Co vím, že je možné:
1) originál izolovaný svod ale jsem držgrešle a nechtěl jsem vyklopit 6K, když to stálo 2K
2) omotat svod termopáskou , jiný shop anebo další řešení
3) ještě jedna izolační vrstva pod sedlo
4) kombinace 2+3 (toto na 2 a toto na 3 )
5) doplnit boční kryty , ale potom se to teplo bude držet pod sedlem
6) poradíte ?
Prosím o rady od člověka, který to řešil. Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Myšlenka je taková, že prodám Speed Tripla (letos 350km) i Stroma a tak nějak to vyjde na 1290 a splní mi to obě motorky v jedné. Na Stromu chybí výkon, když se chceš fakt splašit. Ale špatně to nejede, když dáš dopředu o 1z míň ;o) Triumph super, ale okolí mám projeté a co je dál, to znamená tam dojet a to se vzhledem k podvozku (tankodrom) a pneu (jakože na gumách, co jsou po 5000km na vyhození, nechceš někam "dojíždět") už nejeví jako zábava. Ty cendura maj prostě něco do sebe.
teplo jsem řešil před létem když jsem motorku koupil, nějak jsem to vyřešil i vč. měření teplot PŘED a PO úpravě a upřímně jsem dal v loni v létě 2x Balkán (1x Rumunsko 1x Albánie, 2x Č.H. a Chorvatsko) a můj zadek je po úpravách v pohodě (asi za 2K + moje práce versus 6K za originál izolovaný svod), ale při průjezdu Tiranou v koloně mi spíše šlo teplo na lýtka a to byly horka +40°C, ale rok předtím na severu Polska na visilské kose při popojíždění v koloně na Yamaze Tracer 900 mi docela né zrovna příjemně pálila kolena. V Chorvatsku jsem jel v pěkném pařáku v koloně na BMW 1250 GSA a taky jsem cítil teplo. Motor mezi nohama = teplo mezi nohama
Vloni na podzim jsem objevil karbonové boční kryty od slovinských WINGS a hodně o nich uvažuji, ale 200 € vs. 30 USD za něco podobného od Číňanů z Ali ...
Na řešení Wingsu se mi líbí "kapsy" v předu, které by měly přivádět vzduch pod sedlo, opravdu rád bych to otestoval, ale teplo pod prdelí mě už netrápí a za 200 € dojedu do Albánie, ale "touha zjistit jestli to funguje je velká".
Anebo to (rád bych) vyměním za 1290 SAS 2021 a uvidím, co a jak? Ale to bude nejdříve na jaře 2022, ale je trochu větší sranda než za 200€, takže pro letošek to bude takto:
1) čínské řešení krytů pod sedlo NEBUDE !
2) Wings řešení spíše ne, ale pokud někde najdu 200 €, tak uvidíme?
3) nová KTM 1290 Super Adventure S model 2021-22 možná až na jaře 2022
Takže vydrž a za cca 1 rok a 4 měsíce budu chytřejší a podělím se o svoje poznatky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure | tomas21 | 37 | 7.5.2024 v 09:26 assassin |
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... | KubaLC8 | 67 | 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8 |
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure | Kruháč | 24 | 24.4.2024 v 16:36 kunabmw |
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure | bikerp | 10 | 18.4.2024 v 15:16 truk |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |