Naposledy editováno 22.08.2020 20:54:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Trénink jízdy v náklonu
prece stejny jako kdyz tezsi jezdec nemusi vysedavat tolik jako lehkej (pedrosa dycky vysel nad asfaltem jeste ve vyjezdu ) protoze stejnyho momentu docili na kratsim rameni (tedy mensim vysednutim)..
tzn ryze technicky napadam tvrzeni ze takovy leseni miru vysednuti ovlivnit nemuze - ovlivnit ji urcite muze, ...prakticky bych ale rekl ze to bude konstruovany dostatecne chytre, tak aby ten vliv byl minimalni nebo zadnej, tzn teziste toho leseni bude nastreleny +- kolem teziste nalozeny moto s prumerne velkym jezdcem
Naposledy editováno 25.08.2020 17:07:29
kerut píše: Maxipes_Fík> nevim jestli si rozumime, vzdyt prave, pokud bude teziste vejs (netvrdim teda ze bude) nebude muset tolik vysedavat za cenu horsi manipulace presne jak pises, a pokud bude teziste fakt hodne vysoko (u toho leseni nebude, ale ciste z principu) bude muset tu zmenu teziste (E: jako dynamicky mysleno, aby ho to neprehouplo az "na kolecko" setrvacnosti, ted uz snad jasne..) klidne dorovnavat i opacnym naklonem...
prece stejny jako kdyz tezsi jezdec nemusi vysedavat tolik jako lehkej (pedrosa dycky vysel nad asfaltem jeste ve vyjezdu ) protoze stejnyho momentu docili na kratsim rameni (tedy mensim vysednutim)..
tzn ryze technicky napadam tvrzeni ze takovy leseni miru vysednuti ovlivnit nemuze - ovlivnit ji urcite muze, ...prakticky bych ale rekl ze to bude konstruovany dostatecne chytre, tak aby ten vliv byl minimalni nebo zadnej, tzn teziste toho leseni bude nastreleny +- kolem teziste nalozeny moto s prumerne velkym jezdcem
Máš pravdu, ale mnohem líp by se to četlo, kdybys neodstraňoval z textu diakritiku.