Požadavky jsou jasný -
musí to mít minimálně 2 řady sedaček (5 míst)
klimu a topení včetně rozvodu dozadu, aby se v to dalo jet v zimě (mám osobní zkušenost, v klasický dodávce sem jel v zimě na ukrajinu a vepředu bylo na tričko a v druhý řadě mráz)
ideálně prodloužená verze LONG - aby za 2. řadou byly ještě cca 2 metry místa
výška normální
samozřejmě aby to nerezlo a moc se to nesralo
musí to v 5 lidech nějak jet - 100 okresky, 140 dálnice
nejezdim moc, ročně kolem 15 000 km
Cenovej strop mám kolem 200 000 kč s přihlášením atd
Adepty jsou
Opel Vivaro, Movano
Renault Traffic
možná Ford tranzit Custom
Ale určitě nechci T4 a T5
Má někdo přehled o motorech u toho rencka a opla? Co je vyloženě vyhlášenej křáp, co jakštakš funguje, jakou kubaturu atd.
Nebo napadá někoho jiná alternativa?
Díky
2 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
Ford tu zazněl několikrát, takhle jezdíme my.
Foto - 3x moto ( jedna vevnitř) možnost celkem až 5ti pasažérů
další varianty : 2 moto uvnitř ( 2xR6) 3 lidi vpředu atd. jedna moto se vejde a vzadu zbývá 2sedačka druhé řady
najeto od 2015 asi 200Tkm+ závady - termostat a jinak spotřebák olej měněn po 10tis ( majitel je na to háklivej )
moto 2,0 92kW ale to bych lhal .....
spotřeba ECO run do Španěl na jaře pod osm, tempo 99km/h naloženo po strop 2biky 2 lidi , s vozíkem plný auto tempo 99-110 tak za deset na sto
výbava taková co potřebuješ - klima, tempomat, BT na telefon , výhřev skla, řídí se to hezky jelikož pár dodávek jsem v životě taky používal :)
Naposledy editováno 09.12.2020 12:40:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: Výběr dodávky
Kamikadze-Ace píše: Ford tu zazněl několikrát, takhle jezdíme my.
Len zo zvedavosti - automat či manuál?Na jar budem riešiť podobnú dilemu ako Kuba, mierne preferujem automaty - len si nie som istý, ktoré sú spoľahlivé. (Viem, že ak v nich nemenili olej, že sa pokazia všetky, ale to už je riziko... v prípade pochybností to stále istí manuál.)