globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: nejlepší řetězová sada
Ahoj. Sorry, vím, že je tu toho dost, mnohé jsem četl, ale nejsem z toho nějak moudřejší - jaká řetězová sada je nejlepší z pohledu kvality a výdrže? Částečně si umím odpovědět - samozřejmě taková, o kterou se pečuje :) To chápu, ale máte třeba za roky ježdění ozkoušenou značku nebo model na který je prostě vždy spoleh ? Je to sice jen na starého Monstra, ale co je nejlepší, když chci nejlepší? Netočím extrémy, nejezdím polňačky, mažu, ale chci prostě kvalitu, takže ocelový EK ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší řetězová sada

14.5.2020 v 09:08 | Nahoru | #1

MartasUS píše: Ivos> nic ve zlém, ale myslím si, že to moc nechápeš jak mazat řetěz. X nebo O kroužky jsou prakticky těsnění mezi články a ty právě drží mazivo uvnitř každé osičky každého článku takže mazání těchto kroužků, jak to jde vidět na tvé fotce, není hlavní priorita mazání. Maže se taky ale není to hlavní. Hlavní priorita mazání řetězu je mít namazané válečky řetězu, které se dotýkají rozety, aby se to navzájem nehoblovalo. Jak si psal výše, moc toho asi nenajezdíš, jak ses sám přiznal takže vlastně ani nestihneš postřehnout, že je něco s řetězem špatně. Ale každého věc jak co dělá



Taky nic ve zlém ale zůstanu u toho že hlavní je mazat ty kroužky aby byly co nejdéle těsnící a udržely ten tuk ve válečku.

A mazání styčné plochy mezi rozetou(zuby) a válečky je úplně zbytečné.Jedna max dvě otočky a vše se ti vytlačí.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší řetězová sada

14.5.2020 v 19:09 | Nahoru | #2

Ivos píše: Taky nic ve zlém ale zůstanu u toho že hlavní je mazat ty kroužky aby byly co nejdéle těsnící a udržely ten tuk ve válečku.

A mazání styčné plochy mezi rozetou(zuby) a válečky je úplně zbytečné.Jedna max dvě otočky a vše se ti vytlačí.



Ten tuk je ale v čepu, pod válečkem nic není, proto se to maže. Na fotce je vyznačený místo kde se maže řetěz.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) nejlepší řetězová sada

15.5.2020 v 09:11 | Nahoru | #3

Ivos píše: Taky nic ve zlém ale zůstanu u toho že hlavní je mazat ty kroužky aby byly co nejdéle těsnící a udržely ten tuk ve válečku.

A mazání styčné plochy mezi rozetou(zuby) a válečky je úplně zbytečné.Jedna max dvě otočky a vše se ti vytlačí.


Jo tak si to maž jak chceš, ale prosím nenuť blbě mazat ostatní, třeba nováčky co by se toho mohli chytnout. Tys asi řetez nikdy nenýtoval, takže nevíš jak vůbec funguje.....
Kroužky jsou mazány tukem uzavřeným zevnitř, mažeš je spíš zbytečně a asi i pracně... maže se otáčející se váleček, respektive ideálně strany válečku aby to zateklo pod něj.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nefunkční blinkry ducati monster 62... Ducati Monster 620 Jakub6390 4 3.11.2023 v 09:12 Jakub6390
Oprava nádrže Ducati Monster 620 Jura.Olc 10 11.7.2023 v 10:07 Jura.Olc
Monster 620 2004 - indikator zaraze... Ducati Monster 620 Danek_kwak 3 13.3.2023 v 13:24 Danek_kwak
Suché mazání řetězu [1, 2] Ducati Monster 620 BigMonster 59 3.3.2023 v 23:58 Julip2
Jaky starter pro Ducati Monster M620 Ducati Monster 620 BigMonster 8 3.5.2022 v 13:45 honzabiker


TOPlist