globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy
15.5.2020 v 09:00
Ahoj. Potřebuju radu ohledně Kawasaki er6n 2008. Když jedu na 2 nebo 3 po rovince a držím to ve 3 000 ot. Tak po chvilce začne strašným způsobem cukat div by mě to schodilo. Svíčky nové , řetezovka taky, filtr sportovni a laděný výfuku.

Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:14 | Nahoru | #1
Benzín? Natankuj Vervu jako první pomoc.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:33 | Nahoru | #2
Benzinem to nebude....Měl jsem stejný problém u rv2012 (rozebraná celá moto, veškerá elektrika zkontrolovaná, včechny štekry prostříknuté,palivové čerpadlo venku, vyčištěné včetně filtříku - nakonec návštěva v autorizáku, kde nic nezjistili a jen pomlouvali GARÁŽOVÉ mechaniky) - jestli to napíšu dobře - "garážový" mechanik, který provedl opravu mluvil o "zalepených (ucpaných) vstřikovačích" ? Od té doby opět jela jako z praku...

Naposledy editováno 15.05.2020 09:34:12

(reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:37 | Nahoru | #3

parezi píše: Benzinem to nebude....Měl jsem stejný problém u rv2012 (rozebraná celá moto, veškerá elektrika zkontrolovaná, včechny štekry prostříknuté,palivové čerpadlo venku, vyčištěné včetně filtříku - nakonec návštěva v autorizáku, kde nic nezjistili a jen pomlouvali GARÁŽOVÉ mechaniky) - jestli to napíšu dobře - "garážový" mechanik, který provedl opravu mluvil o "zalepených (ucpaných) vstřikovačích" ? Od té doby opět jela jako z praku...



no a právě Verva mu tomu mohlo pomoct v tom, že tu sračku rozpustí

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:41 | Nahoru | #4
NEPOMOHLO...dával jsem tam od Shellu ten nejdražší a prd....

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:44 | Nahoru | #5
To vypada spis na problem s elektrikou. Alarm, imobilizer, ECU, dobijeni nebo treba cidlo stojanu nebo padove cidlo, pokud ho ER6 ma...
Edit> na forech jsem koukal, ze nekteri lidi resili problem s TPS. To by mohlo taky delat popsany problem.

Naposledy editováno 15.05.2020 09:49:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:46 | Nahoru | #6

Slávek-TDM píše: To vypada spis na problem s elektrikou. Alarm, imobilizer, ECU, dobijeni nebo treba cidlo stojanu nebo padove cidlo, pokud ho ER6 ma...



Čidlo tam je - a přesně takhle jsem postupoval i já, jak popisuju. Bohužel to bylo jinde...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:50 | Nahoru | #7

parezi píše: Čidlo tam je - a přesně takhle jsem postupoval i já, jak popisuju. Bohužel to bylo jinde...


Kdyz ti cistili vstriky, nastavovali i senzor pozice klapky / TPS?

(reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 09:59 | Nahoru | #8

Slávek-TDM píše: Kdyz ti cistili vstriky, nastavovali i senzor pozice klapky / TPS?



Tak to ti opravdu nenapíšu...Odvezl jsem skoro nepojízdnou (poslední km už šla střídavě jen na jeden válec) moto k mechanikovi (rovnou z autorizáku, kde nic nenašli) a za dva dny mi volal, že je to hotový - od tý doby jela

Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 10:27 | Nahoru | #9
Verva nema po jednej nadrzi sancu nieco vycistit a vyriesit. To je zbozne prianie marketingoveho oddelenia. Skusil by som benzin vyrazne obohatit o profi cistic palivovej cesty (STP / Ekolube/Millers / ...) alebo minimalne o VIF vo vacsej koncentracii

Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 10:31 | Nahoru | #10
Jojo....souhlas. Nejlevnější,prvotní řešení je dát Vervu nebo více oktanový benzín a do toho čistič vstřikovačů. Třeba ten STP,ale jsou i jiné.Jinak si nemyslím,že by to bylo třeba čidlo stojánku. To by mu nedělalo jen 2-3,ale i u jiných kvaltů. Ještě mě napadá přívěry klapek nebo něco podobného, Ale nejlevnější je teď vyzkoušet to čištění palivových cest.

Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 10:36 | Nahoru | #11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 13:24 | Nahoru | #12

parezi píše: NEPOMOHLO...dával jsem tam od Shellu ten nejdražší a prd....


Shell není Verva. Shell jsou destilované chcanky.

Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 15:57 | Nahoru | #13
1) Stáhni manuál, jak se nastavuje TPS a zkoukni to. Po rovině na 3000 otáček máš plyn blízko zavření...

2) Dej nový svíce a podívej se jestli ve filtrboxu není olej, protože pokud je zamaštěný snímač ve filtrboxu, taky to blbne.
Projdi si i průvěs řetězu, stav tlumiče záběru v rozetě a vůli v plynu. Drž se opět manuálu.

3)Synchronizace klapek, sežeň někoho s budíkama a koukněte na podtlaky. To odhalí prakticky všechny potenciální potíže, jakmile není vše ok, podtlaky se rozcházejí a nejdou dobře srovnat. I pokud fixluje svíčka nebo vstřik, podtlaky lítají. A taky pozor na samotné hadičky podtlaků a zátky na nátrubkách... můžou být netěsné.

Kolem 3000 otáček se motor točí volně, sice to není do V, ale i tak je dvouválec v tomto trochu specifický. Pokud není synchronizace v pořádku, cuká fest.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

15.5.2020 v 22:55 | Nahoru | #14

Kohlstein píše: Shell není Verva. Shell jsou destilované chcanky.



Tak to vysvětluje vše...Díky za info

(reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

16.5.2020 v 08:49 | Nahoru | #15
parezi> Není zač. Už to tady bylo prezentované víckrát, tak jenom odkaz na zdroj .
Od roku 2014 se mohlo ledasco změnit, ale u Shellu a jejich nasmlouvaných prodejců bych čekal spíš k horšímu. Česká i německá Shell stovka měla špatnou mazivost a menší množství ETBE dolaďovali větší dávkou lihu.

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

1.6.2020 v 06:47 | Nahoru | #16
Ahoj kamaradi. Tak vcera se merily podtlaky a ty byly dobre. Filtrbox sundany a vyčištěny. Natankovana verva + cistic vstriku a najeto cca 1500 km. A vse porad stejny svicky sem vyndal a zkontroloval. Motorku jsem vytocil na neutral a otacky se houpaly mezi 3 000 a 4 000 do 3 000 to drzi krasne a nad 4 000 taky

(reakce na) Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

1.6.2020 v 09:44 | Nahoru | #17
martinmakalous> V manuálu je kapitola, co všechno dělat, když blbne vstřikování. Projdi to a prvně asi zkontroluj TPS senzory na škrticích klapkách:


Mám tam být plynulá změna napětí (nebo odporu) v závislosti na otevření, tak jestli ti to nějak nehapruje.

Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

9.6.2020 v 19:19 | Nahoru | #18
Tps cidla promerene a vse v poradku. Tak sem do výfuku strčil homologacni vlozku a je po problemu. Otáčky uz nelytaji. Zarazilo me ze to muze byt tímhle.

Kawasaki er6n 2008 cuka za jizdy

10.6.2020 v 21:01 | Nahoru | #19
Jak jednoduché...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Papírové snížení výkonu na 35kw Kawasaki ER 6N Scavvy 22 28.12.2023 v 19:22 Dominator1
Kawasaki ER-6N nad 5000 ot se dusí Kawasaki ER 6N DixonXarto 13 1.8.2023 v 13:16 Slávek-TDM
Suzuki GSR x Kawasaki ER 6N | Ktero... Suzuki GSR 600, Kawasaki ER 6N ERINN 4 31.7.2023 v 08:57 Animals21
Kawasaki ER6N Kawasaki ER 6N Sammm7899 6 10.7.2023 v 21:35 hrabosm17
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom


TOPlist