globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dodělávky na 390 ADV
Ahoj mate vlastní zkušenosti pro možné úpravy jednoho z nejmenších cestovních motocyklu ve smyslu lepších tlumičů pér eventuálně kol, mám ji doma cca 3nedele a určitě to něco bude chtít.
Jedna se pro použití v nalozenem stavu jako vaky + jezdec 90kg na nezpevnene cesty a cesty 2-3 třídy v poměru 60:40.

1 reakcí na tento příspěvek Dodělávky na 390 ADV

28.12.2023 v 13:37 | Nahoru | #1
Mitas E-09 nebo něco podobného a je vyřešeno 90% tvých potřeb.

1 reakcí na tento příspěvek Dodělávky na 390 ADV

28.12.2023 v 13:41 | Nahoru | #2
Zkušenosti s přestavbou nemám, ale měl jsem ji a řeknu ať si radši koupíš 690, nebo počkej až ktm přijde s novou 390. Ta možná bude v terénu pouzitelnejsi.
Stávající 390 není stavěná do terénu. Nové tlumiče budou stát hafo peněz a stejně to nebude ono.
Radši na ní pojezdi, tak jak je a stejně zjistíš že to není ono.
Jinak za mě je to super zábavné malé cenduro. Nijak ji nehaním, ale akorát říkám, že není stavěná do terénu.

1 reakcí na tento příspěvek Dodělávky na 390 ADV

28.12.2023 v 14:17 | Nahoru | #3
Spis si sezen do zasoby nahradni motor Docela problem servis jakmile se to vysype a pritom jak se to casto deje jich moc neni ani v Polsku

(reakce na) Dodělávky na 390 ADV

28.12.2023 v 21:48 | Nahoru | #4
Kohlstein> Jj díky asi něco takového jsem měl v plánu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV

28.12.2023 v 21:55 | Nahoru | #5
Fic6> Já mám již něco najeto na větším obsahu ale teď si to chcem zkusit na tehle malorazkach, nechci ji trápit na sestku po dálnici 130 ale pohoda po místních komunikacích s cilovkou třeba RU, MKD,AL…
Zatím je celá v základu , tlumič vzadu je naprimo bez prepakovani tak snad jen aby se tam něco vešlo, předek to je to co tady asi budu chtít poradit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV

28.12.2023 v 21:56 | Nahoru | #6
puffybodie> Ahoj , to je tak strašné ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV

29.12.2023 v 14:38 | Nahoru | #7
mi18> Nepises jaky to mas rocnik, i kdyz bohuzel az tak podstatne to neni.

The first-generation KTM 390 (2013-2016) suffered from poor engine cooling, stalling, and rough power delivery. Oil and coolant leaks, premature chain and sprocket wear, sporadic corrosion, and TFT dash issues helped spread a reputation for unreliability in early models



Z vlastni zkusenosti muzu rict, ze predcasne poskozeni retezovek (vcetne silentbloku na rozete) se deje i u modelu 2020 (vydrzi to sotva 13 tis. km, top nahrada vcetne prace je nejak 6500). TFT je problem taky i u 2020. A aktualne mazani je evidentne stale taky problem

To jaky vykon z toho vytriskali je na ukor zivotnosti. Nejlepsi investice je doplatit si zaruku navic, pokud jeste mas moznost jinak taky muzes skoncit tak, ze pri najezdu cca 23 tis. ti to streli do vrsku i spodku motoru, pak cekas tak 3 mesice nez se vubec nekde objevi motor (sype se to tak casto, ze prakticky nejsou), jedes pro nej 650km do Polska, zaplatis nejak 40 tis. + pak jeste prace a zase muzes jezdit. Navic dily na KTM ostre endura jsou levne, ale na tyhle bezne stroje jsou ty jejich ceny hodne mimo v porovnani s necim japonskym.

(reakce na) Dodělávky na 390 ADV

Skvělá odpověď, děkuji! 29.12.2023 v 19:24 | Nahoru | #8
mi18> jo ty menší objemy jsou strašně zábavné když musíš být stále aktivní aby jsi byl schopný jet rozumně a sem tam někoho předjet a ta ovladatelnost je odměna za tu aktivitu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dodělávky na 390 ADV

30.12.2023 v 22:55 | Nahoru | #9
puffybodie> Díky, nebylo to povzbudivé, ale je to realita a to jsem trochu netušil…
No koupena před 3nedelema najeto 3000 a ročník 21.
Tak není to první moto v garáži tak to s ni zkusím .
Čeká mě sehnat AL kryt motoru, držáky zadních vaku, možná sedačka, gumy E09,možná přední vidle a zadní tlumič. Dnes přišla koncovka od LeVince,
Ale rad si nechám poradit co s realitou tohohle maloobemu.

(reakce na) Dodělávky na 390 ADV

30.12.2023 v 23:08 | Nahoru | #10
mi18> to nema smysl na to cokoliv dokupovat, kdyz Puffybodie rekne, ze se ten motor rozsype tak to tak je...

Dodělávky na 390 ADV

28.3.2024 v 09:42 | Nahoru | #11
Co se týče chlazení, mám teda osobní zkušenost/srovnání jen se dvěma jinýma vodníkama co jsem měl, KTM 390 mi jako jediná spouští ventilátor už v nízkých teplotách kolem 13 stupňů, stačí zastavit na semaforu a skoro hned si to větrá, nebo při popojíždění v koloně - a to tomu nedávám, jezdím jak důchodce, nevytáčím to.
Na teploměru není nějaké zvýšení vidět, ale jestli v létě pojede ventilátor furt tak nebudu rád, je to docela kravál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Řazení a spojka KTM 390 Adventure DCT 7 29.3.2024 v 13:44 DCT
2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro [1 ... 4, 5] KTM 390 Adventure FatBoy105th. 143 29.3.2024 v 08:10 DCT
Zajímavá motorka do 100 tisíc [1 ... 20, 21] Kawasaki Versys 650, Aprilia SL 750 Shiver GT, Honda... jincom 605 11.11.2023 v 02:11 maco
WRC Chorvatsko KTM 390 Adventure L0g3N 4 3.10.2023 v 06:46 Jemis
Otáčky KTM 390 Adventure Mufitko 2 17.6.2023 v 23:33 assassin


TOPlist