neměl by z Vás někdo kontakt na někoho v Praze, kdo by se byl schopen podívat na mého T5tkoveho Multivana 2,5 TDI 128 kW rv. 07? Auto mám asi 3 měs. a už od koupi se mi občas stalo, že mi to pod plynem do táhlého kopce na vyšší kvalt skočilo do nouzového stavu. Nejdříve třeba 1x za 1000-2000 km, ale za poslední dobu, to dělá čím dál častěji. Vždy pomůže vypnout zapalování a znovu nastartovat, stále stejná chyba - nedosažen plnící tlak turba. Bylo mi doporučeno vyměnit čidlo -N75...pro jistotu jsem vyměnil všechny čidla od turba co šly, tedy snad kromě teplotního čidla - to podle VAGu jede...nicméně auto stále skáče do nouzaku. A na to, že to auto má mít 128 kW, tak to podle mě i prd jede. Má to samozřejmě 2,5 T, ale podle mě by to mělo jet víc. Osobně si myslím, že to turbo bude repas, resp. ho někdo měnil a málo tlačí. Z původního majitele asi informací moc nedostanu, auto měl mít údajně jen chvíli a měl s tím najet jen 5000 km, nezbývá mi, než tomu věřit. Ta kára bylo dost zanedbaná, chci ji dát pomalu dohromady...už jsem měnil oba přední světlomety (vypálené paraboly potkávacích světel - bolest vsech T5) - dal jsem tam origo od Magneti Marelli, už je v tom i nový dpf filtr, výměnena problematická vodní pumpa atd. Kdyby se byl na to schopen někdo spolehlivý komplexně podívat, bez toho aniž bych to musel vozit od čerta k ďáblu, nechávat z toho demontovat v jednom servisu turbo a někam ho vozit na seřízení, bylo by to fajn. Všem přispívajícím předem díky.
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
To padání do nouzového režimu je pravděpodobně způsobeno prasklými výfukovými svody. Nepomůže ti nic seřídit, neměň žádné čidla. Vyměníš svody, které ovšem za čas prasknou znova. Je to vlastnost těchto motorů.
Časem přijdeš na to, že je poškozena vrstva na válcích. Je tam použita technologie tvrdokovu, něco jako Nikasil. Proto má většina těchto motorů už suché vložky. VW řeší opravu jenom výměnou motorů.
Tvůj předchůdce měl vůz chvíli a nic ti nepoví. Bodejť... udělej to samé. ZBAV se toho co nejrychleji. Pokud to bylo nové, bylo to fajn vozidlo. Jako staré to patří jenom do šrotu.
Naposledy editováno 22.06.2020 07:20:47
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
Sundej víko ventilů a zkontroluj vacky, nadzvedaky.
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
Telefon Tady
Naposledy editováno 22.06.2020 13:41:41
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
vilemx píše: KubaLC8> Pošle, opakovaně vyzkoušeno u více ropáků z koncernu. Po opětovném nastartování pak jede zase nějaký čas normálně bez svítící kontrolky.
přesně jak říkáš, pokud je zatuhla tak to rukou pozná pokud se na ni dostane1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
Naposledy editováno 23.06.2020 08:55:06
1 reakcí na tento příspěvek Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
vilemx píše: assassin> Nejdriv jsem si pomyslel, ze jsi z kol uz tak zblbly gramařinou, ze vazis i spunty na auto. Pak mi doslo, ze to asi nebude vaha, na cem je mas vyskladane To jsi modeloval a tisknul?
Jj, prej se ty origo blbe shani ...
Ale v zahranici je to bezne dostupne koukam.. ale co me to bavi
https://www.ebay.co....OOFING-/401348347599
Naposledy editováno 23.06.2020 17:58:31