globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přední kluzáky
11.3.2020 v 21:01
Čau všem nadšencům kývaček,
provádím rekonstrukci kejvy a tak bych se chtěl prostřednictvím vícero rad dovědět, zdali jde o zásah "kutila" nebo běžnou věc. Kluzáky jsou předpokládám 3.provedení - kdyžtak mě opravte a teď k věci. Mám je již téměř celé rozdělané, ale jak od sebe prosím dostat chromované spodní kryty předních kluzáků od té horní části, která chodí v tom spodním krytu (viz. příloha)? A druhá otázka: zespod chromovaných spodních krytů kluzáků jsou vypouštěcí otvory pro olej (ovšem bez závitu a jejich průměr je 10mm). Když jsem dělal demont, tak byl v těchto otvorech jednoduše pouze zasunutý šroub M6 šestihranný s podložkou a všude kolem otvoru i přes hlavičku šroubu nacpaný tmel zastříkaný stříbřenkou. Je tohle normální? Popř. co dělat teď? To mě zajímá asi nejvíc (vtipné poznámky typu vyhodit, sehnat nový apod. si prosím nechte jen pro sebe. Předem díky za přínosné rady

Přední kluzáky

11.3.2020 v 22:30 | Nahoru | #1
osobne si myslim ze mas iny typ savle a iny typ klzaku zmontovany v kope. Neviem to z tychto obrazkov zistit. Kazdopadne pri tomto type klzaku ti chyba spravne vnutro - hydraulicky piestik ktory tlmi.
Zda sa mi ze toto prevedenie nieje z 353 ako mas uvedene v teme (tak sa asi jedna o 353), pretoze ta mala tie dlhe voditka hore o sraubu prichytene s tym mosadznym stvorlistkom. Na Savli by si mal mat 3 mosadzne klzne puzdra.... ale to treba rozobrat a pofotit. Ja som sa tolko natrapil s tymito tlmicmi, osobne vlastnim 4 typy roznych prevedeni rovnako vyzerajucich tlmicov. co som kupil, to iny typ

Přední kluzáky

11.3.2020 v 22:31 | Nahoru | #2
Ta M6 dole ti držela ten píst. Ty spodní díry jsou větší, protože tam patří hliníkové podložky s těsněním. Vem ten tlumič do rukou a dělej pohyby jako při masturbaci. Spodní a vrchní díl vybouchat od sebe. Stáhni nebo si kup katalog, dílů tam to je rozkreslený.

Přední kluzáky

12.3.2020 v 12:12 | Nahoru | #3
Na tvoji fotce jsou kluzáky 3 generace, kdežto pumpa je generace 1. Zkrátka to někdo dělal z čeho měl a dost blbě. Jak píšeš o těch otvorech dole, do nich musí zapadnout osazení které je na spodku pumpy. A pak přijde ta M6 s těsněním a podložkou. Závit je také v té spodní části pumpy. Šroub plní dvě funkce, drží pumpu dole a je i výpustným pro výměnu oleje. Pokud chybí na pupě ono osazení cca průměr 10mm výška 5mm a v tom závit M6, tak se to někomu povedlo urazit. Tak že ti zbývá asi toto- Zachováš li kluzáky, které již máš tak budeš muset sehnat i pumpy 3 generace. Dají se i dnes sehnat pouzdra, pružiny a matice které jsou s těsnícím kroužkem. Kluzáky, jsou sem tam k mání i když většinou je to turek. ale po drobných úpravách se to dá použít. Možná někde na burze se ti povedou koupit pěkné celé. Bohužel přední teleskopy a chromování jsou největší problémy při renovaci Jawy, ale dá se. Když se chce jde všechno

Přední kluzáky

12.3.2020 v 14:42 | Nahoru | #4
Nejjednodušší je koupit celou vidlici na burze nebo v inzerci. Nedávno jsem kompletní koupil na kulatou čz i na jawu a nechávám si něco i na skladě protože obou typů mám několik. Ovšem jsem se i spálil, kluzáky byly křivé atd.
Chromování raději už nebudu vůbec komentovat.

Naposledy editováno 12.03.2020 14:43:20

1 reakcí na tento příspěvek Přední kluzáky

14.3.2020 v 13:13 | Nahoru | #5
Tak se mi to tedy podařilo vybouchat od sebe a na jednom tlumiči je horní pouzdro mosaz, na druhém hliník a spodní pouzdra na obou tlumičích mosaz, to asi nikterak vadit nebude co ty horní, že jsou jeden z hliníku a druhý z mosazi? Já myslel právě, že ta pouzdra jsou pouze mosazná.. Děkuji

(reakce na) Přední kluzáky

14.3.2020 v 13:56 | Nahoru | #6
Jany11> druhovyroba je zliatina hliniku

Přední kluzáky

14.3.2020 v 18:37 | Nahoru | #7
Mám taky na všech x motorkách po repasi tlumičů už jen AL.

Přední kluzáky

17.3.2020 v 10:51 | Nahoru | #8
Tak po rozdělání jsem se nestačil divit, to je tak když nemáte rentgenové vidění.. když jsem dal šavle vyrovnané vedle sebe, tak na té levé pár mm dole chybí, proč? Z tohoto důvodu jsem si pak odvodil, že to spodní mosazné pouzdro na levé šavli nebylo vsunuté na doraz a dobré 3mm přesahuje ven.. Na pravé šavli je pouzdro prozměnu vsunuté dál, ale když si všimnete té zajišťovací objímky, která trčí, tak to dřelo o vnitřek trubky. Další věc to prostřední mosazné pouzdro, na jedné šavli je s vůlí a je posuvné (asi jen 10mm prostě jak jsou ta osazení) a na té pravé šavli s tím poudzem nejde ani hnout a je tam na fest. Setkali jste se někdy někdo s tímto? Popř. jak postupovat dál? Jinak ten hydraulický pístek vevnitř světe div se sedí, na konci kousek od středového závitu totiž má válečkovitý výstupek a to totožné je i uvnitř trubky jen v podobě díry aby to do sebe zapadlo že. Děkuji předem za postřehy a reakce

Přední kluzáky

17.3.2020 v 13:07 | Nahoru | #9
To jsi moc nepokročil . Na levé se mi to jeví, že pouzdra nejsou doražena do konce. Nahřej futra horkovzduškou, stáhni je a pak porovnej trubky a délky jednoivých součástí. Není to žádná věda, tvůj předchůdce se s tím nemazal, budeš asi shánět tu pojistku na konci. Bez demontáže tady budeme nen fabulovat co asi ...

Přední kluzáky

26.3.2020 v 00:40 | Nahoru | #10
Tak jsem se zase po 10 dnech dostal k motorce, takže se to poněkud protahuje... K mému předešlému příspěvku "to prostřední mosazné pouzdro, na jedné šavli je s vůlí a je posuvné (asi jen 10mm prostě jak jsou ta osazení) a na té pravé šavli s tím poudzem nejde ani hnout a je tam na fest" výsledek = opravdu jsou osazení od sebe jinak vzdáleny, na levé jsou od sebe dál, jde to celkem hezky poznat i z fotky, co teď? Je to velký problém? Navíc ta levá šavle je i o 5 mm kratší. Pouze tímto se šavle od sebe liší. Z čeho tedy která je, věděl by někdo?
Mám ještě tyto přední vidlice, právě jsem je demontoval, věděl by někdo, zdali se jedná též o 250 nebo jde o jiný obsah a pokud ano tak který?

1 reakcí na tento příspěvek Přední kluzáky

27.3.2020 v 10:12 | Nahoru | #11
Tak si něco napřed něco nastuduj, na www pana jawarmaniaka

(reakce na) Přední kluzáky

28.3.2020 v 19:52 | Nahoru | #12
cmiral> to je sice hezké (s tímto webem dost rád spolupracuju) jenomže mi nedává odpověď, proč jsou ty první dvě šavle rozdílné v tom osazení a délce.. Další šavle co jsem zde přidal jsou již stejné, ovšem nevím na kterou jawu jsou. Dle mé fotky jsem žádné stejné nenašel a spodní i středová pouzdra tohoto typu s drážkou kolem dokola také ne, takže proto se ptám zde, kdo by vizuálně poznal z fotky

Přední kluzáky

28.3.2020 v 23:51 | Nahoru | #13
To je těžko. Šavlí, pístnic a kluzáků jsem našel už nejméně 11 druhů. Neumím odpovědět, proč je každá jiná,...proč to vůbec dělali (když byl víceméně výsledek furt stejný). Prostě jsou jiné,..pokud máš P a L jinou,..sežeň stejnou,..podobnou,....
Jen ty co mají vespod jednoduchý trn mám doma tři druhy.....kdysi sem to i fotil a něja sesnažil zpracovat,..nejse to :D

Hodně štětstí!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3869, 3870] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116083 Dnes v 21:55 Jirka4137
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist