globalmoto_kveten





Téma: Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
 
22.6.2020 v 00:51
Zdravím,
neměl by z Vás někdo kontakt na někoho v Praze, kdo by se byl schopen podívat na mého T5tkoveho Multivana 2,5 TDI 128 kW rv. 07? Auto mám asi 3 měs. a už od koupi se mi občas stalo, že mi to pod plynem do táhlého kopce na vyšší kvalt skočilo do nouzového stavu. Nejdříve třeba 1x za 1000-2000 km, ale za poslední dobu, to dělá čím dál častěji. Vždy pomůže vypnout zapalování a znovu nastartovat, stále stejná chyba - nedosažen plnící tlak turba. Bylo mi doporučeno vyměnit čidlo -N75...pro jistotu jsem vyměnil všechny čidla od turba co šly, tedy snad kromě teplotního čidla - to podle VAGu jede...nicméně auto stále skáče do nouzaku. A na to, že to auto má mít 128 kW, tak to podle mě i prd jede. Má to samozřejmě 2,5 T, ale podle mě by to mělo jet víc. Osobně si myslím, že to turbo bude repas, resp. ho někdo měnil a málo tlačí. Z původního majitele asi informací moc nedostanu, auto měl mít údajně jen chvíli a měl s tím najet jen 5000 km, nezbývá mi, než tomu věřit. Ta kára bylo dost zanedbaná, chci ji dát pomalu dohromady...už jsem měnil oba přední světlomety (vypálené paraboly potkávacích světel - bolest vsech T5) - dal jsem tam origo od Magneti Marelli, už je v tom i nový dpf filtr, výměnena problematická vodní pumpa atd. Kdyby se byl na to schopen někdo spolehlivý komplexně podívat, bez toho aniž bych to musel vozit od čerta k ďáblu, nechávat z toho demontovat v jednom servisu turbo a někam ho vozit na seřízení, bylo by to fajn. Všem přispívajícím předem díky.

1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

27.9.2020 v 21:27 | Nahoru | #31
Mám stejný problém na čerstvě nabyté kasičce, jen s motorem AXD (96kW s obtokovým turbem). Udělal jsem log a prostě to netlačí. No, tlačí, ale tak v jednom z pěti případů. Nouzák stejně tak. Chyba P0299 - nedosažena mez. Sháním N75 na výpůjčku, abych ho nekupoval zbytečně. Věc, která mě mírně vyvádí z míry je zvuk turba. Nicméně kdyby bylo turbo KO, jelo by to vždycky špatně...

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

27.9.2020 v 21:44 | Nahoru | #32
Dej sem log.

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

27.9.2020 v 21:46 | Nahoru | #33
resil jsem uplne totozny problem na G4 ALH - u me to byla zatuhla regulace turba

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

27.9.2020 v 21:58 | Nahoru | #34
BigBang987> napis cislo dilu podivam se , mozna tu n75 najdu

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

28.9.2020 v 20:44 | Nahoru | #35
Vypadá to, že ho vyšaším tady u nás. Když tak bych se ještě ozval ;)

1K0 906 627 A

Logy (ano, jsem blbec a nelogoval jsem polohu plynu, ale vybral jsem části, kde je jasně vidět kdy je plnej) - červená požadavek, žlutá aktuální, modrá otáčky motoru, zelená regulace

na první akceleraci na prvním obrázku je vidět pád do nouze, pak jsem to chcíp a znova nastartoval


Naposledy editováno 28.09.2020 20:58:41

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

29.9.2020 v 03:20 | Nahoru | #36
Hehe, zatím jsem to nedořešil...nicméně začal mi přibývat pomalu olej, tak hádám že bude vymlácené uložení vstřiku, no hlava musí dolu a na repas a přitom nechat dořešit to padání do nouzaku...auto zatím startuje dobře...do toho mi ještě servisak na druhém autě "zničil" motor - zapomenutý šroub pod ventilovým deklem ...zmrd...a nedostanu z něj ani korunu ...a začalo se srat i ženino auto, tam hádám půjde hlava taky dolů ...

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

29.9.2020 v 03:22 | Nahoru | #37
Jinak kluci na transporterklubu doporučovali zkontrolovat trubky k intercooleru a vyměnit na tom i všechna těsnění a případně prasklé spony...

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

29.9.2020 v 03:25 | Nahoru | #38
Jinak do nouzaku to padá vždy na 4.,5. a 6. kvalt při jízdě do kopce a nad 2000 ot...na 3. kvalt to nepadlo nikdy....jako dá se s tím jezdit, ale jezdim jak autobus - pomalu - no aspoň mám nízkou spotřebu : )) - na 4ku max 70, na 5tku 90 a na 6ku 110...po rovince a z kopce se to klidně na 160 rozjet dá, ale do kopce to prostě padá - jak je větší zátěž turba no...

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

29.9.2020 v 03:38 | Nahoru | #39
Tady ještě pro pobavení fotka zničené hlavy z V6tkoveho motoru

Na tom vyraženém kousku, jde pěkně vidět otisknuta hlavička 6tkoveho šroubu s integrovanou podložkou, resp. s takovou tou rozšířenou základnou...tzn
okamžitě zablokovaná sací vačka, následně přetržený řetěz mezi vačkami atd...nicméně paradoxně ta hlava půjde opravit, vačice se zastavily zrovna ve chvíli, kdy ventily byly zavřené, tak je to ani nenakopalo...jen vymenit výfukovou vačku, řetěz a zavařit diru


1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

30.9.2020 v 15:17 | Nahoru | #40
No pěkný... U mě to vždycky padlo na trojku nebo čtyřku ve 2400 otáčkách, ale i tak to většinou tlačilo 1,4 baru místo 2,1... Zkusím tu N75 a uvidím jak se to bude chovat.

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

1.10.2020 v 20:21 | Nahoru | #41
BigBang987> a borec jeste vypustil klimu a pak mi tvrdil, že ji nevypustil...zmáčknu nehtem ventil na plnění klimy a z něj nic nejde ...odvezl jsem to do servisu autoklomatizaci a borec mi volá, že ta klima nejde ani naplnit, tak jsem zvědav, co tam ještě dojebal...hádám že střihl těsnění mezi trubkama, no snad to tak bude....

Jinak tu n75tku jsem preventivně vyměnil - nemá to na to vůbec vliv...

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

17.1.2021 v 08:42 | Nahoru | #42
Tak jen dodatek - třeba to někomu pomůže - nakonec to teda dělalo mrtvé turbo - vydrela se ložiska, začalo to žrát i trochu olej..vyměnilo se turbo a už to jezdí jako z praku a do nouzaku (nedosažen plnící tlak turba) to nepadá...měl jsem to staré turbo v ruce - mělo to do stran vakl na osce jako prase...

1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

17.1.2021 v 09:55 | Nahoru | #43
Tak teď máš nejlepší čas to prodat dokud to jezdí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

17.1.2021 v 23:17 | Nahoru | #44
foxdive> já su sadomasochista .... No jako není to auto pro lidi s průměrným platem, to zrovna ne...pyce, jsem do všech svých kar nasypal letos za servis 160 tyček ... a všechno to jsou staré popelnice..celkem bych si dovedl ty peníze utratit i jiným zpusobem...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 09:37 | Nahoru | #45
2stroke> No problem, já to od tebe za 80 koupim

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 19:08 | Nahoru | #46
FiZzeR> přihoď ještě 130 a je to tvoje ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 19:09 | Nahoru | #47

2stroke píše: foxdive> já su sadomasochista .... No jako není to auto pro lidi s průměrným platem, to zrovna ne...pyce, jsem do všech svých kar nasypal letos za servis 160 tyček ... a všechno to jsou staré popelnice..celkem bych si dovedl ty peníze utratit i jiným zpusobem...


Letos? Ty vole....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 20:41 | Nahoru | #48

DRN. píše: Letos? Ty vole....


Multas 60 t - turbo, dpf, svetla, klima, passat 60 t - 3x vyměna hlavy , 2x novy katalyzator - ale kvalita, žádný polák, kompresor klimy, rozvody, semtam nějaké rameno, pumpa posilovače apod. kktiny - jo a cvaká jeden hydroštel ... sharan 40 t - vymena hlavy, repas hlavy...mam na čele napsané ze jsem kkt a dojná kráva ...kuwa, mám těch aut nějak moc...jako prachy na to mám, ale celkem mě to kuwa sere...fakt bych to v klidu raději nacpal do baraku...jo a ten sharan by ještě potřeboval vyměnit tyčku od olejového čerpadla - klasika - 2,0tdi 103 kW motor BRT - jeden borec v Litoměřicích laserem navařuje do setrváku vložku z tvrdochromu, ale chce za to 7 t, na to seru, vyměním jen tyčku - kluci to tak dělaj - shodí vanu a co 30 t km vymění jen tu tyčku a je to ok...

Naposledy editováno 18.01.2021 20:43:04

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 21:31 | Nahoru | #49
2stroke> no tak tyvole když vyzobáváš ty nejprofláklejší koncernový průsery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 21:38 | Nahoru | #50
2stroke>
No a proč si vlastně pořizuješ auta, která se serou a musí se do nich cpár prachy?

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 22:34 | Nahoru | #51
Borntobewild> ducati dela i auta ?

2 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

24.2.2022 v 22:55 | Nahoru | #52
Oživím mrtvolu...no, tak nakonec jsem sehnal ještě Multivana T5 3,2 VR6 4motion, takze ta T5 2,5 TDI 128 kW půjde do světa...já na ty dizly prostě fakt nejsem...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

24.2.2022 v 23:22 | Nahoru | #53
2stroke> cotomuje a cozato

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 06:43 | Nahoru | #54
E: nějak mi to přeskočilo o stránku...

Naposledy editováno 25.02.2022 06:44:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 11:50 | Nahoru | #55

FiZzeR píše: 2stroke> cotomuje a cozato

výborná kombinace k agátě, přikůpit T5 s 2,5TDi .... v tom případě, doporučím, nakoupit ještě zde : https://www.retezy....4EAAYBCAAEgKtS_D_BwE

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 12:09 | Nahoru | #56
PETARDAK> Když bude dobrá cena...

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 16:51 | Nahoru | #57

2stroke píše: Oživím mrtvolu...no, tak nakonec jsem sehnal ještě Multivana T5 3,2 VR6 4motion, takze ta T5 2,5 TDI 128 kW půjde do světa...já na ty dizly prostě fakt nejsem...

to je ale v automatu ne?

Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 21:24 | Nahoru | #58
Ne, je to v manualu...no něco do toho padne...nedělám si iluze, že do toho nepadne min. kilo, spíš hádám tak čtvrt miče...no ta kára nova stála 3M...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 23:08 | Nahoru | #59

FiZzeR píše: 2stroke> cotomuje a cozato



2kila...to jsem za to dal před 2 roky a to za to chci a taky to za to dostanu (lidem teď naproste jebe a všichni chtěj dodávky ), dostal bych asi i víc, ale nejsem zmrd...
Závady - v krátkosti - DPF (neorigo Bosal jede, ale přibývá trochu olej - nejlepší to zase odpojit a jebat na to... origo nevymlácený, neprasklý a odborně vyčištěný dpf k tomu mám a klidně dám), dvouhmota (na volnoběh se to auto houpe/klepe - podle mě je to ale charakter toho zkurveného dízlu : ))) ) a převodovka - řadí to dobře, nicméně při sešlápnuté spojce to šustí - osobně si myslím, že to dělá jen spojkové ložisko, no ale musím dát na radu servisáka no...každopádně s tou převodovkou a spojkou to už něco namotalo a zatím to funguje ok..je v tom nové turbo (garret), egr, nové origo světla magnetti marelli..motor točí dobře, dobře to tahá, nafta nepadá ani po 14 dnech, vstřiky zkontrolované....jinak samozřejmě trochu kosmetika a trochu lehká koroze ze spoda - má to najeto tachometrových 440 t km (podle stavu bych tomu i věřil)...

V dobrém stavu to auto bude za 300-350, cena odpovídá stavu...

Když se to rozprodá na díly, tak z toho těch 300 bude, ale rozmontovat funkční auto je podle mě prasárna...

Naposledy editováno 25.02.2022 23:12:01

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 23:15 | Nahoru | #60
2stroke> Lidem jebe strašným způsobem, co se Transportérů týče. Bohužel v tomhle segmentu není moc co jinýho vybrat

Já nic (je to víc než jsem ochotnej za T5 2.5 dát, s tím jaký je to risk), ale zeptat jsem se musel GL s prodejem, myslím že jestli to trochu vypadá a nemá to moc na budíkách, zapráší se po něm. Co mám nastavený hlídací čokly na inzerci, tak půlku těch inzerátů ani nestihnu jak se to točí rychle.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist