bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Motorka na dojíždění do práce i výlety
Ahoj, rád bych se poradil s vámi zkušenějšími.

Co řeším: Jezdil jsem řadu let na skútru Yamaha Majesty 250. Vloni jsem si koupil funglovku Kawasaki Versys 650 . Zajel jsem na ni do Rakouska, pojezdil kolem Ostravy.

Budu se stěhovat a čeká mě denní dojíždění do práce 60 km převážně po dálnici + jízda po Ostravě . O víkendu se rád sem tam projedu a párkrát do roka vyrazím s báglama někam u nás i do zahraničí. Versyska je na dlouhé cestování pohodlná, v pohodě motorka. Na každodenní dojíždění, jízdu po městě a projížďky po okreskách mi ale přijde zbytečně velká, těžká (217 kg) a trochu neohrabaná . Uvažuju, že bych ji prodal a koupil si něco menšího, s lepší spotřebou a zábavnějšího. Ale co?

Líbí se mi třeba Tracer 700, Leoncino 500 Trail, KTM 390 Adventure a taky naháče, hlavně ty s kulatým světlem jako je SV650 , nebo CB 650R . Vím, že jsou to dost odlišné motorky. Proto jsem tady a proto bych se rád zeptal vás. Věřím, že spousta lidí tu řešilo podobnou situaci a vybírali. Budu moc rád za vaše postřehy, rady, tipy... Předem díky a pěkný den.

PS: Ještě dodám, že jezdím bez baťůžku . A možná taky to, že mi na Versys 650 trochu vadí, že docela cuká - hlavně při podřezování a brždění motorem.

Naposledy editováno 05.02.2021 17:56:46

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na dojíždění do práce i výlety

7.2.2021 v 08:39 | Nahoru | #1
Mr.Dreamer: Tohle jsem chtěl udělat, ale model 2017 už má ty podtlakové nátrubky spojené ne napřímo, ale přes nějaký bazmek a od něj vede hadička dále - kamsi do nedohledna, takže jsem si netroufnul ho vyřadit...
Jeden tip , ale mám. Sklepnout svíčky na 0,8 mm. Se zánovníma iridiovkama se mi nechce experimentovat (blbě se to vrací).

(reakce na) Motorka na dojíždění do práce i výlety

7.2.2021 v 10:21 | Nahoru | #2

rousini píše: Mr.Dreamer: Tohle jsem chtěl udělat, ale model 2017 už má ty podtlakové nátrubky spojené ne napřímo, ale přes nějaký bazmek a od něj vede hadička dále - kamsi do nedohledna, takže jsem si netroufnul ho vyřadit...
Jeden tip , ale mám. Sklepnout svíčky na 0,8 mm. Se zánovníma iridiovkama se mi nechce experimentovat (blbě se to vrací).



Zajímavé, vím, že jsou ty motory za posledních 10 let téměř beze změny, ale pod airbox jsem se novějším kouskům nikdy nedíval. To by asi musel poradit někdo znalejší těchto strojů, co ta hadička dělá a jestli to jde přes T-spojky nějak napojit, aby se dalo docílit stejného efektu. Podle mě se jedná o nějaký diagnostický nástroj, protože tyto vývody se používají během servisu k seřízení reakce plynu. Technicky by to tedy mělo mít ještě lepší výsledek, než to propojení, což se ale asi neděje.

Tak jako tak, versys je bezva motorka a kdybych chtěl jednu univerzální, ne 4 jednoúčelné, rozhodně bych si ho pořídil. Na své jsem tu úpravu dělal před mnoha lety, kdy jsem měl airbox dole, takže to už nebyla žádná práce navíc, ale není problém ten plyn ovládat tak, aby to necukalo. Když člověk přidává opatrně a jen balancuje na hranici volnoběžky, tak to je ucukané, ale když je přidání plynu důrazné a plynulé, dá se ovládat velmi dobře i při nízkých rychlostech .
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... Burdin 36 24.4.2024 v 23:42 chesterfield
Řazení a spojka KTM 390 Adventure DCT 7 29.3.2024 v 13:44 DCT
2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro [1 ... 4, 5] KTM 390 Adventure FatBoy105th. 143 29.3.2024 v 08:10 DCT
Dodělávky na 390 ADV KTM 390 Adventure mi18 11 28.3.2024 v 09:42 DCT
Barva svíček, bohatost Suzuki SV 650 Rolda89 12 27.3.2024 v 07:43 Rolda89


TOPlist