motozem_cervenec





Téma: Seřízení karburátoru ČZ 488
Hoj! Opět a zase se na něco ptám hold nemám nikoho, kdo má s veteránama zkušenosti a pomohl by mi, tak musím zjišťovat tady. :)

Nejdřív dám základní info o stavu karburátoru a vrtání.
čezeta to je 125
zjistil jsem že má už o 1mm větší vrtání (52 origo) já mám 53mm..(třeba by to mohlo mít vliv)
karburátor 2924SBDM2776 (karbec z jiné motorky - origo tam patří 2924SBDb . . . .)
volnoběžná 50
hlavní 93 (dle tabulky fabriková je 88)
jehla je nejvýš (nejbohatší směs)

Od té doby, co jsem na ní začal jezdit si všímám, že to v určitých chvílích nechce jet...tím způsobem, že když jedu do třeba mírného kopce a chci zrychlovat, tak to začne tak jako (nwm jak to popsat). Dělá to takový zvuk jako.TRTRTRTRTR..xd..nezrychluje spíš zpomaluje v tuhle chvíli. nevim jak to popsat..xd nevim jestli by se to dalo nazvat jako "tarokování". To stejné se děje když mám malé otáčky a hned dám plnej plyn prvně začne zrychlovat pak se děje to tarokování a když to není zrovna do kopce, tak se to přes to dostane a zase to táhne.
Zkoušel jsem laborovat se vzdušníkem, zjistil jsem, že když ho přitáhnu, tak to nejenže nedrží vůbec volnoběh, ale tohle tarokování se velmi zhorší.. Na druhou stranu když jsem ho měl skoro vyšroubovanej, tak jsem nevěděl jestli to není již moc chudé a i tak to to dělalo.. ovšem méně, než když to bylo skoro dotáhlé.
Šoupátko mi přišlo, že má malou vůli, ale né moc.. (zvoneček to není)
Nevím co s tím, snažil jsem se něco pohledat na netu, ale většinou to bylo to stejný akorát zkopírovaný přečetl jsem si část o karburátorech (kniha- Adolf Tůma - Motocykla a jeho obsluha), ale fakt nevím co s tím. Viděl jsem na netu, že některý karburátory prostě nejdou seřídit pak to ten člověk vymění za jiný a najednou to funguje.. Karbec jsem čistil již 2x!.. Když jsem dělal na zahradě pokusy se na 1kvalt prudce hned na plnej rozjet, tak to blblo.. Aji jsem si všiml, že z airboxu mi viselo par kapek benalu.. asi kvuli malejm otačkam a plnymu plynu.. Zapalování je seřízené.
Nakonec uvažuji o koupi jiného karburátoru.. nejde mi ani o to abych tam dal zase ten starej Jikov.. nejradši bych tam dal něco moderního. Moderní karburátory si lidi chválili, akorát byl problem vždy s přirubou. Nemá někdo nějaké typy na moderní neloteriový karburátor, který se tam dá nacpat?? Kdyby nebylo vyhnutí od jikovu, tak bych asi koupil repliku..s difuzorem 24mm jsem neviděl, ale s 26 difuzorem jo.. 2mm asi bych ani nepoznal rozdíl co?

díky moc

ještě přikládám foto svíčky. Z černé po ujetí pár kilometrů


Naposledy editováno 18.06.2020 22:01:24
Předchozí
1 2
Následující

Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 07:34 | Nahoru | #1
První zkontroluj hladinu benzínu. Máš ji vysokou a je to bohaté. A špatně se pak seřizuje zbytek.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 11:19 | Nahoru | #2
máš bohatou směs a uchlastává se ti to. 1. sežeň karburátor s difuzorem 24, otryskuj dle předepsaných hodnot a pak řeš seřízení směsi. Pokud chceš ladit toto, tak dej jehlu níž, na druhý zářez - to jako první krok..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 14:36 | Nahoru | #3
jawarmaniak> karburátor s 24 difuzorem mam, ale vždyť svíčka říká, že to není bohatý.. vždyť je cihlová
svíčka tam je brisk N15C

Naposledy editováno 19.06.2020 14:37:50

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ČZ 488

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2020 v 15:19 | Nahoru | #4
Máš doma nějaké trysky? Ta přidaná fotka svíčky říká, že bys měl hlavní trysku zvětšit, třeba na 100, dokud nebude motorka schopná jet na plný plyn v otáčkách. Pak seřídit bohatost na volnoběh a doladit hlavní trysku na plný plyn.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ČZ 488

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2020 v 17:26 | Nahoru | #5
A s tou jehlou si hejbal? Jestli ne, tak jí zkus dát níž. Jinak svíce vypadá dobře. To znamená, že hlavní tryska je zvolena správně.

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 19:56 | Nahoru | #6
Kohlstein> mam nejvic 105 trisku, ale dokázal bych tam sehnat větší. Trochu si myslím, že kvůli tomu vrtání si to víc cucá, tak to bude potřebovat větší trysku..
Jehla by asi měla být taknějak uprostřed co? kdybych tam dal tu 105, tak bych se jel projet a snižoval jehlu, aby se to ochudilo, aby byla svíčka cihlová.. asi by bylo nejlepší najít cihlovej bod taknějak na středním zářezu té jehly co?

Budu dávat větší a větší, než to prostě na plnej plyn nepojede ok?

Naposledy editováno 19.06.2020 19:59:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 20:04 | Nahoru | #7
CB600> Prvně co jsem jezdil s 88 triskou a jehlu jsem si hodil nejníž, tak to absolutně nejelo.. Pak jsem ji hodil výš a výš a zlepšovalo se to a jelo to lépe skončil jsem s jehlou úplně nejvýš, pak jsem tam dal tu 93 trisku, abych to obohatil, že posunu jehlu níž, aby to nebyla v extrému uplně nahoře.. jenže jsem se dostal do cihlové, tak jsem to nechal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

Skvělá odpověď, děkuji! 19.6.2020 v 20:22 | Nahoru | #8
PeVeln> Jdeš na to v zásadě dobře. Když má jehla 4 zářezy, tak normálně visí na druhém shora. Na třetí shora se zvedá kvůli obohacení při záběhu. První a poslední zářez je jakási rezerva.
S větším objemem válce se hlavní tryska zmenšuje. Protože když difuzorem prochází víc vzduchu, tak je v difuzoru větší podtlak a přisávalo by to moc paliva. Když to máš na 125ccm chudé, tak ten karbec může být ze 175.
Mezi tryskou 93 a 105 je veliký rozdíl. Klidně tam tu 105 zkus spolu s jehlou na druhém zářezu shora a uvidíš.
Abych to nepsal pořád dokola:
https://www.motorkar...mp;pgr=1#goto9976235
https://www.motorkar...p;pgr=1#goto10045357
https://www.motorkar...p;pgr=1#goto10055742

E - odkaz na knížku http://jawarmaniak2...tocyklu_a_skutru.rar
http://jawarmaniak.w...zeni/literatura.html

Naposledy editováno 19.06.2020 20:26:23

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 20:28 | Nahoru | #9
Kohlstein> děkuji moc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 20:36 | Nahoru | #10

Kohlstein píše: PeVeln> Když to máš na 125ccm chudé, tak ten karbec může být ze 175.
Mezi tryskou 93 a 105 je veliký rozdíl. Klidně tam tu 105 zkus spolu s jehlou na druhém zářezu shora a uvidíš.


Originálně tam má být karbec s difuzorem 24mm 2924SBDb 2835
Já jsem ten karburátor neměl a koupil to s karburátorem, kterej měl difuzor 20mm což je špatně..
Tak jsem tam dal tento s difuzorem 24mm akorát z jiné motorky - 2924SBDM 2776 z Jawy 632 250ccm.. prej jsou ty karburatory stejny a potřebují akorát správný difuzor, že na označení nezáleží.. Až bude v pondělí či nedělu hezky, tak to pujdu otestovat

Naposledy editováno 19.06.2020 20:37:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 20:54 | Nahoru | #11
PeVeln> Jestli je to z dvouválce, tak rozdíl je taky v tom, že sacím potrubím a karburátorem cestují tlakové vlny a o toho dvouválce to nasává dvakrát častěji a tlaková vlna proběhne potrubím míňkrát a pak jsou tam taky nějaké hmotnostní pulzace, na které má vliv objem airboxu. Prostě všechno je jinak, včetně časování, výkonu na válec, i výfuk je jiný. Všechno má vliv.

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

19.6.2020 v 21:24 | Nahoru | #12
Kohlstein> jo...to ještě mám co studovat.. hele díky moc
Takže prostě nejlíp sehnat origo karbec co tam má bejt.. Akorát se po něm nějakou dobu koukám asi měsíc a přemýšlím jak se vyhnout tomu abych nekoupil nějakej co byl "napadenej kutilem".. Replikový karburátory nwm no.. asi by to bylo jednoduché, ale jestli by to bylo ok? to nwm no.. navíc se vyrábí pouze s 26mm difuzorem..

Naposledy editováno 19.06.2020 21:24:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2020 v 06:25 | Nahoru | #13
PeVeln> pánové, neplette si pojmy! Barva svicky.... tohle je barva svíčky na plny plyn! Tedy hlavni tryska. Jemu to chcipa na částečné zatížení, na ktere tryska vliv NEMÁ! Tady je potreba seridit jehlu a ne, nema malo paliva, naopak je to bohatý! Hernajs, pokud mu nekdo radite laborovat s tryskama, tak si zopakujte teorii šoupatkového karburátoru. Proč do toho cpe někdo pulzace a to, ze karbec je z 250? Pokud je dodrzeny difuzor, je jedno, z ceho to je...

Pokud ta motorka normálně plny plyn udrží, nemuze to byt nedostatek paliva. Naopak to zlobí na přechodech jízdních režimů. A ty neovlivnuje ani sroub bohatosti. Tim si můžeš tocit, jak chceš. To ovlivňuje jen jehla

Naposledy editováno 20.06.2020 06:30:45

Seřízení karburátoru ČZ 488

20.6.2020 v 08:11 | Nahoru | #14
No přesně toto už jsem mu tu psal.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

20.6.2020 v 10:56 | Nahoru | #15
jawarmaniak> Jestli jsi si nevšimnul, tak jehla už je nahoře a pořád to nejede, jak by mělo.
A k tomu hernajs, z čeho pramení tvůj pocit, že všichni ostatní jsou blbci? Nezdává se ti o letadle?

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

20.6.2020 v 11:54 | Nahoru | #16
Kohlstein> právě, proto, ze je nahoře. Pokud nechapes, čím je vic nahoře, tim je to bohatší. A ON MA PROBLEM S ULIVANIM MOTORU. tak se zamysli, co za blbost jsi tu napsal!

Naposledy editováno 20.06.2020 11:55:20

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

20.6.2020 v 12:29 | Nahoru | #17

Kohlstein píše: jawarmaniak> Jestli jsi si nevšimnul, tak jehla už je nahoře a pořád to nejede, jak by mělo.
A k tomu hernajs, z čeho pramení tvůj pocit, že všichni ostatní jsou blbci? Nezdává se ti o letadle?



jawarmaniak píše: Kohlstein> právě, proto, ze je nahoře. Pokud nechapes, čím je vic nahoře, tim je to bohatší. A ON MA PROBLEM S ULIVANIM MOTORU. tak se zamysli, co za blbost jsi tu napsal!



Hele.. začíná se to tady přiostřovat.. vždyť se až tak nic neděje..
Já jsem rád, že někdo něco napíše.. cokoliv, protože jsou to nové informace, které se mi můžou hodit, že se nad tím zamyslím pak třeba budu líp chápat štelování těhle karburátorů... Dívejte.. až bude hezky tak prvně posunu jehlu a uvidím co to udělá.. Pak kdyžtak seženu čistou svíčku a budu zkoušet dávat největší trysku.. a kdyžtak sem ještě napíšu jak to dopadlo
A nakonec budu seřizovat vzdušník?
Povolovat, povolovat, dokud budou vzrůstat otáčky jo? Nebo se to dělá jinak?
díky

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 06:01 | Nahoru | #18
Hele, to je na delší vysvětlování, na které nemám vitaminy. Napsáno toho všude bylo až dost a svoje jsem ti už napsal taky nahoře.

Na hlavní trysky zapomeň, ta ti ovlivňuje směs až od 3/4 plného plynu. Podle barvy svíčky je vyhovující. Tobě zlobí přechody a čístečné zatížení, šroub bohatosti vstupuje v platnost na volnoběhu a nízkém zatížení motoru, tedy do cca 1/4 otočení plynu. Režim mezi tím ovlivňuje jen jehla, která otevírá postupně otvor v emulzní trubici, ze které jde palivo do difuzoru. Je kuželovitá. Čím je pověšená víš, tím se právě z trubice vysune její větší číst. Tedy jde víc paliva a směs je bohatší. Tobě se motor ulívá, tedy máš moc benzínu a málo vzduchu a motor se hltí, směs se nemůže spálit pro nedostatek kyslíku. Proto dej jehlu na 2. zářez. Šroub bohatosti na cca 3/4-5/4 otáčky. TO je základní tabulkové nastavení pro 488. Povol lanko a zašroubuj volnoběžný šroub, aby motor nezdechl. Po nastartování nech ohřát motor. Až se ohřeje, bohatostí najdi nejpravidelnější chod. Když vyletí otáčky, sniž je volnoběžným šroubem. A opakuj tak dlouho, až bude volnoběh nízký a pravidelný. Pak projeď a vyzkoušej přechody. Pokud bude akcelerace OK a nebude se to hltit při brzdění motorem, teprve pak, pokud bude třeba, laboruj s hlavní tryskou (jízda na plný plyn, motor nesmí vynechávat a cukat). Jinak samozrejmě predpokládám volný průchod paliva přes ventil do karburátoru... TO co ti tu radí, hned na startu, měnit slepě trysky, to je ,s prominutím, úplná hovadina.

Naposledy editováno 21.06.2020 06:15:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 10:45 | Nahoru | #19
jawarmaniak> Sám jsi hovadina.

Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 11:46 | Nahoru | #20
Ať dá tu jehlu o 2 zářezy dolů a bude se vědět hned.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 12:35 | Nahoru | #21

Kohlstein píše: jawarmaniak> Sám jsi hovadina.



Nebudu se snizovat na tvou úroveň, abych tě urážel. Nicméně tryska 93 je naprosto dostačující. Nějaké pulzace, nebudu to komentovat..jen toliko.. 250 je 2x125. Pri stejnych otáčkách motoru saje 2x tolik smesi, nez ta 488. Kdyz 93 ukrmi 250, tak se zamysli nad tou kravinou, radit mu 100 trysku. Jednak na uzavrene sani, ktere obecne potrebuje trysky menší. Sto a více jde na sani otevřená. A jednak 93 ukrmi v jednovalci naprosto bez obav 300 kubiku (prevrtana panelka).
On ma problem s bohatou smesi a ty mu cpes jeste vetsi trysky..
Tak prosim priste, nez napises dalsi blbost, nejdriv si to rozmysli 2x, nez to odesles.. teoretiků u pocitace je tu uz tak dost.
Pokud nechapes, jsem z oboru, spalovaci motory jsem vystudoval a vozidla mne zivi mnoho let. Takze laskavě brzdi a urazej si jinde

Naposledy editováno 21.06.2020 12:35:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 13:40 | Nahoru | #22
jawarmaniak> Já se snížím a okomentuju to.
Nerozumíš tomu ani za mák, i když se o to snažíš. Pulzace v sání jsou a budou a na množství paliva přisátého do proudu vzduchu v difuzoru mají vliv. Že to ve své omezenosti odmítáš ještě neznamená, že to neexistuje.
Dvouválec nasává dvakrát větší vzduchu, ale rovnoměrněji. Úhel sání je nějakých 120-130°, takže jak u jednoválce, tak u dvouválce se nasávání vzduchu přeruší.
Dále se zamýšlím nad kravinou, že když 93 ukrmí 250 (dvouválec), proč ne jednoválec? Protože ta hlavní tryska tam není sama, ale je v emulzní trubici, do které je zapíchnutá jehla. Takže navenek stejný karburátor může mít hlavní trysku jednou 110 a podruhé 90, když se spolu s tryskou změní ostatní prvky, což je pro motor s rozdílným charakterem úplně normální záležitost.
Každý automechanik s výučním listem musí znát charakteristiku jednoduchého jednotryskového karburátoru a ví, že se zvyšujícím se průtokem přes difuzor se směs obohacuje, takže pro vyšší otáčky nebo větší objem motoru/válce se musí hlavní tryska zmenšit. Jenže to už tady hážu hrách na zeď a házím perly asi nedobře vystudovaným. A taky znám spoustu takových, co se ohání vystudovaným oborem, a přitom i v tom oboru jsou to blbci k pohledání.
A kde má PeVeln problém? Zopakuju:

Prvně co jsem jezdil s 88 triskou a jehlu jsem si hodil nejníž, tak to absolutně nejelo.. Pak jsem ji hodil výš a výš a zlepšovalo se to a jelo to lépe skončil jsem s jehlou úplně nejvýš, pak jsem tam dal tu 93 trisku, abych to obohatil, že posunu jehlu níž, aby to nebyla v extrému uplně nahoře.. jenže jsem se dostal do cihlové, tak jsem to nechal.


Zatím nevíme, jak se bude motor chovat s jehlou na druhém zářezu shora a s 93 tryskou, a proto mu bylo poraděno aby vyzkoušel i větší trysku, třeba 100, s jehlou na druhém.

Naposledy editováno 21.06.2020 13:40:46

Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 16:13 | Nahoru | #23
Bez komentář, pouze poznamka, kdyz uz jsi nakousnul "na venek stejny karburátor" v čem se dle tebe liší 2924SBDM2276 a 2924SBDb? Jehlou? Asi ne, jen tryskou, volnobezna je totožná, odlitek je stejny. Takze ano, pulzace tan jsou, ano, palivo ma setrvacnost, ano musi menit směr, nicmene v tomto případě je to naprosto irelevantni. Howg. Jdu chytat hrach, co se bude odrazet ode zdi a me omezenosti

Naposledy editováno 21.06.2020 16:14:30

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 16:50 | Nahoru | #24

Kohlstein píše:
Zatím nevíme, jak se bude motor chovat s jehlou na druhém zářezu shora a s 93 tryskou, a proto mu bylo poraděno aby vyzkoušel i větší trysku, třeba 100, s jehlou na druhém.


Pokud je svíce s tryskou 93 cihlová, tak se 100 to bude prechcane tak, že na tom nepůjde jet. A je jedno, kde bude jehla. Svíce bude mokrá a černá. Už od 95 by se to prechcavalo.

S laděním karbece na ČZ mám bohaté zkušenosti, byť je to 180 a ne 125.

Naposledy editováno 21.06.2020 16:51:07

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

21.6.2020 v 17:22 | Nahoru | #25
CB600> Tak uvidíme, je potřeba něco zkusit a od toho se odpíchnout. Jsem si vědom, že mezi 93 a 100 je rozdíl v průtoku asi 20%, ale bezpečnější je začít zkoušet od bohatší směsi, než tomu ublížit.

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ČZ 488

22.6.2020 v 21:26 | Nahoru | #26
Takže.. dnes jsem pokoušel jehlu.. čistou svíčku na otestování budu mít asi až zítra, takže zkoušku na plnej plyn hl. trysky jsem nedělal..
Ještě podotýkám, že ten karburátor neměl jehlu..je tam REPLIKOVÁ JEHLA ta by asi taky mohla mít vliv.

Jehlu jsem u baráku hodil na 3 zářez (z 5.) shora a vzdušník povolil o 360° a vyjel jsem jelo to lépe.. až jsem dojel na místo, tak jsem hodil jehlu uplně nahoru 5 zářez shora..
5 zářez jelo to velmi zle
4 zářez jelo to celkem blbě do mírného kopca i do většího (pokud jsem měl +- střední otáčky, tak se to začínalo zmátořovat)
3 zářez jsem si řekl, že mi přišlo, že to jelo nejlépe. Akorát s tím nejsem spokojený.. Pořád pokud jsem měl menší otáčky než střední, tak se to nechtělo moc rozjíždět.. musel jsem ten kvalt hodně roztáhnout a rychle přeřadit, a pak se to chytlo i do kopce.. Bublat si na 4. kvalt pod 60 skoro nemožné bych řekl .. obvzlášť do mírného kopce, ale jinak to táhlo dobře.
2 zářez to už moc netahalo a mírně se to zhoršilo.. byl tam problém se rozjet na 1 do kopce z malejch otáček.. (lehce vytůrovat a pak se to chytlo)
1 zářez extrém jako na 5.

Nevím jak se chová dobře nastavený jikovácký karbec, ale řekl bych, že snad lépe.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

22.6.2020 v 21:36 | Nahoru | #27
PeVeln> Na tu dálku nevím 100%, ale můj pocit je:
5- bohaté
4- bohaté
3 - asi bohaté
2 - už chudé
1 - moc chudé
Zkus nějakou větší hlavní trysku a ještě jednou polaborovat na tom 2. a 3. shora.

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

22.6.2020 v 21:43 | Nahoru | #28
Kohlstein> Taky to tak podobně cítím. Ještě budu muset vyzkoušet tu trysku až bude svíce..
a uvidím jak se vyjádří ostatní no..
ale asi ne tu 105 ta už bude asi dost,ale cojávím..

1 reakcí na tento příspěvek Seřízení karburátoru ČZ 488

23.6.2020 v 09:50 | Nahoru | #29
Bublat si na 4. kvalt 60 obzvláště do mírného kopce není nejlepší volba. Prostě tam dej trojku. To, že se motorka na nízké otáčky nechce moc rozjíždět, je vlastnost 2T motoru. Důležité je, že to táhne na střední a vysoké.

Jinak se musím pochválit, jak jsem to od stolu přes internet hezky trefil tu polohu jehly. Nikdo jiný toto za mě neudělá

Laborovat s tím můžeš ještě jak chceš, ale nepočítej, že by ti to někdy vystřelilo na 4 z 60 do mírného kopce

Jinak za mě si myslím, že nejlepší volba pro tvojí mašinu je opravdu ta tryska 93 a 3. poloha na jehly. Nepředpokládám, že dalším zkoušením nalezneš vhodnější kombinaci. Samozřejmě si k tomu ještě řádně nastavit vzdušník a volnoběh....

Naposledy editováno 23.06.2020 09:55:09

(reakce na) Seřízení karburátoru ČZ 488

23.6.2020 v 18:08 | Nahoru | #30

CB600 píše: Bublat si na 4. kvalt 60 obzvláště do mírného kopce není nejlepší volba. Prostě tam dej trojku. To, že se motorka na nízké otáčky nechce moc rozjíždět, je vlastnost 2T motoru. Důležité je, že to táhne na střední a vysoké.


Jako to chápu, že dvoutakt na nízké otáčky nejede, ale mohl by dělat aspoň něco ne?chová se to tak, že to zpomaluje motor má divný chod (tarokuje) a ne není to, že bych to poskakovalo na hranici toho, že to zdechne.. otáčky tam nějaké jsou a vůbec se s tím nedá nic udělat v žádné poloze plynu..
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 48 14.7.2020 v 14:00 Richie1990
Nosič ČZ 477,487 apod. ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/477, ČZ 1... AngusCZ 12 3.7.2020 v 12:10 Vojta_M
Logo kastlíku 125 ČZ 125/476, ČZ 125/488 Vojta_M 1 26.5.2020 v 19:07 Vítězslav_Máří
Přední vidlice ČZ 125/488 / 175/487 ČZ 175/487, ČZ 125/488 PeVeln 12 22.4.2020 v 22:55 PeVeln
Všemožné vůle poloautomatu ČZ 125/488 PeVeln 17 28.3.2020 v 08:19 Čadil


TOPlist