bych se poradil s vámi zkušenějšími.

Co řeším: Jezdil jsem řadu let na skútru Yamaha Majesty 250. Vloni jsem si koupil funglovku Kawasaki Versys 650 . Zajel jsem na ni do Rakouska, pojezdil kolem Ostravy.

Budu se stěhovat a čeká mě denní dojíždění do práce 60 km převážně po dálnici + jízda po Ostravě . O víkendu se rád sem tam projedu a párkrát do roka vyrazím s báglama někam u nás i do zahraničí. Versyska je na dlouhé cestování pohodlná, v pohodě motorka. Na každodenní dojíždění, jízdu po městě a projížďky po okreskách mi ale přijde zbytečně velká, těžká (217 kg) a trochu neohrabaná . Uvažuju, že bych ji prodal a koupil si něco menšího, s lepší spotřebou a zábavnějšího. Ale co?

Líbí se mi třeba Tracer 700, Leoncino 500 Trail, KTM 390 Adventure a taky naháče, hlavně ty s kulatým světlem jako je SV650 , nebo CB 650R . Vím, že jsou to dost odlišné motorky. Proto jsem tady a proto bych se rád zeptal vás. Věřím, že spousta lidí tu řešilo podobnou situaci a vybírali. Budu moc rád za vaše postřehy, rady, tipy... Předem díky a pěkný den.

PS: Ještě dodám, že jezdím bez baťůžku . A možná taky to, že mi na Versys 650 trochu vadí, že docela cuká - hlavně při podřezování a brždění motorem.

Naposledy editováno 05.02.2021 17:56:46

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce i výlety

7.2.2021 v 15:41 | Nahoru | #1
Prostě je to pokaždé při přechodu z brzdění motorem na sebemenší požadavek tahu. A protože ty serpentíny nesjíždím na 5000 rpm, tak si netroufnu tvrdit, že i při takových vyšších otáčkách.

(reakce na) Motorka na dojíždění do práce i výlety

7.2.2021 v 15:51 | Nahoru | #2

rousini píše: Prostě je to pokaždé při přechodu z brzdění motorem na sebemenší požadavek tahu. A protože ty serpentíny nesjíždím na 5000 rpm, tak si netroufnu tvrdit, že i při takových vyšších otáčkách.



Každá motorka má větší nebo menší tendenci při přechodu ze zavřeného na otevřený plyn trochu cuknout. Čím méně válců, tím více je to znatelné, mám dva jednoválce a ty už umí dost kopnout. Vždy to ale jde zmírnit cvikem. Netvrdí, že já jsem to dohnal do dokonalosti, však jsem také tu modifikaci podtlaků udělal, ale zase jsem to asi bych schopný eliminovat docela dost, protože, ač je to snadná úprava, udělal jsem to až když jsem měl airbox dole kvůli seřizování ventilů.

Škoda, že to na těch novějších modelech už nejde tak snadno, ale být vámi bych se poradil s někým zkušenějším, nějak to pořešit rozhodně půjde.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 36 24.4.2024 v 23:42 chesterfield
Řazení a spojka KTM 390 Adventure DCT 7 29.3.2024 v 13:44 DCT
2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro [1 ... 4, 5] KTM 390 Adventure FatBoy105th. 143 29.3.2024 v 08:10 DCT
Dodělávky na 390 ADV KTM 390 Adventure mi18 11 28.3.2024 v 09:42 DCT
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist