Originální díly PARTSDEPOT





Téma: Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC
2.11.2019 v 22:27
Zdravím vespolek,
jsem tu na fóru nový a přišla chvíle kdy bych se rád poradil. Letos na jaře jsem začal jezdit po téměř čtyřech dekádách, měl jsem z toho docela obavy, proto jsem nechtěl riskovat a pořídil jsem si 125cc model Masai Black Rod. Váží 111kg, sedlo je 75cm od země, klasický posaz, pro představu mám foto ve svém profilu. Motorečka fajnová, moc se mi líbí, koupil jsem ji na jaře novou, nevyskytla se sebemenší závada, ALE, potřebuju větší motor
Nepotřebuju jezdit rychle, stačí mi 80 - 90 na pohodičku, ale vadí mi jak se na mně lepí zezadu auta, v kopcích i nákladní... Uhýbám na krajnici, když neuhnu pokud to stav krajnice nedovolí, předjíždí stejně, přijde mi to mnohdy nebezpečné. Vyhovovalo by mi udržovat tempo v běžném provozu, pokud už se po takových komunikacích pohybuju.
A tak uvažuju mezi Yamahou SR400 teď nově inzerovaná
https://www.motorkar...-sr-400-1491390.html
a Jawou 350 OHC
http://www.mototechn...amp;products_id=1513
obě černé ať to mám jednodušší, obě myslím stejná váhová i velikostní kategorie.
Na Jawě jsem byl v Mototechnik podívat, perfektně mi padla do ruky, moc se mi líbila, ani na vzhledu ani na projevu motoru mně nic neuráželo, u Yamahy myslím že by to bylo stejné s návdavkem krapet větší "nóblesy" lahodící oku.
V mototechniku mám i nabídku na nově vyrobenou Jawu 2takt s tím, že by mi ji přestavěli do stylu Californian téměř do detailu, což mně zase láká spíš ze vzpomínek že jsem takovou před čtyřiceti lety měl. Od dvoutaktu mně odrazuje pouze to že jezdím dost i po městě, kde by byl myslím 4takt vhodnější, protože v malých rychlostech to zvládne i na nižší otáčky než klasická dvoutaktní "třinda"
Měřím 184, vážím pár deka přes sto kilo, to by myslím bylo v souladu s vybranými modely.
V souvislosti s Javou OHC jsem přemýšlel i o Romet classic 400 který tady i jeden uživatel má, mluvil jsem s ním, spokojenost, identické s Jawou ale levnější, ale ty už prodejem nejsou.
Omlouvám se za dost obsáhlý elaborát, chtěl jsem aby z toho bylo zřejmé co vlastně řeším. Těším se a děkuju za jakoukoli radu, zkušenost či názor, ať už s uvedenými modely nebo s jejich prodejci,
zdravím Michal
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 07:43 | Nahoru | #1
Čau, zas budeš tam, kde si bol s tou 125-ťkou. Ani jedna z tvojho výberu Ti nebude stačiť, slabé na dnešnú premávku a budeš po kúpe zas tam, kde si bol teraz. Síce ani jednu s tých dvoch som nevlastnil, ani nejazdil, ale som čítal o tej Jawe na motorkároch , že to je slabé a pomalé, pozri si techničák, píše tam iné čísla ako sú v prospekte. Podľa mojej mienky potrebuješ silnejší stroj a to hlavne kvôli svojej bezpečnosti, nemôžeš dopustiť, aby Ťa predbiehali kamióny. Jazda na moto v dnešných časoch po cestách je boj o prežitie, pamätaj základnú poučku, všetci v autách Ťa chcú zabiť a serú na teba a dokonca už to platí aj o motorkároch. Síce záleží od parkovania a manipulácie na mieste, aby si to zvládal vytiahnuť z garáže a si si pri tom neublížil. Za mňa, ani jednu ja jazdím po ceste na Suzuki GSX 750 Inazuma, a v teréne HQ TE 449. Jazda v meste v zápche je oveľa väčší adrenalín, ako na motokrosovej trati. teda píšem jazda, a nie státie v kolóne. Ináč v marci, tretí mesiac roku 2020 budem mať 60 rokov, keď ma nejaký debo v plechovici nezabije. Silnejšiu mašinu zvládneš, máš na roky , pomalšie pôjdeš a keď budeš potrebovať tak tomu osolíš a ideš do preč. Najlepšie bude ak si niečo silnejšie skúsiš, v obchodoch máš predvádzačky a výkonu sa neboj , zachráni ti možno život. Držím palce pri výbere.

PS: a k tej farbe, moja motka je tiež čierna a teda nečakaj nejakú prednosť v jazde, proste si neviditeľný, sundali ma ako škodnú , normálne na teba čumí a ide z veľajšej pred teba a končíš.

Naposledy editováno 03.11.2019 07:46:11

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 08:15 | Nahoru | #2
krokoš> ani na jedné jsi neseděl a rozdáváš rady a doporučení podle subkektivního názoru někoho. To si musí zkusit a vyhodnotit sám a přizpůsobit se. Jinak jsem taky 50+ (100kg+) a po cca 30 letech jsem znova začal na renovované 350/354 a 250/475 které jezdím akorát o víkendech mimo hlavní tahy. Snad se jednou dožiju dovozu indy jawy.

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 08:47 | Nahoru | #3
Jak se říká s jídlem roste chuť v 45 sem začínal znovu po 20 letech ,koupi jsem si tenerku 600 a můžu ti říct že šla po dvou letech pryč těch 35 kw nebylo nic moc ,tak sem si koupil XJ 600 Diversion 44 kw začala se mnou jezdit manželka a už mi ten výkon nestačil a byla na mě dost malá 190 cm tak že dva roky a šla pryč ,koupil sem tdm 900 a ta mi teprv začala vyhovovat jak posedem tak výkonem ,taky nejsem žádný závodník a rád se kochám ale když sem chtěl něco předjet tak to aspoň jelo ,jelikož najezdím 12-13 tis km ročně tak po 5 letech jsem prodal a koupil V strom 650 se vší spokojenosti sem ho po 5 letech prodal (měl 100 000) jezdíme na motorce i na dovolenou ,teď v 58 sem si koupil Triumph Tiger 800 xr a mám zas konečně požitek z jízdy ,dá se jet krásná kochačka a i docela zablbnout ,Něco k té Jawě ,letos sem se na ní byl svést při předváděcí akci v Mates moto (najel sem asi 30 km ) a můžu ti říct že v dnešním provozu bych na tom moc jezdit nechtěl protože když strejda šlápne na škoda 120 tak jí ani nepředjedeš a abys předjel kamion tak na to budeš potřebovat kilometr a když nepředjedeš tak tě zas budou všichni ohrožovat jak na té 125ce.já bych pro začátek šel do něčeho co má aspoň nějakých 45 kw .

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 08:52 | Nahoru | #4

cmiral píše: krokoš> ani na jedné jsi neseděl a rozdáváš rady a doporučení podle subkektivního názoru někoho. To si musí zkusit a vyhodnotit sám a přizpůsobit se. Jinak jsem taky 50+ (100kg+) a po cca 30 letech jsem znova začal na renovované 350/354 a 250/475 které jezdím akorát o víkendech mimo hlavní tahy. Snad se jednou dožiju dovozu indy jawy.



No, sedieť nemusím a ani nechcem, ale ísť do dnešnej premávky na stroji čo má v TP napísanú maximálku 115 km/hod je nebezpečné. Ešte písal, že sa mu nepáči, keď sa mu lepia autá na zadok, a na tých dvoch s výberu? Bude tam, kde bol.

PS: na jawe som sa navozii dosť mal som 350-634 aj 500 OHC, za komančov. Aj ČZ 175-477. Teraz je premávka trošku iná. A ako písali skúsenejší, tá súčasná je slabšia ako 634 a k 500 má ďaleko, tá mala v TP maximálku 140 km/hod.

Naposledy editováno 03.11.2019 09:00:18

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 09:19 | Nahoru | #5
korokoš: on chce jezdit 80-90 tak si musí ujasnit kde a na čem. Já se motám kolem I/50 vedoucí východ - západ, hned za hranicí a taky se jí vyhýbám prorože hlavně tvoji krajani by mě nenechali přežít.

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 09:21 | Nahoru | #6
cmiral> Ano někde courat po vesničkách by asi na té Jawě šlo ale tazatel píše( ale vadí mi jak se na mně lepí zezadu auta, v kopcích i nákladní..Uhýbám na krajnici, když neuhnu pokud to stav krajnice nedovolí, předjíždí stejně, přijde mi to mnohdy nebezpečné. Vyhovovalo by mi udržovat tempo v běžném provozu, pokud už se po takových komunikacích pohybuju ) v dnešním provozu stejně nikdo 90 nedodržuje a jet na té Jawě víc moc nejde.

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 09:22 | Nahoru | #7
Ani jednu, chceš se srát na starý kolena s nakopávačkou? Na Yamaze jsem seděl krásná moto ale tehdá nová cena a ta hmotnost/výkon.
Mám moto se stejným výkonem ale o 50kg lehčí a je to na hranici použitelnosti.
I na moto s větším výkonem se dá jezdit na kochačku a bez problému se dožít důchodu.

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 09:36 | Nahoru | #8
No určitě, když má motorka jen 20 kw, tak rozhodně hrozí smrt
Škodovky tě budou postrkovat zezadu a kamiony lisovat pod sebe!
Lidi, úplně jste se pomatli nebo jen prostě neumíte jezdit a existovat na silnici, pokud nemáte stroj co predjede na otočení plynu vše živé?
Od října do března, tedy přes zimu, poslední roky s cca dvouměsíční pauzou, jezdim 56km/1cesta do práce na 9kw skútru, a normálně žiju a nebudim se hrůzou z aut

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 09:45 | Nahoru | #9
Asi tak. Já v tom mám zcela jasno, manželka mi za hrb nesedne, jezdím jen kochačky o víkendech a ani po 5 letech jsem nedostal chuť na nějaký dlouhý cestování na něčem s echt super výkonem a zvyšovat si ego s XY kw.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 09:48 | Nahoru | #10
když uš chceš něco silnějšího tak bych šel aspoň do něčeho takového .

https://www.motorkar...0-x-abs-1487780.html

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 10:14 | Nahoru | #11
JoskaH> on se chce povozit a nečekat až se to rozjede to by si mohl nechat to co má ,jen mu radíme že ta Jawa o moc lépe nepojede ,vlastní zkušenost srovnávám se skutrem doma 10 kw.

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 10:27 | Nahoru | #12
Za mě Yamaha
Těch 20Kw v Jawě pojede užasně

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 10:40 | Nahoru | #13
Mal som moto 80 k,potom 130k,teraz 50k.
Bál som sa po prechode na túto poslednú presne toho,čo popisuje tázateľ. Našťastie,nie je tomu tak. Tých 35kw a krúťak 60 Nm mi na bezpečný pohyb v premávke stačí,aj s dvomi.
Ale to by som bral ako minimum.
Ak sa ti páči klasika za slušný peniaz,skús pozrieť Royal Enfield 650.
Alebo jazdenky Kawa W800,MG V7,Triumph...

Naposledy editováno 03.11.2019 10:45:03

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 11:02 | Nahoru | #14

MILOS61 píše: když uš chceš něco silnějšího tak bych šel aspoň do něčeho takového .

https://www.motorkar...1487780.html [/quote]

Ale tazatel chce nejspíš motorku a nééé moderní Hondu
Asi tak trochu retro.

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 11:17 | Nahoru | #15

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 11:23 | Nahoru | #16
Jj, přidal bych do výběru ještě Royal Enfieldy a jestli bys rád 350 OHC, podívej se i na její dvojče od Rometu (polská značka, ale jinak stejnej Shineray).

U SR je fakt nepohodlný to startování - v klídku není problém si nastavit úvrať a stylově to našlápnout, ale když se něco nepovede a zdechne ti to někde na rozjezdu a tak...tam je startér zatraceně vhod

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 11:40 | Nahoru | #17
callowsick>
Bejt za pitomce na křižovatce se zdechlou moto a snažit se ji rozdejchat zvlášť na světlech když svítí zelená a za tebou je kolona aut.

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 12:00 | Nahoru | #18

kratkej01 píše: Ale tazatel chce nejspíš motorku a nééé moderní Hondu
Asi tak trochu retro.



bral jsem to jako výkonoví parametr

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 13:39 | Nahoru | #19
10kw a 20 kw je dvojnásobek, že jo. Takže v těch rychlostech, o které tazateli jde, pojede 20 kw naprosto jinak než 10.
Kupodivu stále existují lidé, co nepotřebuji být nej - silnější, rychlejší, zajímavější, poutavejsi, hlasitější (nehodici se skrtnete...). A těm může i 20 kw vyhovovat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 14:27 | Nahoru | #20
JoskaH>
Nejseš v provozu sám a pokud se táhneš jak plíseň tak ohrožuješ sebe ale i ostatní zvlášť pokud jezdíš tam kde je větší provoz.
Občas cestou z práce jezdí mladej s autíčkem co jede max 45km,předjet nejde protože v protisměru pořád něco jede, za ním 2 km kolona a mladej vysmátej,pár lidí co ho chce předjet docela masakr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 16:28 | Nahoru | #21
JoskaH> asi si na té Jawě nejel já jo a věř tomu že těch 20 kw jede jak skutr 125 s 10kw .ještě jednou si přečti tazatele .( ale vadí mi jak se na mně lepí zezadu auta, v kopcích i nákladní... Uhýbám na krajnici, když neuhnu pokud to stav krajnice nedovolí, předjíždí stejně, přijde mi to mnohdy nebezpečné). tak že nakonec to nebude 80-90 to by se na něj pořád vše lepilo.

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 16:34 | Nahoru | #22
Jawu jsem nejel, ale SR FI mám, takže něco málo z vlastních zkušeností.
SR v sérii není špatný do města, ale nad 80 se tomu moc nechce. Cokoliv nad kilo si musíš zasloužit, i když na dlouhé rovince se to ke 130 nechá rozmotat. Jako hlavní příčinu té neochoty jít do otáček vnímám hodně restriktivní výfuk. Po výměně za komplet od SC Project (plus pár dalších úprav - Ais off, kn filtr, odstraněný restriktor plynu, benzín 100...) to znatelně ožilo, běžná cestovní rychlost je 100-110, na dálnici se nechá dotlačit na 145. Ale hlavně to má znatelně razantnější zrychlení.
Bohužel se zdá, že ty úpravy přinesly nutnost osadit Power Commander V, který mi k těm úpravám umožní doladit palivovou mapu. A protože máš metrák jako já, najednou zjistíš, že by to chtělo posílit i minimálně přední brzdu, protože ta to dává právě tak na tu kochačku kolem 80-ti

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 16:39 | Nahoru | #23
Jo a ještě detail k SR, do technického průkazu mi popsali gumy tak, že budu snad pořád nucen kupovat ty turistické Metzelery, co jsou tam v sérii

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 17:51 | Nahoru | #24

kratkej01 píše: JoskaH>
Nejseš v provozu sám a pokud se táhneš jak plíseň tak ohrožuješ sebe ale i ostatní zvlášť pokud jezdíš tam kde je větší provoz.
Občas cestou z práce jezdí mladej s autíčkem co jede max 45km,předjet nejde protože v protisměru pořád něco jede, za ním 2 km kolona a mladej vysmátej,pár lidí co ho chce předjet docela masakr.


Jedu (na skutru) normálně po okresech a statovkach kilo. Pokud je to pro někoho málo, dam mu šanci mě předjet. A popravdě mě predjedou tak max 2 auta za cestu - na dlouhych rovnych usecich. Takže v tomhle problém nebude...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 18:00 | Nahoru | #25
MILOS61> Pokud by chtěl aby se na něj už nikdy neprilepilo a nepredjelo ho žádné auto, bude ideálních tak 100kw+ a i tak to pořád hrozí...
S 20 kw (ačkoli uznávám že není 20 kw jako 20 kw a na té jawe jsem nejel) ho prostě nemůže žádný náklaďák v životě tlačit, umí-li jen trochu jezdit. A auta už ho taky tak zuřivě předjíždět nebudou. Občas nějaké, ale z toho se nepodělá, pokud nemá standardní motorkarske ego.

Naposledy editováno 03.11.2019 18:01:06

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 20:27 | Nahoru | #26
JoskaH> nikdo mu tady nenabízí 100kw+ ale aby si koupil něco o trochu silnější než 20kw ,třeba něco 35-45kw dá se na tom pěkně kochat 80km a když potřebuje trochu zrychlit tak to aspoň jede tazatel si před rokem koupil 125ku a letos potřebuje větší motor ,jenom mu radíme aby za rok nezakládal nové téma potřebuji větší motor, je to po 40 letech začínající motorkář a ještě neví co pořádně chce ,ono se říká s jidlem roste chuť , a jestli to nechápeš tak si potom zakomplexovaný malolitrážní motorkář . [lol ]samozřejmě ho někdo dojede co hodně pospíchá ale není to tak často o to tady de

Naposledy editováno 03.11.2019 20:36:25

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 20:33 | Nahoru | #27
Jedu (na skutru) normálně po okresech a statovkach kilo. Pokud je to pro někoho málo, dam mu šanci mě předjet. A popravdě mě predjedou tak max 2 auta za cestu - na dlouhych rovnych usecich. Takže v tomhle problém nebude .

a já ti řeknu jedu si tak 100 a než dojedu 20km do Clumce tak nikoho nedojedu a všichni ně předjížděj , jo před týdnem sem dojel jednoho dědu co jel na hřbitov na dušičky

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 20:59 | Nahoru | #28
Tu ide o to,že jazda v blízkosti áut je pre nás nebezpečná. Preto sa snažíme od nich vzdialiť. Kto chce jazdiť kochačkku 80kmh,tak už trocha riskuje. Väčšina áut jazdí 90-100kmh. Takže nás budú predbiehať,vytláčať ,ohrozovať.
Ja jazdím kochačku tak,aby som sa nemotal pri autách a aby ma bežná premávka nepredbiehala. To znamená aspoň 100kmh,lepšie 110kmh. Áno,môžem aj menej,ale najprv musím autá idúce 90kmh bezpečne predbehnúť a potom spomaliť. Takže výkonová rezerva je nutná. Najmä v kopcoch.
Na SR 500(20kw) som sa previezol a nič moc ,tá nevyhovuje. Tých 35 kw 60 Nm(zhruba) stačí.

(reakce na) Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 21:08 | Nahoru | #29

MILOS61 píše: Jedu (na skutru) normálně po okresech a statovkach kilo. Pokud je to pro někoho málo, dam mu šanci mě předjet. A popravdě mě predjedou tak max 2 auta za cestu - na dlouhych rovnych usecich. Takže v tomhle problém nebude .

a já ti řeknu jedu si tak 100 a než dojedu 20km do Clumce tak nikoho nedojedu a všichni ně předjížděj , jo před týdnem sem dojel jednoho dědu co jel na hřbitov na dušičky


Tak jste u vás holt příliš rychlí

Yamaha SR 400 vsJawa 350 OHC

3.11.2019 v 21:15 | Nahoru | #30
Všichni tu remcají, ale ani jeden nemá motorku z tvého výběru! Jenže já ji mám! Mám Jawa 350 OHC, kupoval jsem ji letos najaře a přes sezónu jsem s ní najel 6000 Km. Tak jestli máš zájem tady je moje zkušenost.
Ze začátku byla motorka strašně surová, šla neochotně do otáček, přesto na 80 - 90 Km/h sprintovala dobře! To bylo do prvních 500 Km. Pak se motorka začala probouzet k životu. Do otáček šla mnohem ochotněji, i zrychlení se zlepšilo, takže na křižovatkách už nebyl problém vystartovat a nechat všechny auta daleko za sebou. To bylo do 1500 Km. Od těch 1500 Km už motorka jezdila jak drak, stovka za 7 sec. na 110 šla furt za plynem velmi rychle, ale nad 120 už se jí tak moc nechtělo, ale 130 s přehledem a klidně by jela dál, ale nechtěl jsem ji zbytečně točit.
Pokud to shrnu, tak já mám 185 cm a 110 Kg. Motorka mi perfektně sedí, dá se na ní ujet klidně 200 Km na jeden zátah, bez toho, aby tě bolely záda (prdel tě bude bolet po 200 Km na všem ) Za celou dobu jsem řešil jen dva problémy a to praslou žárovku v zadním světle (vícekrát vyřešeno namontováním diody) a osvětlení v otáčkoměru, prasklá žárovka (také vícekrát, resp 2x, namontována dioda a pokoj). Motorka se krásně ovládá, není těžká, takže se s ní krásně manipuluje na místě, v noci perfektně svítí a spotřeba do 4 Litrů. Už jsem si vyzkoušel i ABS, zabírá opravdu až je to potřeba, co se týče brzd, tak jsou k motorce naprosto dostatečné, v malých rychlostech je přední brzda dokonce dle mého docela jedovatá, ale naučil jsem se brzdit jedním, nebo dvěma prastama a dá se krásně ovládat a dávkovat. Řazení je přesné, chod řadící páky krásně malý, rychlosti jsou krásně odstupňované, jen mezi 4-5 je trochu větší mezera, ale motor to krásně pobírá. V provozu na okreskách žádný loudal a do kopce tě bude předjíždět málokdo, protože ta motorka v klidu zvládne udržet 100 Km/h i do 12% stoupání. Jak je na tom Yamaha SR 400 to nevím, ale tu už novou nekoupíš a za 100 tis budeš mít pořád ojetinu a podle toho co jsem si tu našel v datech, tak je Yamaha slabší a má i menší krouťák a absence elektrického startéru by mohla pro staršího pána trochu vadit. Jinak Jawa má i startovací páku a dá se sní nastartovat i když mrzne a ne jako tu jeden člověk psal že dá litr tomu kdo ji nastartuje studenou. Jsem zvědavej, jestli ten litr od něj někdy dostanu, i kdyby to měl být litr vody
Jeden neduh ta motorka přesto má, a to, že je to Jawa v licenci se Shinerai takže tě od ní bude většina motorkářů odrazovat, ale většina ji nevlastní a nikdy na ní neseděli, natož aby na ní jeli a většina českých motorkářů se řadí mezi znalce Jawy (téměř vlastníky továrny) a nedokážou pochopit jak je dneska nákladné a těžké najít si na trhu skulinu, když jsi do 90 let minulého století vyráběl jen dvoutakty nevalného designu. Přesto mohu potvrdit, že podle hesla pana Janečka je to spolehlivý robustní motocykl pro každodenní použití a všude kde zastavíš budeš středem pozornosti, protože je to na první pohled JAWA a je to krásné retro.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Hlavní stojan na Jawu 350 OHC Jawa 350 OHC Amri 2 4.1.2021 v 19:38 udinar
Ukazatel zařarené rychlosti Jawa 350 OHC, Romet Classic 400, Romet ADV 400 Amri 6 8.12.2020 v 18:06 udinar
,Jawa 350 OHC na jakou hodnotu je n... Jawa 350 OHC jarda24 11 24.10.2020 v 17:39 hrnous
Jawa 350 OHC, Special - zkusenosti [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Special, Jawa 350 OHC Scr... Smradson 163 16.9.2020 v 14:48 SuperSic58
přestavba 350 OHC na karburátor Jawa 350 OHC, Jawa 350 OHC Scrambler KVTU 29 7.9.2020 v 13:48 KVTU

TOPlist