Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
kerut píše: ciste technicka, aby platilo co pises teziste by muselo byt (nehodlam zkoumat jestl je nebo neni) v tezisti motorky s jezdcem, ze je uprostred podelne osy jeste neznamena ze se nebude v naklonu projevovat, pokud bude vejs (nebo niz) nez teziste moto s jezdcem
To je samozřejmé, co píšeš, ta konstrukce může posunout těžiště celé soustavy motorka - řidič - konstrukce, nahoru nebo dolů nebo dopředu nebo dozadu, ale pořád bude v rovině podélné osy motocyklu, stejně tak zvedne polohu těžiště řidič s velkou a těžkou hlavou a hrudníkem, takže to vysedávání a kroucení trupu nevyrovnává polohu těžiště lešení, protože je v rovině podélné osy. Když je těžiště nízko tak to umožňuje hbitější změny náklonu, když je těžiště vysoko, pak jsou ty změny náklonu takové těžkopádnější třeba při průjezdu esíčkem.
Naposledy editováno 25.08.2020 15:03:05
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
prece stejny jako kdyz tezsi jezdec nemusi vysedavat tolik jako lehkej (pedrosa dycky vysel nad asfaltem jeste ve vyjezdu ) protoze stejnyho momentu docili na kratsim rameni (tedy mensim vysednutim)..
tzn ryze technicky napadam tvrzeni ze takovy leseni miru vysednuti ovlivnit nemuze - ovlivnit ji urcite muze, ...prakticky bych ale rekl ze to bude konstruovany dostatecne chytre, tak aby ten vliv byl minimalni nebo zadnej, tzn teziste toho leseni bude nastreleny +- kolem teziste nalozeny moto s prumerne velkym jezdcem
Naposledy editováno 25.08.2020 17:07:29