globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek
Ahoj, právě jsem koupil novou KTM 1290 SAS a ANO věděl jsem, že válec pod zadkem mi bude ten zadek ohřívat , proto jsem si nekoupil vyhřívané sedlo a již dopředu jsem byl rozhodnutý to nějak řešit a to je důvod proč píšu tento dotaz. Ano, vím že boxer od BMW by mi kulky nenahříval, tak prosím pouze k tématu. Díky

Co vím, že je možné:

1) originál izolovaný svod ale jsem držgrešle a nechtěl jsem vyklopit 6K, když to stálo 2K
2) omotat svod termopáskou , jiný shop anebo další řešení
3) ještě jedna izolační vrstva pod sedlo
4) kombinace 2+3 (toto na 2 a toto na 3 )
5) doplnit boční kryty , ale potom se to teplo bude držet pod sedlem
6) poradíte ?

Prosím o rady od člověka, který to řešil. Děkuji

1 reakcí na tento příspěvek KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek

2.11.2020 v 14:40 | Nahoru | #1
363km a celá D1 ... to už je trošku z ruky. Kámoš to má, ale momentálně je to v servisu. Pak se sklouznu, příp. si to ještě v Racetoolu půjčím.

Myšlenka je taková, že prodám Speed Tripla (letos 350km) i Stroma a tak nějak to vyjde na 1290 a splní mi to obě motorky v jedné. Na Stromu chybí výkon, když se chceš fakt splašit. Ale špatně to nejede, když dáš dopředu o 1z míň ;o) Triumph super, ale okolí mám projeté a co je dál, to znamená tam dojet a to se vzhledem k podvozku (tankodrom) a pneu (jakože na gumách, co jsou po 5000km na vyhození, nechceš někam "dojíždět") už nejeví jako zábava. Ty cendura maj prostě něco do sebe.

(reakce na) KTM 1290 Super Adventure S - topí pod zadek

1.2.2021 v 22:18 | Nahoru | #2
Animals21>
teplo jsem řešil před létem když jsem motorku koupil, nějak jsem to vyřešil i vč. měření teplot PŘED a PO úpravě a upřímně jsem dal v loni v létě 2x Balkán (1x Rumunsko 1x Albánie, 2x Č.H. a Chorvatsko) a můj zadek je po úpravách v pohodě (asi za 2K + moje práce versus 6K za originál izolovaný svod), ale při průjezdu Tiranou v koloně mi spíše šlo teplo na lýtka a to byly horka +40°C, ale rok předtím na severu Polska na visilské kose při popojíždění v koloně na Yamaze Tracer 900 mi docela né zrovna příjemně pálila kolena. V Chorvatsku jsem jel v pěkném pařáku v koloně na BMW 1250 GSA a taky jsem cítil teplo. Motor mezi nohama = teplo mezi nohama

Vloni na podzim jsem objevil karbonové boční kryty od slovinských WINGS a hodně o nich uvažuji, ale 200 € vs. 30 USD za něco podobného od Číňanů z Ali ...
Na řešení Wingsu se mi líbí "kapsy" v předu, které by měly přivádět vzduch pod sedlo, opravdu rád bych to otestoval, ale teplo pod prdelí mě už netrápí a za 200 € dojedu do Albánie, ale "touha zjistit jestli to funguje je velká".
Anebo to (rád bych) vyměním za 1290 SAS 2021 a uvidím, co a jak? Ale to bude nejdříve na jaře 2022, ale je trochu větší sranda než za 200€, takže pro letošek to bude takto:
1) čínské řešení krytů pod sedlo NEBUDE !
2) Wings řešení spíše ne, ale pokud někde najdu 200 €, tak uvidíme?
3) nová KTM 1290 Super Adventure S model 2021-22 možná až na jaře 2022

Takže vydrž a za cca 1 rok a 4 měsíce budu chytřejší a podělím se o svoje poznatky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Vybíjení baterie KTM 1190 Adventure [1, 2] KTM 1190 Adventure tomas21 37 7.5.2024 v 09:26 assassin
Přeměřování tachometrů [1, 2, 3] KTM 1190 Adventure R, KTM 1190 Adventure, KTM 1290 S... KubaLC8 67 7.5.2024 v 09:24 KubaLC8
Hledá se parťák - Gruzie 4 až 5 týd... KTM 1190 Adventure Kruháč 24 24.4.2024 v 16:36 kunabmw
Vzdálenost stupaček jezdce a spoluj... KTM 1290 Super Adventure bikerp 10 18.4.2024 v 15:16 truk
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01


TOPlist