globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Moto na dloooooouhé cesty
Po 10 letech jsem se zbavil Monstera, se kterým jsem najel 90000 km (bez nehody) vesměs vše po zemích exSSSR. Svezení bylo parádní, ale je to motorka bez originální možnosti báglů/kufrů a jiných cestovatelských doplňků. Navíc se chci letos vydat k Bajkalu... A tak přemýšlím.... Střelbu už nejezdím, jasně že semtam když je pěkná cesta to osolím, ale je to spíše výjimka než pravidlo. Takže vybírám....

Nechci nic přetechnizovaného, cestuju sám a ne moc naložený (pokud něco potřebuji, tak si to v tom Rusku koupím, nic navíc sebou netahám), takže objem motoru nemusí být ani těch 1000....

Logicky se nabízí Multistrada 1000 DS (vzducháč, nic složitého) ale nebráním se i jíným univerzálům...

BMW 650 GS - sice jednobuch, ale podle mě o moc více vibrací, než na Monster 900 tam není....
Aprilia Caponord - sice jsem na ni neseděl, ale od pohledu se mi jeví vysoká (mám 175cm)
TDM 900 - totéž jako Caponord
V-Strom 650/100 - není to moc velká rozpočtovka?
CBF 1000 - na to jsem moc negativních reakcí nenašel
Transalp 650/700 - taky asi spolehlivá moto, ale při srovnání vůči GS 650 je asi Báwo lepší, ne?
Honda VFR 800 VTEC - ty budou už asi hodně vyhoněné, na ciferníku 50000 najetých km za 15 let je výsměch
Fazer - tuctovka, ale na dálky no problem

Budu rád za postřehy, nebo další tipy. Rozpočet 100k.

Naposledy editováno 02.03.2019 16:44:32

1 reakcí na tento příspěvek Moto na dloooooouhé cesty

25.8.2019 v 08:17 | Nahoru | #1
Mimochodem, už jsem koupil.... a to jak už to tak bývá, něco zcela jiného...

BMW R1150R. Klasický cestovní naháč, vzducháč, dvouválec, žádná tuctovka - o to mi šlo především. Spokojenost zatím max a za rok cesta do Sojuzu!!!!



Naposledy editováno 25.08.2019 08:21:05

(reakce na) Moto na dloooooouhé cesty

25.8.2019 v 21:25 | Nahoru | #2
Rado_> Hezký stav - to už se moc nevidí.............a solidní výbava - asi vše co potřebuješ. Pokud se s tímto motorem naučíš, tak je i zábavný. Já ho mám v GSu - takže cestovní stroj na východ.......na západ jezdím také s BMW, ale tam starou "cihlu" - řadový čtyřválec - ve verzi 1200 GT.
Budeš překvapen z podvozku..............ostatní je průměrné - pokud máš verzi s posilovačem brzd, tak se toho bazmeku urychleně zbav...........já ho z GSa vyndal, v Káčku jej ještě trpím - asi jediný vysloveně průserový díl, co se objevil v seriovém stroji.
Tak ať slouží a přináší spoustu zážitků - je to poslední BMW produkt z kategorie kovářských bytelných strojů.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp Enamtide 14 Včera v 20:06 H0racio
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom pepíno4 8 22.4.2024 v 21:27 škvára18
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 Bubo32 9 22.4.2024 v 18:25 Malp
Problém Transalp XL 700V - po zahřá... Honda XL 700V Transalp MartyR 11 17.4.2024 v 22:14 lifik
Bmw F650GS Dakar, zahraty motor nes... BMW F 650 GS Dakar Avčoun 6 17.4.2024 v 11:20 MedWed


TOPlist