Je to spíš hnusný než že by chybělo nějak moc materiálu (akorát se materiál proběhl párkrát dokola), vůle je tam 0.05 mm. Přesto bude potřeba před svrtáním něco dovařit, protože jsou tam jen dvě desetiny prostoru na budoucí seřízení ventilů.
(Ano, je to ten špagetožroutskej kepl. Ano, vidím že hrnky a vačky jsou na vyhození. Ano, koupil jsem druhou hlavu, přesto to chci zkusit nechat opravit, pokud to bude za rozum a v rozumný kvalitě.)
Ď!
Naposledy editováno 06.10.2023 10:06:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Oprava uložení vačky
Párkrát jsem na to ukecal kamaráda na souřadnicové vrtačce, měl pomocnou upínací desku 90 stupňů na stůl a šlo to. Ale on věděl jak si má nechat nabrousit výstružník, protože už to dělal a mašinu měl svou na kterou 20 let nikdo jinej nesáhl...
Živily ho formy, tam jsou taky slepý díry s vysokou přesností a dlouhý.
Jenže dneska už tihle fachmani sou v důchodě a nebo už jen dávají práci svým zaměstnancům a nikomu se moc nechce do takovejch kšeftů za půl darma
Kafoholik píše: Kohlstein> ve fabrice to struží taky letmo uloženým nástrojem, to se nehne.
Vím, jak se to dělá v seriové výrobě, dokonce jsem měl kdysi tu čest takový speciální výstružník spoluvyvíjet. Jenže tomu finále předchází několik přípravných výrobních kroků a odlaďování technologie, kterému padne za oběť spousta kusů.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Budoucnost MV Agusty [1, 2] MV Agusta F3 675, MV Agusta Brutale 800, MV Agusta F... | Kohlstein | 41 | 16.3.2024 v 19:26 Kohlstein |
Svařování plastů samodomo MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 14 | 18.8.2023 v 06:43 assassin |
Texa diagnostika [1, 2, 3, 4] MV Agusta Brutale 800 | FiZzeR | 103 | 21.12.2022 v 20:06 Kocoure |
vonkajsia teplota vs zmena podvozku MV Agusta Brutale 800 | tonyboy | 10 | 3.8.2022 v 05:06 tonyboy |
Z lesa na silnici MV Agusta Brutale 800 | DejvMars | 14 | 14.5.2022 v 21:59 tempest |