Požadavky jsou jasný -
musí to mít minimálně 2 řady sedaček (5 míst)
klimu a topení včetně rozvodu dozadu, aby se v to dalo jet v zimě (mám osobní zkušenost, v klasický dodávce sem jel v zimě na ukrajinu a vepředu bylo na tričko a v druhý řadě mráz)
ideálně prodloužená verze LONG - aby za 2. řadou byly ještě cca 2 metry místa
výška normální
samozřejmě aby to nerezlo a moc se to nesralo
musí to v 5 lidech nějak jet - 100 okresky, 140 dálnice
nejezdim moc, ročně kolem 15 000 km
Cenovej strop mám kolem 200 000 kč s přihlášením atd
Adepty jsou
Opel Vivaro, Movano
Renault Traffic
možná Ford tranzit Custom
Ale určitě nechci T4 a T5
Má někdo přehled o motorech u toho rencka a opla? Co je vyloženě vyhlášenej křáp, co jakštakš funguje, jakou kubaturu atd.
Nebo napadá někoho jiná alternativa?
Díky
2 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
Ford tu zazněl několikrát, takhle jezdíme my.
Foto - 3x moto ( jedna vevnitř) možnost celkem až 5ti pasažérů
další varianty : 2 moto uvnitř ( 2xR6) 3 lidi vpředu atd. jedna moto se vejde a vzadu zbývá 2sedačka druhé řady
najeto od 2015 asi 200Tkm+ závady - termostat a jinak spotřebák olej měněn po 10tis ( majitel je na to háklivej )
moto 2,0 92kW ale to bych lhal .....
spotřeba ECO run do Španěl na jaře pod osm, tempo 99km/h naloženo po strop 2biky 2 lidi , s vozíkem plný auto tempo 99-110 tak za deset na sto
výbava taková co potřebuješ - klima, tempomat, BT na telefon , výhřev skla, řídí se to hezky jelikož pár dodávek jsem v životě taky používal :)
Naposledy editováno 09.12.2020 12:40:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
Vjetropalach píše: Kamikadze-Ace> Já myslel že motorky jsou na ježdění,né na tahání na vozejku.
Další chytrej co ví nejlíp co ostatní potřebujou
Napovím - okruhovky, endura, přejezd třeba dvou tisíc kiláků v kuse což na moto asi nedáš...
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
TomElefant750 píše: Další chytrej co ví nejlíp co ostatní potřebujou
Napovím - okruhovky, endura, přejezd třeba dvou tisíc kiláků v kuse což na moto asi nedáš...
Čau, Tom
Ale tak stačí rozkliknout profil a poznáš trolla ne
1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
s malýma dodávkama se vejdeš do podzemních garáží nákupáku (většinou 2 metry), s většíma ne...rodinné auto tam občas musí.. zase tam není moc místa na výšku (ca 135 cm...u endur musíš sundavat štít, pokud tam dáš spaní, aby byl pod ním šuplík - a matrace šla až nad podběhy - tak tak si na postel sedneš).
víc elektroniky je víc problémů (napříč značkama) - mně stačí přední okna v elektrice, vyhřívaná zrcátka, klimatizace (pro 2 čady sedadel není nutnost mít klimu a topení vzadu...ale je to lepší) a tempomat.
pro "takové to domácí žvýkání" (alias nejezdím moc po dálnici, málokdy mám naloženo 800 - což bývá obvyklá nosnost těhle dodávek - a netahám těžký vozík daleko) stačí minimální motorizace (obvykle kolem 90 k). pokud nesplňuješ tyto tři podmínky, potřebuješ silnější motorizaci. pozor, většinou je nejsilnější motorizace nejvíc průšvihová...zvlášť ve chvílích, kdy nejezdíš dálky (egr, dpf).
co se týká konkrétních modelů...poslední roky není nic "blbuvzdorné" a nejvíc záleží na předchozích majitelích (kromě "jak se k tomu chovali" také "kde s tím jezdili" - lepší 200 tkm dálničních než 80 tkm po městě, zvlášť u dpf a egr, - a také jak často měnili olej. předepsané intervaly je vhodné o třetinu zkrátit...při městském poskakování o polovinu). na druhou stranu nic není vyložený průšvih (vyjma nejsilnějších verzí většiny značek, zvlášť když jezdily po městě nebo byly ždímány na výkon...tady je asi nejhorší vw t5 2003-2016)
pokud nejezdíš s těžkým přívěsem (nebo furt naložený), je lepší přední náhon.
4x4 se vyhni, pokud ji vyloženě nepotřebuješ.
v autech dělám 20 let a po něčem takovém - 7 až 9 míst a když vykopneš poslední řadu, máš dva metry na spaní...nebo na motorku naštorc.
podařilo se mi loni na jaře najít v německu 8 místného transita 2013 s najetými 180 tkm po stavební firmě, takže trochu okopané plasty a sedačky na hloubkové čištění a potahy navrch. vyšel na 7 tisíc é včetně dph a oprava do stavu "vše funguje" (nějaká přetěsnění, rozchození zadní klimy, atp) vyšlo na 30 bez daně. po 10 tkm se rozpadl dpf (repasovaný za 25 bez daně) - protože stavební auto jezdilo krátké trasy.
a za druhýma sedačkama je jen 195 cm (ve výšce matrace)
1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
Gahan37 píše: kuba350> mobile.de....když vynechas turecky autobazary vybereš podle mě lip jak tady
Když vynecháš Turky, zbudou ti Siřané, Rumuni a Poláci.
Borntobewild píše: Když vynecháš Turky, zbudou ti Siřané, Rumuni a Poláci.
Privátního prodejce najdeš bez problému těch parametru v zadání si můžeš zadat dost, a pokud se necítí si to přivézt sám cca za nějakých 15-20t to muže mít od firmy i s přihlášením . Už jsem někomu kontakt posílal (sice na dovoz motorky) ale až od holandských hranic před barák v Brně to měl kluk za 16t....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
Kamikadze-Ace píše: Ford tu zazněl několikrát, takhle jezdíme my.
Len zo zvedavosti - automat či manuál?Na jar budem riešiť podobnú dilemu ako Kuba, mierne preferujem automaty - len si nie som istý, ktoré sú spoľahlivé. (Viem, že ak v nich nemenili olej, že sa pokazia všetky, ale to už je riziko... v prípade pochybností to stále istí manuál.)
1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
Ujistilo mě to v tom, že určitě chci Long verzi, motor 2,0 bude dostačující na muj styl jízdy. Byl sem překvapen že to absolutně nebylo zrezlý ani zespod.
jen škoda, že to vevnitř bylo trochu vybydlený, navíc se v tom evidentně imrvére kouřilo
Já kupoval auto nejspíš po rodině, která vymřela na rakovinu plic. Auto vyčištěný od bazaru, ale uvnitř neskutečnej smrad. Zbytky doutníků po velém aute i ve třetí řadě. A dalo se to vyčistit celkem snadno. Sedačky, koberečky a čalounění co se dá vyndat, jsem vystříkal wabkou, zbytek párou a vyčistil jsem klimu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
kuba350 píše: Dík za rady a odkazy, podle toho se jako nejlepší varianta jeví u toho rencka motor 2,0. Dukáto s korbou mě pobavilo
Dělají se spací vestavby do přívěsných vozíků, na korby pick-upů, proč by to nešlo na korbu dodávky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
Lepší by právě byl ten hákovej kontejner. V jednom konťáku kola, v jednom motorky, v dalším sbalený věci dětí k babičce.
Couvneš, natáhneš a jedeš.
Čau, Tom
Borntobewild píše: Danny350>
Lepší by právě byl ten hákovej kontejner. V jednom konťáku kola, v jednom motorky, v dalším sbalený věci dětí k babičce.
Couvneš, natáhneš a jedeš.
A když pojedeš s dětma k babičce a budeš chtít vzít kola tak uděláš doubledecker
Čau, Tom