globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Trénink jízdy v náklonu
 
22.8.2020 v 20:53
Dnes jsem si udělal výlet do Goerlitz (omlouvám se germanofilům za ten přepis, ale neumím zadat přehlasované o) na kurz jízdy v náklonu. Zaplatil jsem sice nějaké to euro, ale stálo to za to. Zajímavé to bylo už typem použité motorky, je možno si vybrat mezi Kawou ER-6 a BMW GS 1250. Šel jsem do Bavora, bo když položím takovou stodolu, tak už cokoliv. Dvě třetiny doby výcviku nám dnes propršelo a vidět Géeso projíždět po mokrém asfaltu loužemi v náklonu 45 stupňů bylo moc pěkný. Bez těch padacích křídel by si to nikdo z nás neriskl na mokru takhle naklopit. Doma na suchu si se svou motorkou už každý může trénovat dále. Sešlo se nás tam cca půl na půl- Němci a Češi, celkem 12 jezdců a 2 instruktoří. Ti jsou super, výklad v češtině a v pohodě. Pokud by někoho zajímalo více, tak může nahlédnou na stránky: www.car-pro.eu . Je to tréninkové centrum bezpečné jízdy a krom motorek dělají samozřejmě i jízdy pro osobáky a nákladní vozy, mimochodem i kurzy driftování, pokud bude zájem.

Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu

25.8.2020 v 16:44 | Nahoru | #1
Maxipes_Fík> nevim jestli si rozumime, vzdyt prave, pokud bude teziste vejs (netvrdim teda ze bude) nebude muset tolik vysedavat za cenu horsi manipulace presne jak pises, a pokud bude teziste fakt hodne vysoko (u toho leseni nebude, ale ciste z principu) bude muset tu zmenu teziste (E: jako dynamicky mysleno, aby ho to neprehouplo az "na kolecko" setrvacnosti, ted uz snad jasne..) klidne dorovnavat i opacnym naklonem...
prece stejny jako kdyz tezsi jezdec nemusi vysedavat tolik jako lehkej (pedrosa dycky vysel nad asfaltem jeste ve vyjezdu ) protoze stejnyho momentu docili na kratsim rameni (tedy mensim vysednutim)..

tzn ryze technicky napadam tvrzeni ze takovy leseni miru vysednuti ovlivnit nemuze - ovlivnit ji urcite muze, ...prakticky bych ale rekl ze to bude konstruovany dostatecne chytre, tak aby ten vliv byl minimalni nebo zadnej, tzn teziste toho leseni bude nastreleny +- kolem teziste nalozeny moto s prumerne velkym jezdcem

Naposledy editováno 25.08.2020 17:07:29

(reakce na) Trénink jízdy v náklonu

26.8.2020 v 10:36 | Nahoru | #2

kerut píše: Maxipes_Fík> nevim jestli si rozumime, vzdyt prave, pokud bude teziste vejs (netvrdim teda ze bude) nebude muset tolik vysedavat za cenu horsi manipulace presne jak pises, a pokud bude teziste fakt hodne vysoko (u toho leseni nebude, ale ciste z principu) bude muset tu zmenu teziste (E: jako dynamicky mysleno, aby ho to neprehouplo az "na kolecko" setrvacnosti, ted uz snad jasne..) klidne dorovnavat i opacnym naklonem...
prece stejny jako kdyz tezsi jezdec nemusi vysedavat tolik jako lehkej (pedrosa dycky vysel nad asfaltem jeste ve vyjezdu ) protoze stejnyho momentu docili na kratsim rameni (tedy mensim vysednutim)..

tzn ryze technicky napadam tvrzeni ze takovy leseni miru vysednuti ovlivnit nemuze - ovlivnit ji urcite muze, ...prakticky bych ale rekl ze to bude konstruovany dostatecne chytre, tak aby ten vliv byl minimalni nebo zadnej, tzn teziste toho leseni bude nastreleny +- kolem teziste nalozeny moto s prumerne velkym jezdcem



Máš pravdu, ale mnohem líp by se to četlo, kdybys neodstraňoval z textu diakritiku.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist