globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení karburátoru 1
pro ponaučení z chyb, pro začínající veteránisty, asi dobrý zdroj všemožných informacích - ohledem zpátky jsem řešil blbosti, ale může pomoct. - ve finále za tohle peklo mohl víceméně špatně poskládanej výfuk

Hoj! Opět a zase se na něco ptám hold nemám nikoho, kdo má s veteránama zkušenosti a pomohl by mi, tak musím zjišťovat tady. :)

Nejdřív dám základní info o stavu karburátoru a vrtání.
čezeta to je 125
zjistil jsem že má už o 1mm větší vrtání (52 origo) já mám 53mm..
karburátor 2924SBDM2776 (karbec z jiné motorky - origo tam patří 2924SBDb . . . .)
volnoběžná 50
hlavní 93 (dle tabulky fabriková je 88)
jehla je nejvýš (nejbohatší směs)

Od té doby, co jsem na ní začal jezdit si všímám, že to v určitých chvílích nechce jet...tím způsobem, že když jedu do třeba mírného kopce a chci zrychlovat, tak to začne tak jako (nwm jak to popsat). Dělá to takový zvuk jako.TRTRTRTRTR..xd..nezrychluje spíš zpomaluje v tuhle chvíli. nevim jak to popsat..xd nevim jestli by se to dalo nazvat jako "tarokování". To stejné se děje když mám malé otáčky a hned dám plnej plyn prvně začne zrychlovat pak se děje to tarokování a když to není zrovna do kopce, tak se to přes to dostane a zase to táhne.
Zkoušel jsem laborovat se vzdušníkem, zjistil jsem, že když ho přitáhnu, tak to nejenže nedrží vůbec volnoběh, ale tohle tarokování se velmi zhorší.. Na druhou stranu když jsem ho měl skoro vyšroubovanej, tak jsem nevěděl jestli to není již moc chudé a i tak to to dělalo.. ovšem méně, než když to bylo skoro dotáhlé.
Šoupátko mi přišlo, že má malou vůli, ale né moc.. (zvoneček to není)
Nevím co s tím, snažil jsem se něco pohledat na netu, ale většinou to bylo to stejný akorát zkopírovaný přečetl jsem si část o karburátorech (kniha- Adolf Tůma - Motocykla a jeho obsluha), ale fakt nevím co s tím. Viděl jsem na netu, že některý karburátory prostě nejdou seřídit pak to ten člověk vymění za jiný a najednou to funguje.. Karbec jsem čistil již 2x!.. Když jsem dělal na zahradě pokusy se na 1kvalt prudce hned na plnej rozjet, tak to blblo.. Aji jsem si všiml, že z airboxu mi viselo par kapek benalu.. asi kvuli malejm otačkam a plnymu plynu.. Zapalování je seřízené.

díky moc

ještě přikládám foto svíčky. Z černé po ujetí pár kilometrů


Naposledy editováno 04.02.2024 19:38:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 1

Skvělá odpověď, děkuji! 20.6.2020 v 06:25 | Nahoru | #1
PeVeln> pánové, neplette si pojmy! Barva svicky.... tohle je barva svíčky na plny plyn! Tedy hlavni tryska. Jemu to chcipa na částečné zatížení, na ktere tryska vliv NEMÁ! Tady je potreba seridit jehlu a ne, nema malo paliva, naopak je to bohatý! Hernajs, pokud mu nekdo radite laborovat s tryskama, tak si zopakujte teorii šoupatkového karburátoru. Proč do toho cpe někdo pulzace a to, ze karbec je z 250? Pokud je dodrzeny difuzor, je jedno, z ceho to je...

Pokud ta motorka normálně plny plyn udrží, nemuze to byt nedostatek paliva. Naopak to zlobí na přechodech jízdních režimů. A ty neovlivnuje ani sroub bohatosti. Tim si můžeš tocit, jak chceš. To ovlivňuje jen jehla

Naposledy editováno 20.06.2020 06:30:45

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Seřízení karburátoru 1

20.6.2020 v 10:56 | Nahoru | #2
jawarmaniak> Jestli jsi si nevšimnul, tak jehla už je nahoře a pořád to nejede, jak by mělo.
A k tomu hernajs, z čeho pramení tvůj pocit, že všichni ostatní jsou blbci? Nezdává se ti o letadle?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
olej do tlumiče ČZ 125/488 Stapio 8 27.3.2022 v 20:28 cmiral
pístní kroužky ČZ 125/488 ČZ 125/488 Stapio 9 13.2.2022 v 21:46 Stapio
Válec ČZ ČZ 125/488 Stapio 7 31.1.2022 v 18:30 Destroyer
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37


TOPlist