Požadavky jsou jasný -
musí to mít minimálně 2 řady sedaček (5 míst)
klimu a topení včetně rozvodu dozadu, aby se v to dalo jet v zimě (mám osobní zkušenost, v klasický dodávce sem jel v zimě na ukrajinu a vepředu bylo na tričko a v druhý řadě mráz)
ideálně prodloužená verze LONG - aby za 2. řadou byly ještě cca 2 metry místa
výška normální
samozřejmě aby to nerezlo a moc se to nesralo
musí to v 5 lidech nějak jet - 100 okresky, 140 dálnice
nejezdim moc, ročně kolem 15 000 km
Cenovej strop mám kolem 200 000 kč s přihlášením atd
Adepty jsou
Opel Vivaro, Movano
Renault Traffic
možná Ford tranzit Custom
Ale určitě nechci T4 a T5
Má někdo přehled o motorech u toho rencka a opla? Co je vyloženě vyhlášenej křáp, co jakštakš funguje, jakou kubaturu atd.
Nebo napadá někoho jiná alternativa?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek OT: Výběr dodávky
Ujistilo mě to v tom, že určitě chci Long verzi, motor 2,0 bude dostačující na muj styl jízdy. Byl sem překvapen že to absolutně nebylo zrezlý ani zespod.
jen škoda, že to vevnitř bylo trochu vybydlený, navíc se v tom evidentně imrvére kouřilo
Já kupoval auto nejspíš po rodině, která vymřela na rakovinu plic. Auto vyčištěný od bazaru, ale uvnitř neskutečnej smrad. Zbytky doutníků po velém aute i ve třetí řadě. A dalo se to vyčistit celkem snadno. Sedačky, koberečky a čalounění co se dá vyndat, jsem vystříkal wabkou, zbytek párou a vyčistil jsem klimu.