globalmoto_kveten





Téma: Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
 
22.6.2020 v 00:51
Zdravím,
neměl by z Vás někdo kontakt na někoho v Praze, kdo by se byl schopen podívat na mého T5tkoveho Multivana 2,5 TDI 128 kW rv. 07? Auto mám asi 3 měs. a už od koupi se mi občas stalo, že mi to pod plynem do táhlého kopce na vyšší kvalt skočilo do nouzového stavu. Nejdříve třeba 1x za 1000-2000 km, ale za poslední dobu, to dělá čím dál častěji. Vždy pomůže vypnout zapalování a znovu nastartovat, stále stejná chyba - nedosažen plnící tlak turba. Bylo mi doporučeno vyměnit čidlo -N75...pro jistotu jsem vyměnil všechny čidla od turba co šly, tedy snad kromě teplotního čidla - to podle VAGu jede...nicméně auto stále skáče do nouzaku. A na to, že to auto má mít 128 kW, tak to podle mě i prd jede. Má to samozřejmě 2,5 T, ale podle mě by to mělo jet víc. Osobně si myslím, že to turbo bude repas, resp. ho někdo měnil a málo tlačí. Z původního majitele asi informací moc nedostanu, auto měl mít údajně jen chvíli a měl s tím najet jen 5000 km, nezbývá mi, než tomu věřit. Ta kára bylo dost zanedbaná, chci ji dát pomalu dohromady...už jsem měnil oba přední světlomety (vypálené paraboly potkávacích světel - bolest vsech T5) - dal jsem tam origo od Magneti Marelli, už je v tom i nový dpf filtr, výměnena problematická vodní pumpa atd. Kdyby se byl na to schopen někdo spolehlivý komplexně podívat, bez toho aniž bych to musel vozit od čerta k ďáblu, nechávat z toho demontovat v jednom servisu turbo a někam ho vozit na seřízení, bylo by to fajn. Všem přispívajícím předem díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

24.2.2022 v 23:22 | Nahoru | #1
2stroke> cotomuje a cozato

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 11:50 | Nahoru | #2

FiZzeR píše: 2stroke> cotomuje a cozato

výborná kombinace k agátě, přikůpit T5 s 2,5TDi .... v tom případě, doporučím, nakoupit ještě zde : https://www.retezy....4EAAYBCAAEgKtS_D_BwE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

25.2.2022 v 23:08 | Nahoru | #3

FiZzeR píše: 2stroke> cotomuje a cozato



2kila...to jsem za to dal před 2 roky a to za to chci a taky to za to dostanu (lidem teď naproste jebe a všichni chtěj dodávky ), dostal bych asi i víc, ale nejsem zmrd...
Závady - v krátkosti - DPF (neorigo Bosal jede, ale přibývá trochu olej - nejlepší to zase odpojit a jebat na to... origo nevymlácený, neprasklý a odborně vyčištěný dpf k tomu mám a klidně dám), dvouhmota (na volnoběh se to auto houpe/klepe - podle mě je to ale charakter toho zkurveného dízlu : ))) ) a převodovka - řadí to dobře, nicméně při sešlápnuté spojce to šustí - osobně si myslím, že to dělá jen spojkové ložisko, no ale musím dát na radu servisáka no...každopádně s tou převodovkou a spojkou to už něco namotalo a zatím to funguje ok..je v tom nové turbo (garret), egr, nové origo světla magnetti marelli..motor točí dobře, dobře to tahá, nafta nepadá ani po 14 dnech, vstřiky zkontrolované....jinak samozřejmě trochu kosmetika a trochu lehká koroze ze spoda - má to najeto tachometrových 440 t km (podle stavu bych tomu i věřil)...

V dobrém stavu to auto bude za 300-350, cena odpovídá stavu...

Když se to rozprodá na díly, tak z toho těch 300 bude, ale rozmontovat funkční auto je podle mě prasárna...

Naposledy editováno 25.02.2022 23:12:01
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist