1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
Naposledy editováno 15.05.2020 09:34:12
parezi píše: Benzinem to nebude....Měl jsem stejný problém u rv2012 (rozebraná celá moto, veškerá elektrika zkontrolovaná, včechny štekry prostříknuté,palivové čerpadlo venku, vyčištěné včetně filtříku - nakonec návštěva v autorizáku, kde nic nezjistili a jen pomlouvali GARÁŽOVÉ mechaniky) - jestli to napíšu dobře - "garážový" mechanik, který provedl opravu mluvil o "zalepených (ucpaných) vstřikovačích" ? Od té doby opět jela jako z praku...
no a právě Verva mu tomu mohlo pomoct v tom, že tu sračku rozpustí
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
Edit> na forech jsem koukal, ze nekteri lidi resili problem s TPS. To by mohlo taky delat popsany problem.
Naposledy editováno 15.05.2020 09:49:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
Slávek-TDM píše: To vypada spis na problem s elektrikou. Alarm, imobilizer, ECU, dobijeni nebo treba cidlo stojanu nebo padove cidlo, pokud ho ER6 ma...
Čidlo tam je - a přesně takhle jsem postupoval i já, jak popisuju. Bohužel to bylo jinde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
parezi píše: Čidlo tam je - a přesně takhle jsem postupoval i já, jak popisuju. Bohužel to bylo jinde...
Kdyz ti cistili vstriky, nastavovali i senzor pozice klapky / TPS?
Slávek-TDM píše: Kdyz ti cistili vstriky, nastavovali i senzor pozice klapky / TPS?
Tak to ti opravdu nenapíšu...Odvezl jsem skoro nepojízdnou (poslední km už šla střídavě jen na jeden válec) moto k mechanikovi (rovnou z autorizáku, kde nic nenašli) a za dva dny mi volal, že je to hotový - od tý doby jela
https://www.oleje.cz...leaner-500-ml--21305
https://www.oleje.cz...kovani-300-ml--17399
https://www.oleje.cz...benzin-200-ml--18484
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
parezi píše: NEPOMOHLO...dával jsem tam od Shellu ten nejdražší a prd....
Shell není Verva. Shell jsou destilované chcanky.
2) Dej nový svíce a podívej se jestli ve filtrboxu není olej, protože pokud je zamaštěný snímač ve filtrboxu, taky to blbne.
Projdi si i průvěs řetězu, stav tlumiče záběru v rozetě a vůli v plynu. Drž se opět manuálu.
3)Synchronizace klapek, sežeň někoho s budíkama a koukněte na podtlaky. To odhalí prakticky všechny potenciální potíže, jakmile není vše ok, podtlaky se rozcházejí a nejdou dobře srovnat. I pokud fixluje svíčka nebo vstřik, podtlaky lítají. A taky pozor na samotné hadičky podtlaků a zátky na nátrubkách... můžou být netěsné.
Kolem 3000 otáček se motor točí volně, sice to není do V, ale i tak je dvouválec v tomto trochu specifický. Pokud není synchronizace v pořádku, cuká fest.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
Kohlstein píše: Shell není Verva. Shell jsou destilované chcanky.
Tak to vysvětluje vše...Díky za info
Od roku 2014 se mohlo ledasco změnit, ale u Shellu a jejich nasmlouvaných prodejců bych čekal spíš k horšímu. Česká i německá Shell stovka měla špatnou mazivost a menší množství ETBE dolaďovali větší dávkou lihu.
1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N | Scavvy | 22 | 28.12.2023 v 19:22 Dominator1 |
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N | DixonXarto | 13 | 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM |
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N | ERINN | 4 | 31.7.2023 v 08:57 Animals21 |
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N | Sammm7899 | 6 | 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17 |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |