globalmoto_kveten





Téma: Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba
 
22.6.2020 v 00:51
Zdravím,
neměl by z Vás někdo kontakt na někoho v Praze, kdo by se byl schopen podívat na mého T5tkoveho Multivana 2,5 TDI 128 kW rv. 07? Auto mám asi 3 měs. a už od koupi se mi občas stalo, že mi to pod plynem do táhlého kopce na vyšší kvalt skočilo do nouzového stavu. Nejdříve třeba 1x za 1000-2000 km, ale za poslední dobu, to dělá čím dál častěji. Vždy pomůže vypnout zapalování a znovu nastartovat, stále stejná chyba - nedosažen plnící tlak turba. Bylo mi doporučeno vyměnit čidlo -N75...pro jistotu jsem vyměnil všechny čidla od turba co šly, tedy snad kromě teplotního čidla - to podle VAGu jede...nicméně auto stále skáče do nouzaku. A na to, že to auto má mít 128 kW, tak to podle mě i prd jede. Má to samozřejmě 2,5 T, ale podle mě by to mělo jet víc. Osobně si myslím, že to turbo bude repas, resp. ho někdo měnil a málo tlačí. Z původního majitele asi informací moc nedostanu, auto měl mít údajně jen chvíli a měl s tím najet jen 5000 km, nezbývá mi, než tomu věřit. Ta kára bylo dost zanedbaná, chci ji dát pomalu dohromady...už jsem měnil oba přední světlomety (vypálené paraboly potkávacích světel - bolest vsech T5) - dal jsem tam origo od Magneti Marelli, už je v tom i nový dpf filtr, výměnena problematická vodní pumpa atd. Kdyby se byl na to schopen někdo spolehlivý komplexně podívat, bez toho aniž bych to musel vozit od čerta k ďáblu, nechávat z toho demontovat v jednom servisu turbo a někam ho vozit na seřízení, bylo by to fajn. Všem přispívajícím předem díky.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 20:41 | Nahoru | #1

DRN. píše: Letos? Ty vole....


Multas 60 t - turbo, dpf, svetla, klima, passat 60 t - 3x vyměna hlavy , 2x novy katalyzator - ale kvalita, žádný polák, kompresor klimy, rozvody, semtam nějaké rameno, pumpa posilovače apod. kktiny - jo a cvaká jeden hydroštel ... sharan 40 t - vymena hlavy, repas hlavy...mam na čele napsané ze jsem kkt a dojná kráva ...kuwa, mám těch aut nějak moc...jako prachy na to mám, ale celkem mě to kuwa sere...fakt bych to v klidu raději nacpal do baraku...jo a ten sharan by ještě potřeboval vyměnit tyčku od olejového čerpadla - klasika - 2,0tdi 103 kW motor BRT - jeden borec v Litoměřicích laserem navařuje do setrváku vložku z tvrdochromu, ale chce za to 7 t, na to seru, vyměním jen tyčku - kluci to tak dělaj - shodí vanu a co 30 t km vymění jen tu tyčku a je to ok...

Naposledy editováno 18.01.2021 20:43:04

(reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 21:31 | Nahoru | #2
2stroke> no tak tyvole když vyzobáváš ty nejprofláklejší koncernový průsery

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Multivan T5 128 kW 4x4 seřízení turba

18.1.2021 v 21:38 | Nahoru | #3
2stroke>
No a proč si vlastně pořizuješ auta, která se serou a musí se do nich cpár prachy?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist